سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

رییس هیات پینگپنگ خوزستان گفت: از وزیر ورزش و جوانان میخواهیم مجمع انتخاب رییس فدراسیون را هر چه سریعتر برگزار کند تا این رشته از حالت سر در گمی خارج شود.

حسین سلیمانی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: پس از پایان ریاست آقای زارع پور، آقای سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد و او هم از زمانی که آمده، اقدامات مثبتی برای ارتقا پینگ پنگ داشته است ولی این که فدراسیونها رییس داشته باشند، حق مسلم تمام آنها است.

وی با درخواست از وزیر ورزش و جوانان جهت انتخاب هر چه سریعتر رییس فدراسیون پینگ‌پنگ، گفت: جامعه پینگ پنگ از وزیر درخواست دارد که مجمع انتخاب رییس فدراسیون را در اسرع وقت برگزار کند تا با تعیین رییس، این رشته از حالت سردرگمی خارج شود.رییس هیات پینگ‏پنگ خوزستان بیان کرد: در هر صورت اگر مجمع انتخاباتی سریعتر انجام شود، این به سود پینگ پنگ کشور است و به صلاح این رشته است که فردی هم که به عنوان رییس انتخاب میشود، فردی متخصص و لایق باشد. قرار بود این مجمع پیش از ماه مبارک رمضان انجام شود که این گونه نشد.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت تا زمانی که فدراسیونی به صورت سرپرستی اداره می شود، باتوجه به این که سرپرست موقتی است، همین باعث میشود که هیات های استانی آن طور که باید و شاید با تمام قدرت کار نکنند.

سلیمانی گفت: اگر یک فدراسیون رییس داشته باشد، کارها ساماندهی شدهتر پیش میرود و در سطح کشور نیز برای این رشته برنامهریزی بهتری انجام خواهد شد.وی با بیان این که آقای سعادتمند طی دوران سرپرستی در حد توانش خوب کار کرده و اقدامات مثبتی داشته است، عنوان کرد: از جمله آن میتوان به فعالیت در بخش همگانی، انعقاد تفاهمنامه با محیط زیست و احیای قانون پرداخت درصد قرارداد بازیکنان در مسابقات باشگاهی به هیاتهای مربوطه اشاره کرد. جا دارد از او و نفرات قبلی که در این سمت، جهت اشاعه این رشته زحمت کشیدهاند، تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

رییس هیات پینگ پنگ خوزستان در ادامه درباره وضعیت این رشته در استان، گفت: خدا را شکر چرخ پینگ پنگ خوزستان با قدرت در حال چرخیدن است و در سال جاری موفقیتهایی به دست آمد که از جمله آن میتوان به قضاوت فرخنده سلیمانی به عنوان داور در مسابقات جهانی اشاره کرد. برای اولین بار بود که یک داور خانم ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی قضاوت میکرد. همچنین تیم تنیسروی‏میز پتروشیمی بندرامام را هم داشتیم که در لیگ برتر کشور نایب‏قهرمان شد. افشین نوروزی هم در مسابقات جهانی درخشید و عملکرد بسیار خوبی داشت و به گفته مربی‏اش، او بهترین بازیها را ارائه داد.وی با اشاره به این که سال 93، سال خوبی برای پینگ پنگ خوزستان بود، افزود: امسال قصد داریم روند رو به رشد گذشته را ادامه دهیم و تلاشمان هم بیشتر کار در بخش پایه است تا آن را همچنان قوی نگه داریم. جا دارد از حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز قدردانی کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: متاسفانه همه بازیکنانی که مد نظر سرمربی تیم بودند جذب تیم های لیگ برتری شدند اما به هر حال امیدواریم که تیم خوبی را ببندیم تا به لیگ برتر صعود کنیم. علی عیسی​زاده در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: هفتم تیرماه تمرینات​مان آغاز شد و بعد از ماه مبارک رمضان هم اردویی در کردان کرج برگزار خواهیم کرد و پس از آن هم تمرینات​مان تا قبل از آغاز مسابقات لیگ دسته یک ادامه خواهد داشت. وی در خصوص جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم، گفت: هنوز بازیکنی را جذب نکرده ایم. بیشتر بازیکنان به دنبال حضور در لیگ برتر هستند و بعد از بسته شدن تیم​های لیگ برتر ما هم می​توانیم کارمان را در جذب بازیکن انجام دهیم. اگر بازیکنی بیرون بماند ما می​توانیم آن را جذب کنیم و تیم قوی​ای ببندیم. متاسفانه همه بازیکنانی که مدنظر سرمربی تیم بودند جذب تیم​های لیگ برتری شدند و چند بازیکن هم از تیم ما جدا شدند اما به هر حال ما امیدواریم که تیم خوبی را ببندیم تا به امید خدا به لیگ برتر صعود کنیم. مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در خصوص زمزمه هایی مبنی بر تمایل مجدد این باشگاه به خرید امتیاز فولاد نوین، بیان کرد: بعید می​دانم استقلال اهواز بتواند این امتیاز را بخرد. به هر حال ما هم باید ببینیم مسوولان استان چه تصمیمی می​گیرند و به هر حال هر تصمیمی در جهت رشد فوتبال استان است. وی اضافه کرد: زمان زیادی هم تا آغاز مسابقات نمانده است و ما تیم​مان را برای لیگ یک می​بندیم. به احتمال زیاد هم مسوولان تکلیف امتیاز فولادنوین را تا یکی دو روز آینده مشخص خواهند کرد. عیسی​زاده در پایان گفت: من نمی​توانم در خصوص خرید این امتیاز صحبت کنم چرا که مسوولان باید در این خصوص نظر دهند و قطعا هم تصمیم درستی گرفته خواهد شد.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان با رد شایعه حضور جماعتی در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس، گفت: طبیعی است که ما به این راحتی علاقه به جدایی این بازیکن نداریم اما برای ادامه همکاری باید تعاملی بین جماعتی، سرمربی و باشگاه صورت بگیرد.

علیرضا اژدری​زاده در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: از چند روز پیش اردوی تیم بزرگسالان‌مان در کردان کرج آغاز شده است و وضعیت اردو خیلی خوب است و تقریبا می​توان گفت که 60، 70 درصد نفرات تیم مشخص شده‌اند و در دو سه پست هنوز برای جذب بازیکن جا داریم که به موقع به تیم اضافه خواهند شد. وی بیان کرد: در اردوی کرج یک بازی دوستانه سبک با تیم پیمان تهران انجام دادیم که با حساب 6 بر صفر به برتری رسیدیم و اکنون هم تمرینات ادامه دارد. روز گذشته نیز بازیکنان​مان تست پزشکی دادند و یک بازی تدارکاتی دیگر نیز تا پایان اردو با تیم عقاب تهران که دوشنبه هفته آینده است، در دستور کار قرار دادیم و امیدوارم به اهدافی که مد نظر کادر فنی است، در این اردو دست پیدا کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان افزود: بر اساس لیست آقای اسکوچیچ، در پست​های دروازه​بان، دفاع وسط و حمله به بازیکن نیاز داریم و در برنامه​مان هست تا این بازیکنان را به تیم اضافه کنیم تا در نهایت تیم کامل شود.

وی درباره وضعیت آلویز نانگ، گفت: ما دوست داریم که او در تیم باشد و در همین راستا آقای اسکوچیچ با مدیر برنامه‌های او جلسه​ای داشت و ابراز تمایل کرد که او بیاید و به تیم اضافه شود اما بر اساس شرایطی که قبلا به صورت شفاهی با او هماهنگ کرده بودیم، او ظاهرا به تازگی صاحب یک فرزند شده و درگیر این شرایط است. در هر صورت در خصوص این که به تیم بیاید یا نیاید باید به توافق برسیم. اگر هم نیامد مطمئن باشید خود آقای اسکوچیچ مهاجم خوب دیگری پیدا خواهد کرد که بیشتر هم نظرش بر بازیکن خارجی است. به هر حال ما تمایل به همکاری با نانگ داریم و منتظر جواب او هستیم و اگر او بخواهد ما هم نظرمان بر جذب او هست.

اژدری​زاده درباره شرایط مهرداد جماعتی و این‌که شنیده شده که او روز گذشته در تست پزشکی پرسپولیس هم شرکت داشته است، عنوان کرد: تاکنون جلساتی با جماعتی داشته​ایم و حتی روز گذشته که شایعه حضور او در تست پزشکی پرسپولیس مطرح شد، من با او جلسه داشتم. با توجه به این که جماعتی از بازیکنان تیم پایه​مان بوده و کاپیتان تیم فولاد است و او را دوست داریم، طبیعی است که به این راحتی علاقه نداریم که او را در تیم نداشته باشیم و اصلا به این فکر نمی​کنیم اما باید تعاملی بین جماعتی، سرمربی و باشگاه ایجاد شود که امیدواریم این تعامل صورت بگیرد تا بتوانیم او را مجددا در کنار خودمان داشته باشیم. وی درباره جذب دروازه​بان نیز خاطرنشان‌کرد: آقای سلیمی فصل گذشته دروازه​بان اول ما بود و همچنان هم در نظر داریم تا او گلر اول تیم باشد اما مطمئنا همانطور که در تیم تمام بازیکنان رقابت درونی دارند تا بهترین‌ها وارد زمین شوند، مطمئنا دروازه‌بانی به تیم اضافه خواهیم کرد که رقابت نشان دهد چه کسی می​تواند در ترکیب باشد. در هر صورت اسکوچیچ و باشگاه ما اعتقاد خاصی به آقای سلیمی دارند. با توجه به سهمیه​ای که داریم درصدد جذب گلر، سعی می​کنیم گلر ایرانی جذب کنیم.

سرپرست باشگاه فولادخوزستان درباره عدم جذب بازیکنان فولاد نوین که به تمرینات فراخوانده شده بودند، گفت: ایده​آل من این بود که تا آنجا که امکان آن هست، بازیکنان فولاد نوین ارتقا پیدا کنند و در تیم بزرگسالان خودمان باشند ولی این عقیده را دارم که سرمربی حرف اول و آخر را در انتخاب بازیکن و تاکتیک می​زند. بنابراین ضمن این‌که خیلی علاقه داشتم که بازیکنان فولاد نوین در فولاد خوزستان ارتقا پیدا کنند اما منطق من می​گوید مربی مختار است که بر اساس تفکراتش، بازیکنان مدنظرش را جذب کند. وی در ادامه بیان کرد: آقای اسکوچیچ در فصل گذشته بر اساس تفکرات خاصی جذب شد و ما او را در ملوان رصد می​کردیم و می​دیدیم که او بیشتر از این که علاقه‌مند است بازیکن داشته باشد، علاقه‌مند است تیم داشته باشد و باشگاه فولاد هم بیشتر به دنبال همین بود. به همین دلیل او جذب شد و دیدید که فصل گذشته ما تیم داشتیم و با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد، او از جوانان و تیم​های پایه​مان بازیکن انتخاب کرد و شاهد بودیم که در کورس قهرمانی هم بودیم و در دو سه بازی پایانی اگر شانس با ما بود، می​توانستیم قهرمان هم شویم.

وی بیان کرد: اسکوچیچ خیلی علاقه‌مند است که بازیکنان جوان را رو کند و همانطور که دیدید فصل گذشته هم تیم جوانی داشتیم و نتایج خوبی هم کسب شد. اسکوچیچ خیلی هم به جذب یک بازیکن تاکید ندارد که او حتما باید در تیم باشد و بیشتر به دنبال این است که یک تیم داشته باشد.

اژدری​زاده افزود: به هر حال ما بر اساس سیاست باشگاه که بیشتر دوست دارد در درازمدت تیم داشته باشد و با هماهنگی تیمی، نتایج را کسب کند، حرکت می​کنیم و ما و آقای اسکوچیچ از نظر مدل​ کاری کاملا هم‌فکر هستیم و مطمئن باشید در نهایت یک تیم هماهنگ و در خور شان فوتبال خوزستان، آماده مسابقات می​کنیم.

وی درباره هدف فولادخوزستان در فصل جدید لیگ برتر، گفت: زمانی که من در فولاد نوین بودم در سه سال آخر نظرم این بود که افتخاری برای استان خوزستان کسب شود و همین تفکر هم مطمئنا در فولادخوزستان وجود دارد و آن چه ما را صد درصد قانع می​کند، این است که یک تیم خیلی خوب، جوان و سرحال داشته باشیم و اولویت​مان این است که بالای جدول را ازآن خودمان کنیم. سرپرست باشگاه فولادخوزستان درباره وضعیت تیم فولاد نوین نیز عنوان کرد: از روز اول مقامات استانی نظرشان این بود که این سهمیه در استان و اهواز باقی بماند که همچنان این سیاست در حال دنبال شدن است و فکر می​کنم در حال برداشتن قدم​های پایانی هستیم و آنچه مسلم است تا پایان این هفته، واگذاری سهمیه قطعیت پیدا می​کند. با توجه به این‌که استقلال اهواز قدم​های بیشتری در این راستا برداشته است احتمال این که به این سهمیه برسد، بیشتر است. البته مجددا نیز صحبت​هایی در خصوص تمایل نفت آبادان به خرید این سهمیه مطرح شده است که من هم به صورت غیررسمی شنیده‌ام ولی این باشگاه هنوز رسما با من صحبتی نداشته است.

اژدری‌زاده در پایان درباره انتخاب سخنگو برای باشگاه جهت ارتباط با اصحاب رسانه، گفت: با انتخاب کردن سخنگو، او بیشتر می‌تواند با خبرنگاران در ارتباط باشد. من خیلی اعتقاد ندارم که سرپرست تیم وارد مصاحبه شود و وقت او گرفته شود، چرا که ممکن است کارهایی که باید انجام دهد، عقب بیفتد و خودم تمایل دارم درخصوص مسایل کل باشگاه، سخنگویی باشد که پاسخ دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امسال سیاست باشگاه بومی‌گرایی است که این سیاست دلایل خاص خود را دارد.

سید اکبر پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تمرینات تیم ما از هشتم تیرماه در اهواز آغاز شده است و تا سیزدهم همین ماه در این جا دنبال خواهد شد. پس از آن هم طبق برنامه آقای ویسی، تیم از 14 تا 25 تیرماه در کمپ نساجی بروجرد اردو می​زند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره دیگر اردوی خارج از استان این تیم، گفت: اردوی دیگری در پایان همین ماه خواهیم داشت که زمان دقیق آن با توجه به زمان دقیق شروع مسابقات لیگ، مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: ان​شاءالله تا پیش از رفتن به بروجرد، بازیکنان ما کامل​تر شوند تا بتوانیم استفاده لازم را از این اردو داشته باشیم. تقریبا تا روز جمعه جذب بازیکنان خارجی و لیگ یکی​​مان تمام می​شود و فقط شش سهمیه لیگ برتری می​ماند که اگر بتوانیم این بازیکنان را طی چند روز آینده جذب کنیم، خوب است در غیر این صورت نهایتا در اردوی بروجرد، جذب خواهند شد.پورموسوی درباره جذب گلر خارجی فصل گذشته راه​آهن نیز خاطرنشان‌کرد: احتمالا با ایگور ننزیچ به توافق نرسیم و حضور او در استقلال خوزستان 50 – 50 است.وی در پاسخ به این سوال که گفته می​شود در صورتی که حضور ننزیچ در استقلال منتفی شود همچنان به دنبال جذب گلر خارجی خواهید بود و آیا آن گلر، گئورگیف دروازه​بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان است؟ گفت: این گلر هم جزو گزینه‌های مورد نظر ما است. قرارداد پرویز کریمی گلر فصل گذشته خودمان هم به پایان رسید و به هر حال حتما اگر با یکی از گزینه​های دروازه​بانی خارجی به توافق برسیم، یک گلر ایرانی هم جذب خواهیم کرد. مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره سیاست بومی​گرایی این باشگاه برای فصل پیش رو، عنوان کرد: امسال سیاست باشگاه بر بومی‌گرایی است که این سیاست دلایل خاص خود را دارد و مربیان هم طبق آن کار می​کنند. در هر صورت زمانی که بازیکنان تیم بومی باشند، با توجه به این‌که در همین شهر زندگی می​کنند، در جاهایی مجبورند تلاش‌شان را بیشتر کنند چرا که باید پاسخگوی مردم باشند. ضمن این‌که بومی​گرایی از نظر هزینه و جذب تماشاگر نیز به سود ما است. طی مدت اخیر نیز خواست هواداران این بوده است که تیم سمت بومی​گرایی برود.وی درباره هدف استقلال خوزستان در فصل پانزدهم، خاطرنشان‌کرد: اگر هدف تنها ماندن در لیگ باشد، نتیجه خوبی حاصل نمی​شود و باید بگویم هدف ما ان​شاءالله بالاتر از این چیزها است. پورموسوی با اشاره به بازیکنانی که تاکنون جذب شده​اند، ادامه داد: ما تاکنون به صورتی در جذب بازیکن حرکت کرده​ایم که بیشتر هواداران‌مان راضی هستند. ما تاکنون بیت‌سعید، جانفزا، زهیوی، فیاض‌بخش، ماهینی و سالاروند را جذب کرده​ایم. ضمن این‌که بازیکنان جوان تیم​مان هم با تجربه​تر شده​اند و فکر می​کنم تاکنون در جذب بازیکن جلو هستیم و ان​شاءالله بازیکنان جذب شده جواب​ اعتمادمان را می​دهند. تیم امسال تقریبا جوان شده است. وی افزود: با توجه به این که قرارداد برخی بازیکنان​مان تمام شد و رفتند، تیم تقریبا خالی شده و امسال هم به سمت جوان​گرایی و بومی​گرایی رفته‌ایم و پیش​بینی هم کرده​ایم که تقریبا در هر پست دو بازیکن جذب کنیم.

استقلال خوزستان با یک مدافع و مربی بدنساز برزیلی به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، کارهای جذب ادوارد سوارز فریرا، دفاع وسط برزیلی انجام شده است و او جمعه این هفته برای بستن قرارداد به ایران می‌آید. همچنین استقلالی‌ها با یک مربی بدنساز برزیلی هم به توافق رسیده‌اند و او نیز جمعه این هفته برای عقد قرارداد به ایران خواهد آمد.

تیم‌ملی ایران با مدال​آوری کونگ​فوکاران خوزستانی به مقام قهرمانی مسابقات بین​المللی “کاپ دریای سیاه“ دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت​ها سوم تا هفتم تیرماه در رده سنی پیشکسوتان و بزرگسالان به میزبانی شهر باتومی گرجستان برگزار شد.

از خوزستان در این رقابت‌ها عبدالمحمد پورموسی در بخش نیمه آزاد در رده سنی پیشکسوتان به مدال طلا رسید و همچنین محمد صالحی در رده سنی بزرگسالان در بخش آزاد به مدال طلا و در بخش مسابقات MMA به مدال نقره دست پیدا کرد. عیسی مختاری‌چهارگلی در رده سنی بزرگسالان در بخش آزاد مدال طلا و در بخش نیمه​ آزاد مدال نقره را کسب کرد. همچنین حمید کلانتری در رده سنی بزرگسالان در بخش آزاد و نیمه آزاد دو مدال نقره را ازآن خود کرد.

در این پیکارها کونگ​فوکاران خوزستانی به سه مدال طلا و چهار نقره دست پیدا کردند و در پایان نیز تیم‌ملی ایران مقام قهرمانی این دوره از رقابت​ها را به دست آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد