سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شورای شهر اهواز

بازتاب افشای یک پیامک جنجالی

کارون پرس: اگر اینطور باشد، خدا به داد مردم این شهر برسد.

  

سرویس شهری؛ به دنبال انتشار و افشای یک پیامک ارشاد شده از سوی یک نماینده با نفوذ شورای شهر اهواز در فضای مجازی و در بین گروه های شبکه های اجتماعی، کارشناسان، نخبگان، اساتید دانشگاه، اهل فرهنگ و به ویژه شهروندان عادی جامعه شهری اهواز نسبت به این پیامک منتشر شده در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده و خواستار پیگیری مسئولان و نهادهای نظارتی شدند.

در این پیامک که توسط و به این نماینده پرنفوذ شورای شهر اهواز منتصب شده است، در قسمتی از آن آمده است که :«پیمانکار وظیفه اش این است که اگر قراره کار بگیره باید هم سر کیسه را بازتر کنه. تازه مذاکره قبل از مناقصه! بعدش بدرد نمی خوره وگرنه پیمانکار رودار می شه فکر می کنه اگر توی مناقصه برنده شد لابد باید خیالش هم راحت باشه. نه ... چنین چیزی نیست. باید بدونه که پا کجا گذاشته. مناقصه یعنی میدان مین شهرداری. اینطرف هم ما هستیم. اصلا ما اینهمه خرج کردیم و رای آرودیم که چه کنیم؟ که حق به حقدار برسه! یعنی میگی وایسیم و بروبر نگاه کنیم که کی داره برنده میشه. من چند روز پیش طرحی دادم به شورا که مناقصات بزرگ را بشکونن تا دیگه به این زوزنامه ها پول بی خود ندهیم و هی مناقصه چاپ کنن و پررو بشن و هی بما گیر بدن. از شر این مناقصه ها هم راحت میشویم!»

بر همین اساس، یک عضو سرشناس جامعه رسانه و مطبوعات استان خوزستان به کارون پرس، گفت: اگر شهرداری اهواز اینطوری اداره می شود باید دعا کنیم خدا به داد مردم این شهر برسد.

وی گفت: این مطلب و پیامک که به مسیج و پیامک «زبل خان» شهرت یافته است به خوبی اساس و اداره شهر و شهرداری اهواز را نشان و رونمایی کرده است و به مردم فهمانده که باید برای اقدام به هر کاری در شهرداری، ابتدا نظر بعضی از نمایندگان شورای شهر را جلب کرد تا ته مانده سود یک پیمانکاری در شهرداری با بعضی از این رجال، تقسیم شود.

این فعال رسانه ای و مطبوعاتی، اضافه کرد: در حال حاضر متوجه می شویم چه نوع رسانه و مطبوعاتی به این دردها دچار شده اند و باید مجیزگو و چاپلوسی بسیاری از این رجال شد تا توانسته باشیم یک روزنامه و رسانه را به میل این آقایان اداره کنیم.

لازم به ذکر است، پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس در حال پیگیری این خبر و به ویژه گفتگو با رئیس، اعضای هئیت رئیسه، سخنگوی شورای شهر و همچنین گفتگو با نمایندگان فراکسیون مخالف جریان حاکم در شورای شهر اهواز و نیز برخی از نهادهای نظارتی شهر، می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد