سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر فرودگاهی

نرم افزار اطلاعات فرودگاه اهواز رونمایی شد

اهواز- ایرنا- مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: نرم افزار اطلاعات فرودگاه اهواز با اعتبار 900 میلیون ریال تهیه، و به رایگان در اختیار مسافران و متقاضیان اطلاعات فرودگاه اهواز قرار گرفت.

به گزارش ایرنا محمدسعید شرفی چهارشنبه در آیین رونمایی از برنامه نرم افزاری جدید فرودگاه اهواز در محل سرسرای جلسات این فرودگاه اظهار کرد: این برنامه نرم افزاری شامل اطلاعات پروازها، اطلاعات فرودگاه، اطلاعات تورهای مسافرتی، مکان های دیدنی جهان، آژانس های مسافرتی و دیگر اطلاعات سفر است.
وی افزود: این نرم افزار با ورود به سرسرای پایانه فروگاه و روشن کردن بلوتوث تلفن همراه قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند اندروید و ای او اس است.
شرفی گفت: محور عملکرد ما رضایتمندی مردم است و فرودگاه یک مکان خدماتی است که باید به سمتی برویم که برای روش های کار مشتری محوری حرکت کنیم.
مدیرکل فرودگاه های خوزستان ادامه داد: در فرودگاه اهواز حدود 25 واحد اداری به صورت مستقل کار می کنند که هیچ کدام از این ادارات با هم به صورت فیبر نوری وصل نیستند.
وی افزود: یکی از شکایات مردم از بخش اطلاعات پرواز این فرودگاه است که دو نفر در این بخش خدمات رسانی می کنند و روزانه اطلاعات پرواز را به حدود یک هزار تماس تلفنی جواب می دهند.
شرفی با بیان اینکه فرودگاه از جمله مکان های پراسترس است که نگرانی پیش از پرواز در آن بسیار است، گفت: در صورت داشتن تعامل با فرودگاه و داشتن اطلاعات لازم از پرواز و فرودگاه این نگرانی کمتر می شود.
نرم افزار اطلاعات فرودگاه در مسیر توسعه خدمات الکترونیکی فرودگاه و کاهش مراجعات حضوری و تماس تلفنی است که از طریق آدرس http://cloud.boofmedia.com/AirportApp1.5.apk قابل دریافت است.
فرودگاه بین المللی اهواز به حدود 20 نقطه داخلی و خارجی همه روزه پرواز دارد که روزانه بیش از 60 پرواز در این فرودگاه انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد