سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز استان

نشست شورای راهبردی اصلاح طلبان خوزستان برگزار شد

اهواز-ایرنا-نخستین اجتماع تشکیلاتی اصلاح طلبان استان خوزستان با موضوع انتخاب اعضای شورای راهبردی این اجتماع در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور اصلاح طلبان استان خوزستان و حجت الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت هشتم در این نشست در سخنانی، راهبردهای اصلاح طلبان برای حضور در عرصه انتخابات را تبیین کرد.

وی در سخنان خود، راهبردهای اصلاح طلبان برای حضور در عرصه فعالیت های سیاسی و حرکت آنها در چارچوب قانون و حاکمیت باتوجه به شرایط داخلی و خارجی و همچنین فضایی که در سایه دولت تدبیر و امید را تبیین کرد.

وی ادامه داد:جریان اصلاح طلبی خود را در متن نظام تعریف می کند و بر این باور است که در مسیر اداره جامعه باید با استفاده از عقلانیت، امور را به پیش برد و در سیاست خارجی، مدیریت داخلی کشور، حوزه اقتصاد و حوزه رسانه و اخلاق نیز روش ها و متدهای مبتنی بر عقلانیت اجرا کرد.

وزیر کشور دولت هشتم تاکید کرد:جریان اصلاح طلبی بر این باور است که مسیر اداره کشور، نقص داشته و باید آن را اصلاح کرد.

حجت الاسلام موسوی لاری با تاکید بر لزوم همگرایی جریان اصلاح طلبی، افزود:جریان اصلاح طلبی باید اختلافات را کنار گذاشته و تجربه موفق انتخابات 92 را شاخص قرار دهد.

محمد کیانوش راد عضو شورای عالی بنیاد باران و نماینده پیشین مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست در سخنانی به تشریح رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات آینده و چگونگی حضور آنان در عرصه رقابت ها پرداخت.

وی اسلام گرایی، انسان محوری و ملی گرایی را سه شاخصه اصلاح طلبان برشمرد.

پس از آن رای گیری برای انتخاب شورای حکمیت (راهبردی) اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس دهم صورت گرفت.

در این انتخابات، 80 نفر خود را برای نامزدی شورای مشورتی اصلاح طلبان خوزستان معرفی کردند که پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا، 30 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای راهبردی اصلاح طلبان استان انتخاب شدند.

در این نشست، فعالان سیاسی اصلاح طلب و نمایندگان احزاب سیاسی نظیر حزب اسلامی کار، حزب کارگزاران سازندگی، انجمن اسلامی معلمان و تشکل های سیاسی اصلاح طلب، اعضای ستاد دکتر روحانی در خوزستان و فعالان اصلاح طلب شهرستان های استان خوزستان حضور داشتند.

شایان ذکر است که هفت عضو نیز از سوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب شاخه خوزستان به این ترکیب اضافه می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد