سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع جمعی از پرستاران بیمارستان رازی اهواز

تجمع جمعی از پرستاران بیمارستان رازی اهواز در اعتراض به منفی شدن کارانه

اهواز - ایرنا - حدود 50 نفر از پرستاران بیمارستان رازی اهواز روز یکشنبه در اعتراض به آنچه که منفی شدن کارانه خود عنوان می کردند در محوطه این بیمارستان تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، در این تجمع پرستاران با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای 'ما با دهان بسته و با دلی شکسته، در این ماه خجسته نیاز به یاور داریم، شغل سخت، حقوق پایین و شما پیگیر حقوق من باشید، کار من حیاتی است' در این تجمع حضور داشتند.

یکی از نمایندگان این پرستاران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از اجرای طرح تحول در نظام سلامت، تعداد بیماران افزایش یافته و به تبع آن کارانه هم باید بالا برود.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: با توجه به این طرح، فرمول جدید برای محاسبه کارانه پرستاران ارایه شد که بسیاری از بیمارستان ها آن را اجرا کردند.

این نماینده ادامه داد: از مهر پارسال، کارانه ها در بیشتر بیمارستان ها شش ماه به صورت علی الحساب واریز شد اما مابه التفاوت آن، چند هفته گذشته به همه بیمارستان ها به جز بیمارستان رازی پرداخت شد.

وی گفت: کارانه پرستاران بیمارستان رازی اهواز به صورت منفی در فیش های حقوقی آنها درج شده ، یعنی علاوه بر اینکه پول کارانه پرداخت نشد یک مقدار از حقوق آنها هم کسر شده است.

این نماینده پرستاران اظهار کرد: جلسه ای در راستای بررسی این مشکل با حضور جمعی از مسوولان بیمارستان تشکیل شده است.

مسوولان بیمارستان در پاسخ به خبرنگار ایرنا با ذکر اینکه این تجمع غیر قانونی است و در عین حال خانوادگی و داخلی است، از ارایه هرگونه توضیحی در این باره خودداری کردند.

بیمارستان رازی اهواز دارای حدود 170 پرستار، بهیار و کمک بهیار است.

این تجمع در اواخر وقت کاری و پس از اینکه نشستی با حضور نمایندگان معترضان و مسوولان بیمارستان برگزار شد خاتمه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد