سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

گزینه نهایی سرمربیگری نفت مسجد سلیمان 

   

سرمربی فصل گذشته فولاد نوین اهواز به عنوان گزینه نهایی سرمربی‌گری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.به گزارش مشرق، در جلسه شب گذشته هیأت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان سید کوروش موسوی به عنوان گزینه نهایی سرمربی‌گری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد و قرار است به زودی به طور رسمی سرمربی این تیم شود.موسوی فصل گذشته سرمربی فولاد نوین اهواز بود که توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد و تیم نفت مسجد سلیمان نیز در این فصل از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد.منبع: فارس

تیم خوزستان در مسابقات قایقرانی آب​های خروشان کشور برای اولین بار به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مسابقات کشوری قایقرانی در بخش آب​های خروشان روز گذشته (شنبه) در تهران برگزار شد.در این مسابقات مرتضی کیانمنش به مدال طلا دست یافت و احمد حویدر به مدال نقره رسید.

ملی​پوش خوزستانی بوکس گفت: هدفم این است که در مسابقات آسیایی به مدال برسم، چرا که با کسب این مدال می‌توانم در پیکارهای جهانی هم شرکت کنم. جعفر ناصری در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا در خصوص حضورش در اردوی تیم‌ملی جهت آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: خدا را شکر به این اردو هم دعوت شدم. اردوهای گذشته در سطح خوبی برگزار شده بود و فکر می​کنم بعد از این اردو هم به مسابقات بوکس ترکیه یا اوکراین اعزام خواهیم شد و در ادامه هم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می​شویم تا ببینیم چه پیش می​آید. وی درباره میزان آمادگی اش گفت: خدا را شکر آماده​ام و تمریناتم را هر روز ادامه می​دهم تا از لحاظ بدنی افت نکنم. رقابت​های آسیایی بسیار سخت شده است و فقط هفت نفر برتر آن مسابقات می​توانند سهمیه حضور در مسابقات جهانی را بگیرند اما من این امید را به خودم می دهم که بتوانم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنم. بوکسور وزن 49 کیلوگرم تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه اش را در تیم‌ملی تثبیت کرده است​؟ گفت: من در انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور و مسابقات درون اردویی تیم ملی توانستم موفق عمل کنم و حریفانم را شکست دهم. خدا را شکر در وزن خودم جایگاه ثابتی را در تیم ملی به دست آوردم. مربی خارجی هم نظرش روی من مثبت است. بعد از این که تیم ملی به اسلواکی اعزام شد و من به دلیل عدم برگزاری مسابقات در وزن​های 49 و 54 کیلوگرم در این مسابقات شرکت نکردم، قرار شد در مسابقات قزاقستان حضور پیدا کنیم که ظاهرا حضور در این مسابقات هم لغو شده است و احتمالا به مسابقات اوکراین یا ترکیه اعزام می شویم. وی اضافه کرد: معمولا در این گونه مسابقات سبک وزن‌ها کم شرکت می​کنند و تقریبا هر زمانی که تیم‌ملی بوکسور اعزام کرده است، مدال کسب کرده​ایم. کل نتیجه و زحمات ما در مسابقات مشخص می​شود. ما اگر در مسابقات حضور پیدا کنیم بر اساس تجربه​ای که به دست می​آوریم می​توانیم در مسابقات مهم به موفقیت برسیم. هر چقدر در این گونه پیکارها شرکت کنیم و تجربه به دست بیاوریم، برای ما خوب است چرا که می‌توانیم عملکردمان را بهتر کنیم. ناصری در خصوص اهدافش در مسابقات برون​مرزی، بیان کرد: هدفم این است که بتوانم در آسیا مدال کسب کنم. اگر مدال کسب کنم در جهانی هم می​توانم شرکت کنم. حریفانم بسیار خوب هستند و کار من خیلی سخت است اما می​توانم عملکرد خوبی داشته باشم چرا که ما هم از حریفان‌مان دست کمی نداریم. هر ورزشکاری امیدوار است که مدال بگیرد و حتی سهمیه المپیک را کسب کند. من بعد از این که به المپیک لندن و مسابقات جهانی نرسیدم از آن زمان برنامه​ریزی کردم که بتوانم به اهدافم برسم و ان​شاالله که بتوانم موفق شوم. وی در خصوص شرایط بوکس خوزستان، گفت: در چهار سال قبل مسابقات استانی زیادی برگزار نمی​شد اما هیات جدیدی که روی کار آمده است، خدا را شکر تا این جا عملکرد خوبی داشته است و در این مدت کوتاه، مسابقات نوجوانان را هم برگزار کرده است و این هفته هم مسابقه دیگری برگزار می​کند. این اقدامات باعث می‌شود که ما انرژی​مان بیشتر از گذشته شود و بیشتر تلاش و افتخارآفرینی کنیم. این بوکسور خوزستانی در پایان گفت: در حال حاضر سه نفر از خوزستان در اردوی تیم‌ملی حضور دارند و به امید خدا با سعی و تلاش مسوولان استان، این پتانسیل وجود دارد که پنج شش بوکسور از خوزستان در تیم‌ملی حضور داشته باشند.

ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان جمهوری چک به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، غلامرضا رحیمی از استان خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کند تیم‌ملی ایران بامداد روز دوشنبه عازم این رقابت‌ها می‌شود و این مسابقات 22 تیرماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد تیم‌ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان ایران برای حضور در این مسابقات سه اردوی تدارکاتی پشت سر گذاشته است.

نمایندگان خوزستان در لیگ​های نوجوانان، دسته دو و دسته برتر A بانوان کشور با حریفان خود رقابت می​کنند.

معصومه ادهم، نایب‌رییس هیات بسکتبال استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: امسال به تازگی لیگ نوجوانان نیز به لیگ​های کشوری افزوده شده است و بر همین اساس تیم هیات آبادان به عنوان نماینده استان قرار است در این رقابت​ها شرکت کند.

وی افزود: احتمال دارد تیم ‌ملی‌حفاری نیز در این رقابت​ها حضور پیدا کند. لیگ نوجوانان کشور قرار است پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود. نایب‌رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: خوزستان در لیگ​های دسته دو و برتر A نیز نماینده دارد که هر دو با نام پالایش نفت آبادان در این رقابت​ها شرکت خواهند داشت. این مسابقات نیز پس از ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: خوزستان همچنین برای حضور در رقابت​های قهرمانی امید و مینی بانوان کشور اعلام آمادگی کرده است.

ورزشکاران خوزستانی در قالب تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مسابقات بین‌المللی جام گرجستان به یک مدال طلا و یک نقره دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این پیکارها امین میرزاده در وزن 100 کیلوگرم به نشان طلا دست پیدا کرد و امین کاویانی در وزن 58 کیلوگرم به گردن‌آویز نقره رسید.ابوذر رییسی در وزن 76 کیلوگرم، دیگر نماینده خوزستان در این مسابقات بود که به عنوانی دست پیدا نکرد.این مسابقات 10 و 11 تیرماه در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: تیم فردا برای برپایی اولین اردوی خارج از استان راهی پردیس کرج می​شود.

علی پورکیانی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تمرینات تیم بسیار منظم زیر نظر کادرفنی پیش می​رود. تیم فردا عصر نیز عازم کرج است تا از 14 تا 25 تیرماه اولین اردوی خارج از استان آن، در پردیس کرج برگزار شود.  وی درباره علت لغو اردوی این تیم در کمپ نساجی بروجرد، گفت: مسوولان آن‌جا در ابتدا به ما قول دادند ولی پس از آن خلف وعده کردند. ما بر سر قیمت به توافق رسیده بودیم ولی بعد آن‌ها از آن قیمتی که اعلام کرده بودند، پشیمان شدند و قیمت را بالا بردند و همین باعث لغو اردوی‌مان در آن‌جا شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره روند جذب بازیکنان، عنوان‌کرد: موسی کولی​بالی که از قبل با ما بوده است و همچنین مربی بدنساز و یک دفاع برزیلی که مورد نظر ما برای جذب هستند، امروز صبح وارد تهران شدند و قرار است در تست سلامت شرکت کنند و نماینده باشگاه نیز قرار است این افراد را برای انجام تست، همراهی کند و پس از تایید تست سلامت، آن‌ها وارد مراحل بعدی یعنی بستن قرارداد و حضور در تمرینات می‌شوند.

وی افزود: ما به دنبال جذب یک گلر برزیلی نیز هستیم که او روز دوشنبه به ایران می​آید و در تست سلامت شرکت می​کند و او هم پس از تایید تست، وارد مراحل دیگر روند جذب می‌شود.  پورکیانی بیان‌کرد: برای جذب دیگر بازیکنان مورد نظر نیز، آقای ویسی و روشنایی پیگیر کارها هستند و با بازیکنان وارد مذاکره می​شوند و اگر بازیکنی جذب شود، اطلاع​رسانی خواهد شد.  وی در ادامه درباره ابطال کارت پایان خدمت فیاض​بخش بازیکن جدید این تیم، گفت: او به باشگاه آمد و سرپرست تیم به او اعلام کرد که پس از بررسی و استعلام کارت پایان خدمتت و عدم مشکل در این زمینه، با شما وارد مذاکره می‌شویم ولی پس از آن با ما تماس گرفت و گفت که کارت پایان خدمتم مشکل دارد. خیلی​ها به این‌جا می‌آیند و مذاکره می‌کنند ولی مذاکره همیشه منوط به جذب بازیکن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد