سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز

مریم‌ رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد 

   

"مریم رجوی" که با حمایت دولت‌های غربی علیه مردم ایران فعالیت می‌کند در نشست سالانه منافقین در پاریس، برای برنامه هسته‌ای ایران شرط و شروطی تعیین کرد.
به گزارش مشرق، "مریم رجوی" که در غیاب مشکوک و طولانی مدت "مسعود رجوی" هدایت منافقین را در کشورهای غربی برعهده گرفته، برای توافق هسته‌ای با ایران شرط و شروطی تعیین کرده است!

رئیس منافقین از پاریس به دولت‌های غربی حامی خود هشدار داده است که هرگونه توافق با ایران که تولید بمب اتمی ایران را متوقف نکند، قابل قبول نخواهد بود.

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

مریم رجوی، که خود را رئیس شورای ملی مقاومت ایران می‌خواند روز شنبه در سخنرانی‌اش در نشست سالانه این گروهک در حومه پاریس گفت : «من به دولت های غربی خاطر نشان می کنم که هر توافقی که بساط بمب‌سازی را جمع نکند، از نظر مردم ایران و مقاومت [منافقین] قابل قبول نیست.»

مریم و مسعود رجوی که در جریان تجاوز صدام به ایران با دیکتاتور عراق دست دوستی دادند و علیه ملت ایران فعالیت کردند پس از سقوط صدام، پایگاه اصلی خود را به کشورهای غربی منتقل کرده‌اند. البته آن‌ها از همان ابتدا که با عملیات‌های کور به کشتن مردم و مسؤولین جمهوری اسلامی روی آوردند از سوی دولت‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان حمایت عاطفی، مالی و نظامی شدند.

 

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد


برخی از شخصیت‌های آمریکایی و اروپایی و شورشی که برای حمایت از منافقین در جلسه پاریس این گروهک تروریستی شرکت کردند:  "جان بولتون" سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل، ژنرال "جرج کیسی" رئیس ستاد ارتش آمریکا، "تام ریچ" اولین وزیر امنیت ملی آمریکا، "برنارد کوشنر" وزیر خارجه پیشین فرانسه، "میشل آلیو ماری" عضو پارلمان اروپا، "سناتور پدرو آگراموند" رئیس فراکسیون حزب مردم اروپا در مجمع پارلمانی شورای اروپا، "هیثم مالح" رئیس کمیته ائتلاف ملی سوریه [شورشیان]، ژنرال مثقال البطیش از فرماندهان ارتش آزاد [شورشیان] و...

شخصیت‌های سیاسی غربی در این نشست، همچون رییس منافقین در سخنرانی‌های خود با لحن توهین‌آمیز علیه ایران سخن گفتند.

رجوی در این مراسم که با حضور مقامات ارشد غربی برگزار شده بود، برای مردم ایران چند شرط گذاشت.

او گفت: «قطعنامه‌های شورای امنیت باید به تمام و کمال اجرا شود. غنی سازی در هر سطحی باید متوقف شود... و رژیم ( ایران ) باید درباره ابعاد نظامی پروژه‌های اتمی و متخصصان هسته‌یی پاسخ بدهد.»

 

   

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

رئیس منافقین که از مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به شدت عصبانی به نظر می‌رسید گفت که کشورهای غربی به دلیل مماشات با ایران، مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند.

مریم رجوی گفت مقاومت ایران - شاخه‌ی سیاسی سازمان مجاهدین خلق- توافقی که تمامی تاسیسات هسته‌ای ایران را متوقف نکند نمی‌پذیرد.

 

   رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

رجوی که همچون و شوهر مفقودشده‌اش[!] دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است، ادامه داد که "برنامه اتمی ایران تنها یک راه‌حل دارد و آن تغییر رژیم ایران به دست مردم و مقاومت [منافقین] است."

صدای آمریکا زا این نشست گزارش داده است: برخی از حاضران در این گردهمایی پلاکاردهایی با عکس مسعود رجوی در دست داشتند. مسعود رجوی سالهاست در تجمع‌های عمومی سازمان مجاهدین خلق حاضر نشده است.

بیش از ده سال است که از مسعود رجوی، سرکرده منافقین خبری نیست. وی از سال 82 در هیچ اجتماعی دیده نشده‌است.  برخی تحلیلگران معتقدند که مریم رجوی با از میان بردن مسعود، رهبری منافقین را به دست گرفته است.

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد

رجوی:برنامه هسته‌ای ایران تنها یک راه‌حل دارد
منبع: جام نیوز
بیانیه قبایل عربستانی در حمایت از مردم یمن 
   
قبایل مرزنشین یام و نجران، سرانجام سکوت خود را شکستند و موضع خود در برابر جنگ یمن را بیان کردند.به گزارش مشرق، قبایل عربستانی ساکن در نزدیکی مرزهای یمن در منطقه نجران با شکستن سکوت خود در برابر تجاوز آل سعود به یمن این اقدام را به شدت محکوم کردند.
شیخ عزیز بن حمد بن مهذل الصقور با صدور بیانیه ای به نمایندگی از این قبایل، وحشیگری آل سعود را محکوم و نیروهای نظامی آن را اشغالگر و متجاوز توصیف کرد.
این بیانیه که به امضای "آزادگان قبایل یام، ولد عبدالله و اهالی منطقه نجران" رسیده تجاوز آل سعود به یمن را محکوم کرده و تاکید می کند تجاوز ظالمانه به کشور همسایه یمن نشانگر فتنه و فسادی است که حکومت عربستان به دنبال آن است و در چارچوب ریختن خون بیگناهانی است که از زمان روی کار آمدن آل سعود در چهارگوشه کشور انجام می شود.

این بیانیه در خطاب به مردم یمن خاطرنشان کرد؛ این تجاوز دخالت آشکار در امور داخلی شماست که به دلایل سیاسی و سلطه جویانه انجام می شود و در آن حق خداوند سبحان و نه حق همسایگی و نه اخلاق و عرف و انسانیت رعایت نشده است. مردم عربستان مانند مردم یمن از این تجاوز غافلگیر شدند زیرا حکومت آل سعود عادت دارد در تصمیمات خود با مردم مشورت نکند.
در ادامه این بیانیه آمده است: نظام فتنه قصد دارد منطقه نجران را به ورطه جنگ بکشد و ساکنان آن را به جنگ با برادران و پسرعموها و همسایگان خود وادار نماید که این کار را از طریق استفاده از چندین توپخانه در نجران از هفته دوم جنگ انجام داد تا اسم نجران در صدر رسانه ها قرار گیرد و بدین ترتیب طرح توطئه آمیز خود را به اجرا در آورد. حکومت آل سعود بدون در نظر گرفتن روابط دینی و به خصوص قبیله ای ما که باعث شده از یک گوشت و خون باشیم این کار را کرد غافل از این که جد بزرگ همه ما همدان است.
قبایل عربستانی در این بیانیه تاکید کردند که حکومت آل سعود به معاهدات پیشین خود با آنها پایبند نبوده و استقرار نیروهای ارتش، گارد ملی و هسته های القاعده تکفیری با تابعیت کشورهای مختلف در منطقه نجران نشانگر قصد حکومت برای استفاده از گارد ملی و القاعده علیه قبایلی است که زیر بار جنگ با برادران یمنی خود نرفته اند و آشکارا پیغام داده که برای اجرای طرحهای خود از به کار گرفتن زور ابایی نخواهد داشت.
این بیانیه در ادامه خاطرنشان کرد که شیخ عزیز به نیابت از خود و آزادگان قبایل یام، ولد عبدالله و اهالی منطقه نجران بر اساس وظیفه دینی و اخلافی خود اعلام می کند که:

1- ما به صورت قاطع این جنگ را رد می کنیم و آن را تجاوز ظالمانه می دانیم.
2- حکومت عربستان را خائن به تمام معاهدات قبلی با قبایل یام، ولد عبدالله و اهالی منطقه نجران بر می شمریم.
3- همه نیروهای حکومت عربستان در تمام بخش ها را که در منطقه نجران حضور دارند متجاوز و اشغالگر معرفی می کنیم.
4- هشدار می دهیم که حکومت عربستان تلاش می کند طایفه گری و اختلافات مذهبی و فتنه انگیزی را در سطوح مختلف جامعه عربستان ترویج و منتشر کند.
منبع: العالم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد