سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

5 مجروح حاصل تیراندازی طایفه​ای در شادگان

معاون درمان بیمارستان گلستان اهواز از رسیدگی به 5 مجروح یک نزاع طایفه ای که در شهرستان شادگان به وقوع پیوسته است، خبر داد.

اسدالله چراغی در گفت​وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از 5 مجروح حادثه تیراندازی در شهرستان شادگان که امروز(سه شنبه) به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده اند، یک مجروح وضعیت بهتری نسبت به بقیه داشته و گلوله به انگشت وی اصابت کرده بود. این بیمار پس از انجام اقدامات درمانی مرخص شد ولی چهار مجروح دیگر که مورد اصابت گلوله در ناحیه شکم، دست، پا و قفسه سینه بوده قرار گرفته اند، هم​اکنون در اورژانس بیمارستان به سر می​برند.

وی با بیان این که این بیماران نسبتا بدحال نیستند ولی فعلا باید تحت نظر باشند، افزود: این حادثه تیراندازی در شهرستان شادگان و به دلیل نزاع طایفه​ای اتفاق افتاده و همگی حادثه دیدگان مرد بوده و یکی از آنها نیز خردسال است.

معاون درمان بیمارستان گلستان اهواز با تاکید بر لزوم فرهنگ​سازی در زمینه حذف سنت غلط تیراندازی در میان طایفه ها، گفت: برای فرهنگ سازی باید به صورت ریشه​ای و بنیادی اقدام شود. از سوی دیگر برای حل اختلاف بین طایفه ها باید بزرگان پا در میانی کرده و در نزاع یا تنش، از سوی بزرگان طایفه​ها اجازه داده نشود که مساله به تیراندازی منتهی شود زیرا سرانجام به یک بحران منجر خواهد شد.

چراغی عنوان کرد: سلاح و مهمات غیرمجاز نباید به صورت عادی و عامیانه مورد استفاده قرار گیرد زیرا در نهایت منجر به ورود خسارت جانی به افراد و وارد آمدن هزینه​های اضافی به بخش درمانی کشور خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد