سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خنده بازار داغ ... (لبخند بزن)


 

اقا بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری .

میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد.

خب چیکار کنم گشنم میشه!

 

salijoon.ws

 

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﺳﻔﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻭ

ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﺑﺎﺧﺖ ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﭘﯿﺎﻡ ﻣﺮﺑﯽ ﺗﯿﻢ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﺗﯿﻢ ﻟﻬﺴﺘﺎﻥ

.

.

.

.

ﺩﻭﺳﯿﺐ ﺁﻟﺒﺎﻟﻮ ﻧﮑﺸﯿﻦ ﺳﻨﮕﯿﻨﻪ..

 

salijoon.ws

 

ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺝ :

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﭼﻨﺪﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺎﻡ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺖ ؟

ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ :

ﺑﻌﺪﺍﺯﺍﯾﻨﮑﻪ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﮕﻦ :

ﮐﺮﻩ ﺧﺮ … ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺭﻭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ !؟

 

salijoon.ws

 

دیشب سرم درد میکرد

ب بابام گفتم پاشو برو دارو خونه برام مسکن بگیر…

.

.

گفت: اگه من حوصله داروخونه رفتن داشتم ک تو الان اینجا نبودی!!!

یعنی طوری قانع شدم ک سر دردم خوب شد !!!

 

salijoon.ws

 

به یکی میگن:

تاحالا کسی رو از مرگ نجات دادی؟ّ

میگه:

آره،بیست هزار تومن به یه فقیر دادم،

داشت از خوشحالی میمرد،

ازش گرفتم!

 

salijoon.ws

 

ماه عسل 60 سال بعد…!

ساسان علیخانی(نوه ی احسان علیخانی) :

از اون روز بگو از اون اتفاق…!

مهمان برنامه:

خسته از کار بر میگشتم سوار اتوبوس بودم،نشستم رو صندلی

ایستگاه بعد یه پیر مرد سوار شد منم دیدم اتوبوس جا نداره

دلم سوخت براش ما همه انسانیم باید یه کاری میکردم

پاشدم که اون پیر مرد بشینه رو صندلیم…

ساسان علیخانی:واقعا چطور میشه یه انسان به چنین معرفتی برسه ماهتون عسل…!

 

salijoon.ws

 

من خیلی آدم منطقی ، ریلکس ، مهربون و ساکتی هستم

.

.

.

.

.

منتها اینا مال وقتیه که خوابم
 

وقتی بیدارم از این قرتی بازیا خوشم نمیاد !

 

salijoon.ws

 

ﺩﻭ ﻣﻤﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ﺑﺎﺑﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺭﻭﺑﺎﻫﻪ

ﺑﻪ ﺭﻭﺑﺎﻫﻪ ﮔﻔﺘﻦ : ﺷﺎﻫﺪﺕ ﮐﯿﻪ ؟ ﮔﻔﺘﻪ : ﺩﻭ ﻣﻤﻪ

ﺳﻦ ﻭ ﺳﺎﻟﺘﻮﻥ ﺑﺤﺮﺍﻧﯿﻪ .. ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﻓﮑﺎﺭﺗﻮﻥ ﻫﺴﺘﻢ

 

salijoon.ws

 

مرد اونیه که وقتی باهاش قهرمیکنی و میگی دیگه نمیخوام صداتوبشنوم،

یه ساعت بعد بهت اس بده و بگه:

میشه تلفنتو جواب بدی؟؟

قول میدم حرف نزنم،

فقط میخوام صدای نفساتوگوش کنم…!!!

برگرفته از داستان تخیلی ” خفاش ها ماکارونی میخورند”

 

salijoon.ws

 

ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﻭ ﺗﻮﯼ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻥ

.

 

.

.

ﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ گروهمونو ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﯾﻢ …. ﻭﺍﻻﺍﺍﺍ

ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ گوشیمو ﺑﺒﺮﻡ ﺳﻮﻧﻮﮔﺮﺍﻓﯽ ؟؟؟؟؟؟..

 

salijoon.ws

 

باﺑﺎﻡ :ﮐﺠﺎ ﺍﻳﻦ ﻣﻮﻗﻊ شب؟

ﻣﻦ :ﻳﻪ ﺳﺮ ﻣﻴﺮﻡ ﺑﻴﺮﻭﻥ، ﺯﻭﺩ ﻣﻴﺎﻡ

ﺑﺎﺑﺎﻡ :ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺧﺒﺮﻱ ﻧﻲ ﺑﺠﺰ ﭼﺸﻤﺎﻱ ﺑﺎﺭﻭﻧﻲ

ﺑﺠﺰ ﺁﺩﻣﺎﻱ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﺜﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﻲ…

من :|

امیر تتلو O_o

اون بیرون ⊙︿⊙

 

salijoon.ws

 

یادتونه بچه بودیم میخوندیم:

ماشین مشتی مندلی نه بوق داره نه صندلی،

صندلیهاش فنر داره نشستنش خطر داره! .

.

.

.

یعنی خدا شاهده از همون موقع داشتن ذهنمونو برای خرید پراید اماده میکردن

 

salijoon.ws

 

من بهشتم برم

.

.

.

حوریا میگن بیا دوست اجتماعی باشیم :|

والا شانس نداریم که ⊙︿⊙

 

salijoon.ws

 

هیچی بدتر از یه دوست پسر شکاک نیست :-(

.

.

.

بیشعور اینقد گیر میده که مجبور میشی با دو تای دیگه کات کنی:-

خب نفهم درک کن…

یکیتون پولدارین :-$

یکیتون خوشگله O:-)

یکیتون هم مهربون دیگه :-D

همتون همه چیو با هم ندارین که …!!

 

salijoon.ws

 

اگه با یکی‌ فیلم می بینید،

وقتی‌ یه جای فیلم نفهمیدید چی‌ گفت از بغل دستیتون نپرسید

چون نمیدونم چه حکمتیه که اونم هیچوقت نمیفهمه اونجای فیلم چی‌ گفته شده

 

salijoon.ws

 

به داداشم میگم چرا اینقد به من گیر میدی که ابرو هامو بر میدارم اونوقت خودت برداشتی؟

میگه:آخه من ازدواج کردم ،تو هنوز مجردی

من o_O

ازدواج:((

داداشم:)))

آخه برادر من اون قضیه یه زمانی واسه خانوما صدق می کرد نه واسه تو!

 

salijoon.ws

 

دارم با یکی چت می کنم؛ ازش می پرسم: چشات چه رنگیه؟

می نویسه: cc

می پرسم: چه رنگی؟

مینویسه: ۲c

می پرسم: چی؟؟؟

میگه: خنگ خدا…طوسی دیگه..!!

با اینهمه نبوغ و ابتکار، چطور ما آمریکا رو تحریم ﻧﻜﺮﺩﻳﻢ !

 

salijoon.ws

 

دیروز بچه های همسایه داشتن خاله بازی میگردن

رفتم ببینم بازیشون چه فرقی با زمان ما کرده

دیدم پسره دنبال دکتر سقط جنین میگرده

دختره میگه نه من میخوام بچه مو نگه دارم!!!!!!!!! :|

ترسیدم منم بازی بدن فرار کردم:/

 

salijoon.ws

 

قدیما اگه باباها از دسته بچه شون ناراحت میشدن

میگفتن کاری نکن از ارث محرومت کنم ها!!!!

.

.

دیشب با بابام دعوام شده ،میگه کاری نکن که پسوورد wi-fi خونه رو عوض کنم!!!!!

.

.سریعا خم شدم شصت پاشو ماچ کردم،

صحبته اینترنته میفهمی اینترنت!!!!!!!!!!!!!‌

 

salijoon.ws

 

آخه این کجاش خوشگله همه جاش عمله!!!

عکس العمل دخترا وقتی که یه دختر خوشگلتر از خودشون از جلوشون رد میشه

 

salijoon.ws

 

الان یکی زنگ زده میگه :

چطوری پسره خوشتیپِ خوش اندامِ تو دل بروِ با نمکِ خواستنى ؟

نشونی هارو درست داد ، ولی شماره رو اشتباه گرفته بود

عصر ارتباطاتته که اشتباه میشه

 

salijoon.ws

 

پشتِ سرِ هر انسانِ موفق یه عالمه حرف هست،

مثلِ : مرتیکه دزد !

 

salijoon.ws

 

ﮐﻠﻪ ﻣﻠﻖ ﭼﯿﺴﺖ ؟

..

.

.

ﻓﻨﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺖ

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﻬﻤﺎﻧﺎﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽﺩﺍﺩﻧﺪ

ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ منجر به گوزیدن و ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﺷﺪ!!!

 

salijoon.ws

 

تو پارک نشسته بودم دیدم ی پسره دستاشو گرفته آسمون

دلم سوخت،فکر کردم مشکلی داره که اینجوری التماس خدا میکنه

رفتم جلو،دست گذاشتم رو شونش

گفتم داداش مشکلی هس؟کمکی از من برمیاد ؟

.

.

نگام کرد گفت :نه عزیم لاک زدم منتظرم خشک بشه

 

salijoon.ws

 

میگن: مرد واقعی مردیه که درخونه رو باز کنه،

یه نعره بزنه، و ابروهاشو بهم بپیچونه،

یه مشت بزنه به دیوار تا نصف خونه بریزه،

و با صدای بلند بگه: زن..!مگه من نگفتم به ظرفا دست نزن

خودم میام میشورم…!!!

 

salijoon.ws

 

به شاسکوله میگن بابات چجوری مرد ؟

میگه :از پشت بوم افتاد رو کولر ,

با کولر افتاد رو بالکن ,

نرده های بالکن شکست ,

بعد افتاد رو نورگیر ,

شیشه های نورگیر شکست

ما دیدیم خونرو داره خراب میکنه!

با تیر زدیمش….

 

salijoon.ws

 

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﺳﺲ ﺭﯾﺨﺘﻢ ﺗﻮ ﺳــﻮﭖ ،

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﻧﻤﯿﺪﯼ ﺧﻮﺏ ﺷﻪ؟

ﺁﺧﻪ ﭼﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯿﺖ ﮐﻢ ﻣﯿﺸﻪ؟!

.

.

ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺎ ﺳﻮﺯ ﮔﻔﺖ ﺟﯿﮕﺮﻡ ﺁﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺖ،

ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺭﻭ ﻭﯾﻠﭽﺮ ﺑﺎ ﺩﻫﻦ ﮐﺞ ﺗﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻡ.

 

salijoon.ws

 

گوشیمو گم کردم رفتم کلانتری

میگم گوشیمو گم کردم.

میگه کجا گم کردی؟

میگم پارک.

میگه چرا رفتی پارک؟

اصلا با کی رفته بودی؟

دختر باهات بود؟آره؟

چیکارش میکردی؟

اون کجا رفت؟

گروهبان صفدری!

ببرش بازداشتگاه!

 

salijoon.ws

 

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯿﯽ ﭘﺴﺮﻩ ﺩﺍﺷﺖ ﺧﻂ ﭼﺸﻢ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺳﺮ ﺑﻪ ﺳﺮﺵ ﺑﺬﺍﺭﻡ ، ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺶ

.

.

.

ﭼﺸﺘﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﺪﻧﺒﯿﻨﻪ ، ﯼ ﮐﯿﻒ ﻗﺮﻣﺰ ﺷﻮﻧﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺷﺖ ….

ﺯﺩ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﻮ ﮔﻔﺖ : ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ﻋﻮﺿﯽ ، ﺭﯾﻤﻠﻤﻮ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﯼ ﻧﮑﺒﺖ

ﭼﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﺍﻧﻘﺪ ﺣﺴﺎﺳﻪ ﺧﻮ

ﺍﯾﺸﺶ ﭘﺴﺮﻡ ﭘﺴﺮﺍی قدیم

 

salijoon.ws

 

دختره ۱۲ سالشه اومده تو سایت دکتر زیبایی

کامنت گذاشته : چطوری میتونم بدون عمل لبامو برجسته کنم؟

مامانش اومده زیرش نوشته:

.

.

.

چند بار که با دمپایی بزنم تو دهنت برجسته میشه

 

salijoon.ws

 

تو این فیلم خارجیا که نشون میده مادر و پدره دعواشون میشه

یه دفعه بچه میگه : مامان بابا بس کنید من خستم …

بعد مادر پدره شرمنده میشن و دیگه دعوا نمیکنن …

خواستم بگم اینا همش دروغه من اینکارو کردم اون وسط

یه کتکی از هردوشون خوردم که تا یه هفته به دیوار سلام میدادم

 

salijoon.ws

 

با عرض سلام خدمت شما سروران .

همانگونه که در اخبار شنیدید

مسئولین بلند پایه کشوری حق استفاده از گوشی هوشمند را ندارند.

بدین منظور از حضور پر مهر شما خداحافظی کرده

و همه ی شما عزیزان را به خدای بزرگ و منان می سپارم.

و من الله توفیق..

حلال فرمایید

 

salijoon.ws

 

چرا ازدواج نکردی؟

کی بچه میارید؟

چرا یه بچه داری؟

من یه رژیم خوب سراغ دارم اخه خیلی چاق شدی!

شوهرت هنوز بیکاره؟ …..

هر سوالی که باعث بشه طرف مقابل ناراحت یا معذب بشه،

تجاوز به حقوق دیگریست

و نشان دهنده ی این است که : “سوال کننده حرمت نفس ندارد” .

.

دکتر هلاکویی

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد