سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از استاندار خوزستان

فولاد نوین خوزستان پس از دو ماه همچنان بلاتکلیف است

مقتدایی استاندار خوزستان
شناسهٔ خبر: 2853636 -
اهواز – استاندار خوزستان گفت: تیم فوتبال فولاد نوین قریب به دو ماه است که بلاتکلیف مانده است که برای واگذاری آن برای درون استان مناقصه و خارج استان مزایده برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای ورزش و جوانان استان خوزستان اظهار کرد: گاهی اوقات ایده آل‌هایی تعیین می‌شود ولی محدودیت‌هایی نیز برای انجام آن پیش می‌آید. در کشور نیز خیلی اتفاقات افتاده که سبب شده است اولویت‌های تعیین شده، محقق نشود.

وی افزود: برخی از شرکت‌ها و ادارات دولتی در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه هستند. به‌طور مثال می‌توان به همین استانداری خوزستان اشاره کرد که چهار ماه است نتوانسته اضافه‌حقوق کارکنان خود را بپردازد.

استاندار خوزستان بیان کرد: تیم فولاد نوین قریب به دو ماه است که بلاتکلیف مانده است و اعلام می‌کند که اولویت واگذاری با درون استان است و به همین منظور برای داخل استان با حداقل قیمت مناقصه و برای خارج استان با حداکثر قیمت مزایده برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: موفقیت اداره ورزش و جوانان خوب است اما نسبت به ایده آل‌ها فاصله بسیاری دارد. ورزش استان در گذشته در ناز و نعمت بوده ولی در حال حاضر با توجه به وضعیت کشور، شرایط فرق کرده و محدودیت‌هایی را به ما دیکته می‌کند. مثلا تیم‌های فوتبال نیروی اهواز و نفت آبادان از متمول‌ترین تیم‌ها درگذشته بودند.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید هنر به خرج داده و فضای محدودیت‌های وارد شده را به حداقل کاهش دهیم و در کنار کارهای کمّی انجام شده به دنبال کیفیت و ایجاد توسعه در ورزش با هدف نهادینه‌سازی باشیم.

مقتدایی گفت: عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان خوب است ولی ابتدا باید بررسی‌شده و راهکارهای لازم آن ارائه و سپس تصویب شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: کلیات هدف‌گذاری‌ها باید با توجه به اعتباراتی که در پیش داریم انجام شود، یعنی مدیریت خود را بر اساس اعتبارات تعدیل کنیم.

مقتدایی تصریح کرد: در سال ۹۵ برنامه ششم توسعه را خواهیم داشت که از اکنون باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم. یکی از جلسات در برنامه ششم باید به ورزش اختصاص دهیم.

وی اظهار کرد: پارلمان ورزشی خوزستان بسیار می‌تواند در ورزش استان تأثیرگذار باشد بنابراین باید برنامه‌ریزی‌های هر فصل از سال از پیش باید در این پارلمان تعیین شود. به‌عنوان مثال برای فصل پاییز با جمعیت هدف دانشجویی و دانش‌آموزی روبرو خواهیم بود.

مقتدایی عنوان کرد: از هیئت‌های ورزشی استان می‌خواهیم چندین ارائه گزارش داشته باشند، یکی در بحث استعدادیابی، که مثلا از جمعیت مدال‌آوران چه تعداد کار هیئت‌ها بوده است؟

وی افزود: مورد دیگر ارائه گزارش از برگزاری مسابقات منطقه‌ای و شهرستانی است که به علت بهره‌گیری از همکاری پیشکسوتان و افراد با تجربه عرصه ورزش‌کار بسیار خوبی بود و همچنین از وضعیت ورزش محلات، همگانی، روستایی و کارگری ارائه گزارش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد