سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

علیرغم گذشت بیش از 20 روزاز دستور وزیر و ارسال دستور ایشان طی مکاتبه ای توسط دفتر نماینده تاکنون اقدام لازم بعمل نیامده است که امیدوارم مدیرعامل مناطق ،مدیریت باشگاه وهیات مدیره در اسرع وقت اقدام کنند. چون بعنوان مالک و مدیران باشگاه باید بیش از سایرین به موضوع اهمیت بدهند و تا این حد بی تفاوت نباشند

خوزنیوز: دکترجلیلی نمایندهمردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بعداز اینکه پایان بازیهای لیگ برتر عدم امکان ماندن تیم محرز شد مطالبات هوادارن تیم نفت به کرات در قاب پیشنهادخرید تیم فولادنوین اهواز ارائه شد. لذا بعنوان نماینده مردم پس از مشورت موضوع در جلسه ای که با وزیر محترم نفت برگزارگردید ارائه و با حسن نیت وزیر و دستور ایشان به شورای ورزش وزرات نفت برای اقدامات بعدی و پی گیری لازم ارسال گردید.

اعتراض جلیلی به مدیرعامل مسجدسلیمانی مناطق نفتخیز جنوب/ به سرنوشت نفت مسجدسلیمان تا این حد بی تفاوت نباشید

وی ضمن گله مندی از مدیریت مناطق نفت خیزگفت: علیرغم گذشت بیش از 20 روزاز دستور وزیر و ارسال دستور ایشان طی مکاتبه ای توسط دفتر نماینده تاکنون اقدام لازم بعمل نیامده است که امیدوارم مدیرعامل مناطق ،مدیریت باشگاه وهیات مدیره در اسرع وقت اقدام کنند. چون بعنوان مالک و مدیران باشگاه باید بیش از سایرین به موضوع اهمیت بدهند و تا این حد بی تفاوت نباشند.

جلیلی درمورد ورود شهرداری اهواز،پالایشگاه آبادان و استقلال اهواز برای خرید تیم فولادنوین اهوازگفت: ویژگی مثبت باشگاه نفت مسجدسلیمان یکی تجربه حضور در لیگ برتر سال گذشته و همچنین وجود هوادارن پرشور و پرتعداد و با تعصب و همچنین وجودامتیازلیگ دسته یک کشور می باشد که این موضوع برای شهرداری اهواز صادق نیست، باشگاه نفت آبادان ازقرارمعلوم منصرف شده و استقلال اهواز هم تازه وارده شده است که باید دید تا آخرخواهد ماند یا خیر. با وجود شرایط مناسب در شهرستان مسجدسلیمان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در کنار امتیاز هواداران وحمایت های مردمی پسندیده نیست سه تیم لیگ برتری در یک شهرستان متمرکز شود.

وی ادامه داد:به هرحال مطالبه مردم بخصوص جوانان و علاقه مندان به فوتبال در مهد فوتبال ایران نباید فراموش شود و امیدوارم مدیران باشگاه نسبت به پی گیرهای لازم سریعتراقدام کنند و مسئولین مناطق نفت خیز جنوب نیز حمایت و پشتیبانی خودراه برای حضور مجددتیم نفت مسجدسلیمان هموارنمایند. همینجا جاداردازحسن نیت وزیر ومحترم نفت قدردانی نمایم .

عضو هیات رییسه کمیسیون ویژه تولید ملی درادامه با اشاره به اینکه تلاش های علاقه مندان به تیم و مسئولین باشگاه نفت مسجدسلیمان و مناطق نفت خیزجنوب برای ایجاد زمینه لازم برای نهایی شدن کارمهم می باشد اظهار داشت: نشستن و غرزدن به جای تلاش برای انجام یک کار و ناامیدی و تهمت زدن و متهم کردن گره ای باز نخواهد کرد. اگر به معنی واقعی برای تیم اهمیت قائل هستیم به جای اینکه انرژی و زمان رابه تخریب یکدیگر صرف کنیم همه همت کنند و با فشاربرمدیران نفت وباشگاه این امتیاز را نهایی کنیم . هرچند خیلی خوشحال می شدم که یکی از هواداران و علاقه مندان به فوتبال و مسجدسلیمان  از تیم پشتیبانی مالی می کرد تا این حد گرفتار بروکراسی اداری برای خرید تیم نمی شدیم.

در پایان نماینده مردم در مجلس در مورد شایعاتی که از زبان ایشان در فضای مجازی درباره تیم گفته می شود اظهارداشت:موضوعات مربوط به تیم نفت وشهرستان های حوزه انتخابیه در پایگاه اطلاع رسانی اینجانب بصورت رسمی منتشره می شود لذاهیچیک از اظهارنظرها و حدس و گمان ها که بصورت غیر رسمی منتشرمی شود مورد تائید نمی باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد