سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

قائم‌مقام اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان، گفت: به‌زودی ۱۰۰ نیروی متخصص خوزستانی برای کار به کشور عراق اعزام می‌شوند.

رضا میرانی اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بین خوزستان و  استان بصره عراق قرار است یک هزار نفر نیروی کار فنی برای اشتغال به استان بصره اعزام شوند که در مرحله نخست به‌زودی ۱۰۰ نفر نیروی متخصص فنی از خوزستان به استان بصره اعزام خواهند شد.

وی افزود: تاکنون شش نیروی خوزستانی به کشور عراق اعزام‌شده است. در این زمان این روند به دلیل مشکلاتی که برای سرکنسولگری ما در کشور عراق به وجود آمده، متوقف‌شده است.

قائم‌مقام اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: این مسئله از سوی مقامات دو کشور در حال پیگیری است به‌زودی مشکلات موجود رفع خواهند شد.

وی اظهار کرد: براساس این تفاهم‌نامه، تعدادی از نیروهای عراقی نیز توسط آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای خوزستان آموزش‌های فنی و تخصصی لازم را خواهند دید.

میرانی با بیان اینکه استان بصره در این مقطع از مان محل امن و مناسبی برای اعزام نیرو است، گفت: خوشبختانه در این استان هیچ‌گونه مشکلی از بابت جنگ و سایر مشکلاتی که کشور عراق با آن درگیر است، وجود ندارد. در همین زمان بسیاری از شرکت‌ها و تعاونی‌های خوزستانی نیز در این استان عراقی در حال فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: اعزام نیرو از سوی اداره کار و تعاون خوزستان صرفه اقتصادی ندارد اما این عمل آمار اشتغال در استان را افزایش و برای خود افراد اعزام‌شده نیز درآمد مناسبی دارد.

قائم‌مقام اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی ارزآوری خود را از طریق اعزام نیروهای انسانی متخصص کسب می‌کنند.

منبع: مهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد