سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یاد یادگاران

        

فارس گزارش می‌دهد
آخرین شاتر؛ شاید دوربین هم نمی‌دانست او خواهد رفت

حادثه‌‌‌ای شوم در میان جاده‌‌ای که همواره در تیتر اخبار مرگ و حوادث بوده، عکاس خوزستانی را برای همیشه از رسانه و خبر گرفت.

خبرگزاری فارس: آخرین شاتر؛ شاید دوربین هم نمی‌دانست او خواهد رفت                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، نفس‌های بی‌جان شاتر دوربین و کادرهایش لحظه لحظه در انحنای جاده‌های پر پیچ و خم شمال خوزستان به مرکز می‌گیرد؛ سیاهی و سکوت معنادار شب خبر از واقعه‌ای تلخ و آغاز روزی سیاه‌پوش در رسانه‌های خوزستان می‌دهد.

تعهد به‌کار و شوق همراهی با کوتاه قامتان بلند همت او را از مسیر جاده مرگ راهی دیاری کرد که این‌روزها به نام جوان فداکارش در کانون دید رسانه‌ها بود.

«علی هویسی» برای ارزش دادن به‌معنای واقعی کلمه و نام خبرنگار در روزهایی که نفس تقویم نیز نام این واقعه‌نگاران بی ادعا شتابان 17 مرداد را نشان می‌دهد گام برداشت.

و اما...

حادثه‌ای شوم در میان جاده‌ای که همواره در تیتر اخبار مرگ و حوادث بوده است او را برای همیشه از رسانه و خبر گرفت و روزی پر از درد را برای دوستان و همکارانش رقم زد و علی رفت...

 

*تعهد به‌کار چیزی بود که در نگاه اول از این هنرمند دیدم

خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه من روز جمعه به‌هنگام تهیه گزارش در کنار زمین با علی هویسی آشنا شدم اظهار کرد: ‌هنگام تهیه گزارش از مسابقه تیم‌های ملی کوتاه قامتان و پیشکسوتان ایذه در کنار زمین به صورت اتفاقی و از روی کارت شناسایی آویزان بر گردن «علی هویسی» با وی آشنا شدم.

وحید اورکی ادامه داد: با اینکه برای اولین‌بار بود که وی را دیده بودم ولی گرما و صمیمیت برخوردش مرا جذب اخلاق خود کرد و تلاش وی برای شکار تمام سوژه‌های مسابقه ستودنی بود.

وی اضافه کرد: با اینکه «علی هویسی» روز قبل از دیدار از اهواز به‌همراه این تیم برای پوشش مسابقه به ایذه اعزام شده بود ولی به نوعی با این بازیکنان بلند همت برخورد می‌کرد که کمتر کسی باورش می شد با آنها رابطه سال‌ها دوستی را ندارد.

اورکی با بیان اینکه این جوان هنرمند در جریان مسابقه و خارج از زمین مانند یک مربی دلسوز هوادار ورزشکاران تیم کوتاه قامتان بود تصریح کرد: نوع برخورد وی با بازیکنان تیم کوتاه قامتان نشان از بزرگیش می‌داد و به گونه‌ای رفتار می‌کرد که این بازیکنان احساس تفاوت نکنند.

این خبرنگار گفت: از زمان حضور تیم کوتاه قامتان در استادیوم همه تلاش این هنرمند مرحوم برای ثبت تمام لحظات حضور آنها بود و حتی در زمان انجام مسابقه نیز به درخواست این بازیکنان پاسخ مثبت می‌داد و برای رضایت آنها اقدام به گرفتن عکس می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه خیلی دیر با این هنرمند آشنا شدم و دست اجل تاب ماندن را در این دنیا به وی نداد ولی در این زمان کوتاه صمیمت، ادب و معرفت او بر دلم جاودانه شد.


آخرین عکس از علی هویسی


گرما و صمیمیت برخورد...


آخرین شاترها

به گزارش خبرگزاری فارس، «علی هویسی» بعد از پایان تهیه گزارش خبری خود از مسابقه فوتبال تیم‌های ملی کوتاه قامتان و پیشکسوتان ایذه به‌سمت اهواز راهی شد و متاسفانه بر اثر تصادف در جاده هفتکل به اهواز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خبرگزاری فارس نیز ضایعه فقدان این جوان هنرمند خوزستانی را به جامعه رسانه و خانواده وی تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آرزوی صبر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد