سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

محمدرضا کاظمی‌نژاد، از مربیان استان خوزستان، به عنوان مدیر تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پنجمین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری جهت گزینش و انتخاب مدیر تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان، رای‌گیری بین عطار اشرفی و محمدرضا کاظمی‌نژاد برگزار شد.

در نهایت کاظمی‌نژاد با هفت رای به عنوان مدیر تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برگزیده شد. او سمت دبیر کمیته فنی فدراسیون را نیز برعهده دارد.

خوزستان برای اولین‌ بار در لیگ برتر تیراندازی اهداف پروازی کشور شرکت می​کند. سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تیم منطقه آزاد اروند قرار است به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند. وی درباره زمان برگزاری لیگ برتر کشور‏، عنوان‌کرد: لیگ اهداف پروازی، پس از ماه مبارک رمضان و با حضور هشت تیم در تهران برگزار خواهد شد. رییس هیات تیراندازی خوزستان با بیان این‌که خوزستان با حضور پنج تیم در لیگ​های مختلف بانوان و آقایان در سطح کشور رکورددار است، گفت: امسال خوزستان با دو تیم در لیگ دسته یک تیراندازی بانوان، یک تیم در لیگ یک تیراندازی آقایان، یک تیم در لیگ برتر تیراندازی آقایان و یک تیم در لیگ برتر اهداف پروازی کشور حضور پیدا می‌کند. وی با بیان این‌که تیراندازی خوزستان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است، عنوان‌کرد: در سال 92 که هیات را تحویل گرفتم، فقط تیم‌ ملی‌حفاری را در لیگ برتر کشور داشتیم ولی اکنون با افزایش تعداد تیم​های استان از یک تیم به پنج تیم در لیگ​های مختلف کشوری، رشد خوبی در این زمینه داشته‌ایم. محمدنیا خاطرنشان‌کرد: خوزستان برای اولین ‌بار توانست در لیگ دسته یک بانوان در جایگاه سوم قرار بگیرد، همچنین انتخاب برترین و جوان​ترین تیرانداز لیگ برتر از خوزستان و راه​یابی هشت نفر به اردوی تیم‌ملی تیراندازی آقایان و ورود یک نفر از آن‌ها به تیم‌ملی از جمله موفقیت‌هایی هستند که برای اولین‌ بار خوزستان به آن‌ها دست پیدا کرده است.

دقایقی پیش مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از جلسه‌ای که امروز با حضور اعضای هیات‌مدیره باشگاه برگزار شد، سیدجواد نعمتی‌نژاد به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

پیش از این فاضل بختیاری، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بود که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر از سمت خود استعفا داده بود.با قطعی شدن تیم‌داری گروه ملی در فصل آینده، استقلال خوزستان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور نیز حضور خواهد داشت.

شب گذشته نیز عبدالله ویسی برای سومین سال متوالی هدایت استقلال خوزستان را بر عهده گرفت.

رقابت​های "جام رمضان" فوتسال بانوان در اهواز برگزار می​شود. مینا بارانی، نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات از جمعه شب و پس از افطار به مدت سه شب در اهواز برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: تاکنون تیم​های انقلاب اهواز، حفاری شمال، شهرداری اهواز و وحدت اهواز برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده​اند و ممکن است که یکی دو تیم دیگر هم به جمع این چهار تیم افزوده شوند. نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: این مسابقات بیشتر با هدف نشاط و شادابی و جمع کردن بازیکنان دور هم انجام می​شود تا این‌که هدف، قهرمانی باشد.

هیات اسکیت خوزستان در ارزیابی عملکرد سال 93 فدراسیون، رتبه “خوب“ را به دست آورد.

علی آریان​نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در این ارزیابی عملکرد، خوزستان توانست به رتبه خوب دست پیدا کند و این در حالی است که ما سال گذشته رتبه متوسط را در اختیار داشتیم.

وی بیان کرد: در گذشته هیات اسکیت استان رتبه ضعیف را داشته است و از سال 88 که مجموعه فعلی مشغول به فعالیت هستند، توانسته​ایم 19 پله صعود داشته باشیم و در حال حاضر با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم در بین هیات​های استانی در سطح کشور، توانسته​ایم رشد داشته باشیم.

دبیر هیات اسکیت خوزستان گفت: ارزیابی عملکرد فدراسیون اسکیت به صورت رتبه​بندی ممتاز، عالی، خوب، متوسط و ضعیف است و ما می​خواهیم با پیشرفتی که خواهیم داشت، در ارزیابی عملکرد سال 94 جزو شش استان برتر کشور قرار بگیریم و رتبه خوب​مان را به رتبه عالی ارتقا دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان تیم فولادنوین خوزستان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش ایسنای خوزستان و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علیرضا اژدری‌زاده در این خصوص اظهار کرد: مراحل واگذاری امتیاز لیگ برتری فولادنوین به یکی از تیم‌های خوزستانی به مراحل پایانی خود نزدیک شده است اما همچنان نکاتی وجود دارد که طرفین مذاکره‌کننده روی حل آن اصرار دارند. مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در رابطه با تکلیف باشگاه فولادنوین و ادامه فعالیت آن، گفت: فولادنوین به عنوان تیم دوم باشگاه فولادخوزستان همچنان به دنبال حضور در فوتبال کشور است و با همان سیاست‌های قبلی و با توان بازیکنان بومی و پرورش‌یافته باشگاه فولاد، پا به میادین خواهد گذاشت. در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای جابه‌جایی امتیاز با یکی از تیم‌ها انجام شده است و ان‌شاالله با نهایی شدن مذاکرات، ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم نیز مشخص می‌شود و این تیم هم‌چون گذشته به نام خوزستان در فوتبال کشور حضوری قدرتمند خواهد داشت. اژدری‌زاده همچنین با اشاره به وضعیت بازیکنان فصل گذشته فولادنوین، بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان فولادنوین با درخشش در لیگ دسته یک و ثبت بهترین عملکرد در میان تمام تیم‌ها، یک کارنامه موفق از خود بر جا گذاشتند. وی همچنین تاکید کرد: تمام بازیکنان فولادنوین با داشتن قرارداد، همچنان تحت اختیار باشگاه هستند اما هر کدام از این بازیکنان اگر قصد جدایی و پیوستن به تیم دیگری را داشته باشند، با او همکاری خواهیم کرد و قطعا مانع پیشرفت آن‌ها نخواهیم شدمدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان در پایان افزود: با توجه به ادامه قرارداد بازیکنان فولادنوین، باشگاه‌هایی که خواهان جذب آن‌ها باشند باید مذاکرات خود را از طریق باشگاه مطرح کنند و ما نیز پاسخگوی این درخواست‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به بدنه باشگاه برگردد، با انسجام و بودجه قابل قبولی که مقدماتش فراهم شده است، از اکنون می‌توانیم بگوییم که تیمی مدعی در لیگ یک خواهیم داشت.

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص فعالیت باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهارکرد: این باشگاه در 32 رشته ورزشی فعالیت دارد؛ ما در فصل گذشته رقابت‌های کشوری در رشته‌هایی از جمله کاراته، تنیس‌روی‌میز، تنیس خاکی، والیبال، گلبال و فوتبال جوانان و امید توانستیم با سیاستگذاری‌ای که توسط هیات‌مدیره باشگاه انجام شد، با بازیکنان بومی، مقام‌های خوبی کسب کنیم.

وی با بیان این‌که محور فعالیت باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب فعالیت در بعد همگانی است، گفت: بیش از 60 هزار نفر در مجموع همکاران ما و خانواده‌های آن‌ها در حال فعالیت ورزشی در بعد همگانی هستند. ما نزدیک به 120 تیم فعال هم در بعد قهرمانی و لیگ‌های کشوری و استانی داریم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه درباره تیم‌های فوتبال این باشگاه، گفت: ما در مجموع شرکت‌های مناطق‌نفت‌خیزجنوب، 19 تیم فوتبال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در شهرستان‌های آغاجاری (امیدیه)، گچساران، اهواز و مسجدسلیمان داریم. در رده سنی بزرگسالان تیم‌های امیدیه و گچساران در لیگ دسته دو کشور فعالیت دارند و دو تیم از اهواز نیز در لیگ برتر جوانان و امید کشور فعالیت و حضور دارند که هر دو تیم از جایگاه بسیار خوبی در این لیگ‌ها برخوردار هستند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ یک، زیرمجموعه این باشگاه بود و از این طریق به لیگ برتر صعود کرد و باتوجه به این‌که مجددا به لیگ یک سقوط کرده است، آیا مجددا زیرمجموعه این باشگاه قرار می‌گیرد؟ عنوان‌کرد: نفت مسجدسلیمان قبل از صعود به لیگ برتر از تیم‌های باشگاه ما محسوب می‌شد ولی وقتی لیگ برتری شد، با توجه به این‌که طبق مقررات فدراسیون فوتبال و قوانینAFC ، تیم حرفه‌ای محسوب می‌شد و در لیگ برتر نمی‌توانست از بودجه دولتی استفاده کند، ما هم باتوجه به تصمیم هیات‌مدیره، یک موسسه فرهنگی ورزشی غیرانتفاعی برای این تیم تاسیس کردیم و آن را از بدنه باشگاه دولتی مناطق نفت‌خیز جنوب جدا کردیم و سپس این تیم در لیگ برتر به صورت مستقل و غیرانتفاعی اداره شد.

نظری افزود: این تیم و باشگاه در فصل گذشته لیگ برتر توسط اسپانسرهای غیردولتی پشتیبانی و بودجه‌اش تامین شد و در حال حاضر هم که به لیگ یک برگشته است، در صورتی که بخواهد تحت عنوان همان موسسه خصوصی اداره شود، نمی‌تواند از بودجه دولتی و اعتبارات باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب استفاده کند اما در صورتی که مجددا تحت فعالیت باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب قرار گیرد، می‌تواند از اعتبارات این باشگاه مانند سال‌های قبل استفاده کند.

وی بیان‌کرد: در مناطق نفت‌خیز جنوب، یک باشگاه رسمی وجود دارد و امور ورزش شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب، نماینده ما هستند و در آن مناطق، امور ورزش‌ها، تنها در ورزش همگانی می‌توانند فعالیت داشته باشند، یعنی به صورت درون‌سازمانی فعالیت دارند و تمام فعالیت‌های قهرمانی و باشگاهی، تحت امر باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب است.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در پاسخ به این سوال که در صورتی که باشگاه مانند سال‌هایی که تیم در لیگ یک بود، متولی آن شد، چه برنامه‌ای برای این تیم دارید؟ گفت: در صورتی که ما مجددا متولی آن شویم، نفت مسجدسلیمان در لیگ یک، مانند یک تیم لیگ برتری حضور پیدا خواهد کرد. ما با ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته و ترمیم در برخی پست‌ها که بازیکنان موردنظر از تیم جدا شده‌اند، در لیگ یک شرکت می‌کنیم و به صورتی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا این تیم در فصل پیش‌رو، مجددا به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه‌داد: اگر چنین برنا‌مه‌ای در دستور کار باشگاه نباشد، این تیم طی سال‌های آینده نمی‌تواند به لیگ برتر صعود کند. ما تجربه این هماهنگی و انسجام تیمی را در هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و کانوان هواداران‌مان مانند گذشته و بلکه بهتر از گذشته داریم و هدف‌مان این است تا تیمی مقتدر داشته باشیم. با این انسجام و بودجه قابل قبولی که مقدماتش فراهم شده است، از اکنون می‌توانیم بگوییم که تیمی مدعی در لیگ یک خواهیم داشت.

نظری در پاسخ به سوال دیگری که برای هدایت این تیم چه گزینه‌هایی مدنظر دارید؟ گفت: برای هدایت تیم در لیگ، تجربه استفاده از چندین مربی داخلی و بومی و مربی خارجی را در کارنامه‌مان داریم. در حال حاضر هم بررسی‌های اولیه توسط همکاران من انجام شده است و در صورتی که تیم به بدنه باشگاه برگردد، اقدامات لازم را در خصوص جذب سرمربی انجام خواهیم داد.

رقابت​های قهرمانی کیک‌جیستو MMA خوزستان با عنوان "جام رمضان" برگزار شد.

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش​های رزمی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (پنجم تیرماه) با حضور 70 رزمی​کار رده​های سنی جوانان و بزرگسالان در سالن شهید بابک معتمد اهواز انجام شد.

وی با بیان این‌که رزمی​کاران هشت شهرستان در قالب 10 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: شهرستان‌های اهواز، آبادان، اندیمشک، دزفول، بندرامام، ایذه، خرمشهر و شادگان در این مسابقات شرکت داشتند.

دبیر هیات ورزش​های رزمی خوزستان بیان‌کرد: در پایان این پیکارها، تیم اندیمشک به قهرمانی رسید، اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و دزفول عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان این‌که مسابقات از سطح قابل قبولی برخوردار بود، عنوان‌کرد: با توجه به این‌که مسابقات در ماه رمضان و پس از افطار برگزار شد، سطح خوبی داشت و 70 نفر از بهترین رزمی​کاران استان در این پیکارها شرکت کرده بودند. هدف ما از برگزاری این مسابقات، آماده نگه‌داشتن بازیکنان استان برای مسابقات کشوری پیش‌رو است.

سه سنگنورد خوزستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اردوی تیم‌ملی آقایان و بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان جهت آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت​های قهرمانی آسیا از 10 تا 12 تیرماه در مجتمع کوهستانی پلور تهران برگزار می​شود. در این اردو از خوزستان در بخش بانوان سرور انصاریان (در رده سنی نوجوانان) و در بخش آقایان علی آرامش (در رده سنی نوجوانان) و موسی قیم (در رده سنی جوانان) به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد