سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

اژدری‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فولادخوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خوزستان- در حالی که انتظار می‌رفت پس از چندین هفته از استعفای دهکردی از سمت مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان، اوایل این هفته مدیرعامل جدید معرفی شود اما در اقدامی از سوی مسوولان شرکت فولادخوزستان‏‏، علیرضا اژدری‌زاده (مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان) تا معرفی مدیرعامل جدید باشگاه، به عنوان سرپرست، امور مربوط به این باشگاه را انجام خواهد داد.

باوجود مطرح شدن بازگشت دهکردی، اما گفته می‌شود اژدری‌زاده نیز همچنان به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند.

اسماعیل جلیلی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بعد از مطالبات مردم در مورد خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان، این موضوع توسط مجموعه ورزش شهرستان در قالب تقاضایی در جلسه​ای خدمت وزیر نفت، ارائه شد. وی هم موافقت خود را با نظر شورای ورزش نفت در این زمینه، اعلام کرد.

وی بیان کرد: شورای ورزش نفت نیز چهارشنبه هفته گذشته در این زمینه با حضور مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره آن، تشکیل جلسه داد و شورا هم طی آن نظر مثبت خود را جهت خرید این امتیاز، اعلام کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان حمایت‌کننده، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و اکنون دیگر نوبت باشگاه است که پای میز مذاکره و قرارداد برود.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا اقدامات ناشایستی توسط عده​ای در استان تحت عنوان افراد پیشکسوت و خود خوانده انجام شد که باید بگویم این باشگاه مدیرعامل و مالک دارد و نماینده مردمی هم از نظر قانونی مشخص است، در نتیجه هر اقدام ناشایستی پذیرفته نیست.

جلیلی با بیان این‌که مناطق نفت​خیز جنوب نیز خیلی جدی این موضوع را دنبال نکرده است، گفت: به هر حال ما نامه موافقت وزیر را برای خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل مناطق نفت​خیز جنوب ارسال کردیم و تاکید ما این است که مسوولان مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما می​توانیم با خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین، امتیاز لیگ یکی تیم نفت مسجدسلیمان را به آن‌ها بدهیم. بحث خرید امتیاز فولاد نوین جدی است و می​طلبد باشگاه هر چه زودتر، جدی​تر با مسوولان باشگاه فولاد نوین وارد مذاکره شود. 

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باتوجه به علاقه‌مندی هواداران و پرطرفدار بودن نفت مسجدسلیمان، خرید این امتیاز به ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم مسجدسلیمان کمک می​کند. ضمن این که تجاربی که این تیم در طول فصل گذشته به دست آورده است، می​تواند در ادامه به آن کمک کند. در هر صورت خرید این امتیاز، مطالبه مردمی است.وی بیان کرد: به هر حال اگر عده​ای اظهار نظر دیگری در این زمینه می​کنند، قطعا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و با توجه به این‌که در صحبت​های آن‌ها ثبات وجود ندارد، مورد تایید ما نیست و ما آن‌ها را نه ورزشکار شهرستان و نه کسانی می​دانیم که بخواهند درباره ورزش شهرستان تصمیم​گیری کنند.

جلیلی گفت: روز گذشته (یکشنبه) نیز با هیات مدیره باشگاه صحبت کردم. مذاکرات با باشگاه فولاد نوین یک کار باشگاهی است. قسمت اصلی کار که بر عهده من بود، انجام شد و اکنون مالک باشگاه، مدیر یا هیات مدیره آن باید سایر کارها را انجام دهند.  نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: نمی​دانم و باید منتظر بمانیم.

پیکارهای قهرمانی تکواندو نونهالان کشور با حضور تیم خوزستان در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مسابقات بخش پسران سه‌شنبه و چهارشنبه (26 و 27 خردادماه) به میزبانی شهرستان بروجرد و مسابقات بخش دختران نیز چهارشنبه و پنج​شنبه ( 27 و 28 خردادماه) در سمنان برگزار خواهد شد. تیم خوزستان در هر یک از بخش​های دختران و پسران متشکل از یک سرپرست، یک سرمربی، یک مربی و 10 بازیکن خواهد بود. 

در بخش دختران این مسابقات، بهار نقاشدزفولی، صفا ارجمندی، راضیه جهانگیری، زهرا مرادی‌برزگرزاده، نسیم ناصریان‌نیک، مهسا نعماوی، هستی بیگی​پور، رودابه مندنی​زاده، آتوسا بدریحاجی​پور و آیدا معتمدی به ترتیب در وزن​های یک تا 10 به رقابت می​پردازند.  در بخش پسران نیز، امیرعلی محرابی​فرد، عرفان امیری، سیدمحمد عارف​زاده‌اریفی، امیررضا حسنی‌چنگی، سیدمهدی موسوی، عرفان چمن، شهاب دلفی، سعید طلیلی، علی طاهری​پور و احسان حسناصلبهبهانی در وزن​های یک تا 10 مسابقه می​دهند.

کلاس مربیگری اتومبیلرانی حرفه​ای از فردا (سه شنبه) با حضور مسوول کمیته آموزش فدراسیون در اهواز آغاز می​شود.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این کلاس از فردا (سه​شنبه) به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: این دوره آموزشی در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت تئوری و عملی زیر نظر محمود لارودی، رییس کمیته آموزش فدراسیون و فرزاد شاهرخی، مدرس فدراسیون برگزار می​شود. بخش​های تئوری و عملی آن نیز به ترتیب در سالن آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان و پیست غدیر اهواز، است.  رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: این کلاس آموزشی در بخش​های سرعت، اسلالوم و مهارت​های کنترلی برگزار می‌شود. 40 علاقه‌مند از شهرستان​های اهواز، ماهشهر، رامهرمز، آبادان و دزفول برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند.

حریفان نماینده استان در لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، پس از قرعه​کشی انجام شده، تیم هیات خوزستان در گروه ب این مسابقات با تیم​های مخابرات اصفهان، شهرداری آمل و شهرداری تبریز هم‌گروه شد.

فصل جدید لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران از مهرماه آغاز خواهد شد. تیم هیات خوزستان در فصل گذشته این رقابت​ها در جایگاه ششم قرار گرفت.

ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این رقابت‌ها امین میرزازاده در وزن 100 کیلوگرم مدال طلا را به خود اختصاص داد‏، پویا دادمرز و امین کاویانی‌نژاد به ترتیب در اوزان 42 و 58 کیلوگرم به نشان نقره رسیدند و پویا ناصرپور در وزن 54 کیلوگرم گردن‌آویز برنز را به دست آورد.محمد نیکونهادحسینی از استان نیز به عنوان مربی، تیم‌ملی نوجوانان ایران را همراهی کرد.این پیکارها از 22 تا 24 خردادماه در هندوستان برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد