سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

ملی‌پوش خوزستانی قایقرانی پس از قهرمانی در مسابقات کشوری گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تقاضا می‌کنم طبق قولی که داده است از من حمایت کند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک با قدرت ظاهر شوم.

مرتضی کیانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از قهرمانی در مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان کشور، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بالاترین سطح خود در چند سال گذشته برگزار شد و انتخابی تیم‌ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک بود. تیم خوزستان در دوره گذشته دوم شده بود و این یک انگیزه به ما داد تا استان را در کشور به مقام قهرمانی برسانیم و خدا را شکر به این هدف هم رسیدیم.

وی با اشاره به مصدومیتش، گفت: من با دست شکسته در این رقابت‌ها شرکت کردم و پیش از مسابقات نزدیک به 40 روز دستم در گچ بود. خیلی‌ها می‌گفتند که من با این وضعیت مسابقه نمی‌دهم ولی گچ را از دستم باز کردم و با باند آن را بستم و مسابقه دادم. با همین وضعیت نیز توانستم به مدال طلا برسم و یک رکورد خیلی خوب زدم و فاصله زیادی با رقبایم داشتم.

پاروزن آب‌های خروشان با ابراز رضایت از عملکردش در این مسابقات، بیان کرد: از عملکردم خیلی راضی هستم، چرا که ما بدون مربی و سرپرست و با هزینه شخصی در این رقابت‌ها شرکت کردیم اما می‌خواهم از آقای کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. او قبل از مسابقات وضعیت شکستگی دست من را دید و طی جلسه‌ای که با او داشتیم قول‌ داد اگر بتوانیم عملکرد خوب و صعودی خود را نگه داریم، به ما کمک کند.

وی ادامه داد: من هم از او تقاضا می‌کنم طبق قولی که داده است، از ما حمایت کند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک با قدرت ظاهر شویم. او تاکنون ما را حمایت کرده است و امیدوارم بتواند هیات را از وضعیت ساکن بودن بیرون بیاورد و دوباره فعال کند. به نظرم هیات، بدون منبع درآمد راه به جایی نمی‌برد. آقای کیانی‌زاده قول داد منبع درآمدی مانند استخر یا سالن یا محلی که در اختیار اماکن اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است، به ما اختصاص بدهد چرا که در این صورت می‌توانیم بدون مشکل به رقابت‌ها اعزام شویم و اردوهای تیم‌ملی را در استان خودمان برگزار کنیم.

کیانمنش در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌ملی و حضورش در تمرینات، گفت: اردوی تیم‌ملی هفته دیگر در تهران آغاز می‌شود ولی من به دلیل آسیب‌دیدگی دستم، استراحت می‌کنم و در این اردو شرکت نمی‌کنم. ان‌شاالله خودم را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که در ژاپن برگزار می‌شود، آماده خواهم کرد.

 وی هدف خود را کسب سهمیه المپیک دانست و تصریح کرد: اگر به این هدف برسم، برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشور در بخش آب‌های خروشان این اتفاق رخ خواهد داد. متاسفانه در ایران پیست استاندارد و مرغوب نداریم در حالی که اگر داشتیم با تمرین در این پیست‌ها می‌توانستیم به اهداف‌مان نزدیک‌تر ‌شویم.

ووشوکاران خوزستانی در پیکارهای بین‌المللی گرجستان به سه مدال طلا و دو نشان برنز دست پیدا کردند.

محمدعلی عسکری‌فر، دبیر هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها به میزبانی گرجستان از 12 تیرماه آغاز شد و امروز (دوشنبه) به پایان رسید.

وی ادامه داد: از خوزستان فاطمه کیانی‌زادگان، زهرا سلحشور و مرتضی رییسی در بخش ساندا و رده سنی جوانان در قالب تیم‌ملی در این رقابت‌ها شرکت کردند و هر کدام موفق شدند به یک مدال طلا دست پیدا کنند.

دبیر هیات ووشو خوزستان اضافه کرد: همچنین آیدین نظری در بخش تالو و رده سنی نوجوانان به صورت آزاد در این رقابت‌ها حضور یافت و در فرم‌های نن‌گوئن و نان‌چوان دو مدال برنز کسب کرد.

وی در خصوص عملکرد ووشوکاران خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: با توجه به این‌که نزدیک به مسابقات آسیایی جوانان قرار داریم، ووشوکاران در اردوی تیم‌ملی حضور یافتند و برای آمادگی هر چه بیشتر در این رقابت‌ها نیز شرکت کردند. من به شخصه راضی نیستم، چرا که سطح این مسابقات خیلی پایین بود ولی در هر صورت برای آماده‌سازی‌شان خوب بود و رقابت‌های خوبی قبل از مسابقات آسیایی داشتند.

شش فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- محمد شریفی، وحید نامداری، معراج اسماعیلی، علیرضا سواری، علی غلام‌زاده و محمدرضا غبیشاوی از استان خوزستان به این اردو دعوت شدند.

این اردو از 19 تا  25 تیرماه در آکادمی ملی‌ فوتبال برگزار خواهد شد.

تیم‌ملی فوتبال نوجوانان ایران خود را برای مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیوستنم به استقلال و دیده شدنم را مدیون فولادنوین و مربیان آن هستم. فرشاد جانفزا در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا درباره حضورش در تمرینات فولادخوزستان زیر نظر اسکوچیچ، اظهارکرد: من یک هفته در تمرینات تیم فولاد خوزستان شرکت کردم ولی وقتی تکلیف من را مشخص نکردند، دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا نکردم. البته به من گفتند که در اردوی کرج هم شرکت کن ولی من به دلیل این‌که هیچ قراردادی نداشتم، شرکت نکردم چرا که اگر مصدوم می​شدم، آن وقت چه کسی پاسخگو بود؟ به هر حال من شش سال در فولاد بودم و به آن عادت کرده بودم. وی بیان‌کرد: من با توجه به این‌که دوست داشتم در اهواز بازی کنم، به استقلال خوزستان آمدم و جا دارد از آقای ویسی نیز تشکر ​کنم. من از روز اول هم علاقه‌مند بودم که به تیم استقلال بیایم چرا که شرایط بازی کردن برای من در این تیم نسبت به تیم فولادخوزستان بیشتر فراهم بود. هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که حضورم در لیگ برتر را مدیون فولاد نوین و سرمربی این تیم هستم، گفت: من از امیدهای فولاد به لیگ دسته یک آمدم و در اولین حضورم در لیگ یک توانستم به لیگ برتر هم برسم. در این روند تیم فولادنوین و مربیان آن، خیلی به من کمک داشتند و من پیوستنم به تیم استقلال خوزستان و دیده شدنم را مدیون آن‌ها هستم. وی بیان‌کرد:‌ از این‌که امسال اولین حضورم در لیگ برتر را تجربه می‌کنم، حس بسیار خوبی دارم و امیدوارم به فوتبال خوزستان کمک کنم. خدا را شکر تاکنون دوران فوتبالی خیلی خوبی داشته​ام و این را هم مدیون باشگاه فولاد هستم که به من خیلی کمک داشته است. هدفم این است که در فوتبال ایران پیشرفت کنم. جانفزا در ادامه خاطرنشان‌کرد: تمرینات منظمی در استقلال خوزستان داریم و از امروز هم اردوی​مان در کرج آغاز شده است. ویسی مربی جوانی است که به جوانان خیلی بها می​دهد و مربی‌ای است که جوان را درک می‌کند و بسیار خوش‌اخلاق نیز است. وی بیان‌کرد: امسال استقلال خوزستان می​خواهد جایگاه خیلی بهتری نسبت به دو فصل گذشته به دست آورد و ما هم آمده​ایم که در رسیدن به این مهم به استقلال کمک کنیم.

استقلال خوزستان در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی کرج به مصاف تیم احسان شهر ری می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان- شاگردان عبدالله ویسی روز پنجشنبه (18 تیرماه) در دیداری تدارکاتی رو در روی تیم احسان شهر ری قرار می‌گیرند.

آبی‌پوشان خوزستانی که عصر روز گذشته (یکشنبه) برای برپایی اردویی 10 روزه راهی کرج شدند، از صبح امروز (دوشنبه) تمرینات خود را در این شهر آغاز می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد