سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از استانداری خوزستان

اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان می تواند در سیاست گذاری، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی میان دستگاههای مختلف استان در زمینه امور مربوط به بانوان و خانواده نقش مهمی را ایفا کند

صالح پور؛ گزینه مناسب برای اداره کل امور بانوان و خانواده استانداریبا استعفای الهه موالی زاده از سمت مدیرکلی امور بانوان استانداری خوزستان برای شرکت در رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گزینه های مختلفی در برخی محافل برای جایگزینی وی مطرح شده است. با این وجود برخی از فعالان حوزه بانوان استان معتقدند مدیرکل امور بانوان می بایست دارای تجارب و سوابق مناسبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی باشد.

زیبا صالح پور یکی از این گزینه هاست که در سه دهه گذشته در مسولیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور فعال و موثری داشته و چندبار نیز اعتماد مردم اهواز در رقابت های انتخاباتی بدست اورده است.

وی در انتخابات دوره اول شورای شهر اهواز رای سوم را بدست اورد و در دوره اخیر شورا نیز با حدود 36هزار رای بعنوان نفر اول منتخبان مردم اهواز به شورا راه یافت. وی تنها زن خوزستاتی است که تا کنون با رای بالا موفق شده به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یابد که با اختلافی اندک از راهیابی به مجلس بازماند.

صالحپور مسولیت های متعددی را در سطح استان عهده دار بوده و در حال حاضر ریاست کمیسیون مشارکت های اقتصادی شورای شهر را بر عهده دارد.

وی بیش از ده سال بعنوان مدیر امور بانوان خیرین مدرسه ساز به فعالیت مشغول است. مدیریت خانه جوان استانداری خوزستان از دیگر مسئولیت های صالح پور در سال های اخیر بوده است. وی همچنین 11سال بعنوان مدیرعامل کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان استان خوزستان، خدمات خوبی را ارائه کرده است.

وی سالها سابقه مدیریت در مرکز تربیت معلم و مناصب مختلف در آموزش و پرورش را بر عهده داشته است.

به نظر می رسد با توجه به سوابق و تجارب منحصربفرد وی در جامعه زنان استان و مواضع اعتدال گرایانه وی، بهترین گزینه برای تصدی امور بانوان و خانواده استان خوزستان است.

اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان می تواند در سیاست گذاری، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی میان دستگاههای مختلف استان در زمینه امور مربوط به بانوان و خانواده نقش مهمی را ایفا کند. رونق دادن به فضای کسب و کار، کارآفرینی، مشارکت اجتماعی و فرهنگی بانوان، رفع مشکلات و نیازهای بانوان در زمینه های مختلف و...از جمله موضوعاتی است که این اداره کل می تواند در هماهنگی با سایر دستگاهها مورد پیگیری قرار بدهد.

استاندار محبوب خوزستان رویکرد مناسب و مثبتی نسبت به موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان داشته اند و به نظر می رسد دکتر مقتدایی در این زمینه که مورد تاکید دولت تدبیر و امید نیز هست، توجه و حساسیت خاصی خواهد داشت تا فعالیت های حوزه بانوان استان تغییر و تحول مناسبی را تجربه نماید.

منبع: تابناک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد