سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انالله و اناالیه راجعون

جاده آبادان – اهواز، جاده مرگ مسافران؟!

خبرنگار معتدلان در خرمشهر در سانحه دلخراش رانندگی کشته شد/عکس

«مریم گرناوی»،خبرنگار فعال و پرتلاش پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان در خرمشهر،24 سال سن بیشتر نداشت و در مدت همکاری کوتاه خود با معتدلان،با دلسوزی و جدیت زیاد نسبت به انعکاس اخبار و مشکلات مردم خوب، مهربان و مهمان نواز خرمشهر،تلاش می کرد.

لوگوی معتدلاناختصاصی سرویس اجتماعی معتدلان:خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان در خرمشهر،در سانحه دلخراش رانندگی کشته شد.

مریم گرناوی،خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان در خرمشهر

مریم گرناوی،خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان در خرمشهر

به گزارش خبرنگار معتدلان،«مریم گرناوی»،که ساعت۸:۴۵ دقیقه صبح روز پنج شنبه ۱۴ خرداد۱۳۹۴در سانحه دلخراش رانندگی در مسیر آبادان-اهواز،به شدت مجروح شده بود،بعد از گذشت هشت روز بستری بودن در بیمارستان گلستان اهواز،بر اثر شدت جراحات و آسیب های وارده،جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار حق شتافت.

مریم گرناوی،روز پنج شنبه ۱۴ خرداد۱۳۹۴ با یک دستگاه خودرو پژوی ۲۰۶به همراه مادر،خواهر و برادر خود از آبادان به سمت اهواز  در حرکت بودند که خودروی آنها در ۲۵ کیلومتری اهواز و در منطقه ای به نام روستای«مبارکه» بر اثر برخورد با یک دستگاه تریلی که بدون توجه به رعایت حق تقدم،اقدام به دور زدن کرده بود به شدت برخورد می کند که متاسفانه وی در این سانحه با بیشترین مجروحیت مواجه می شود.

بر اساس این گزارش در اثر شدت این سانحه دلخراش رانندگی،مریم گرناوی از ناحیه جمجمه دچار شکستگی می شود.همچنین یکی ازمهره های گردن و چهار دنده وی  شکسته شده و ریه نیز سوراخ می شود.

جاده آبادان – اهواز، جاده مرگ مسافران؟!

مجروحان این سانحه دلخراش رانندگی را بلافاصله به بیمارستان گلستان اهواز انتقال می دهند،اما متاسفانه معالجات تیم پزشکی در باره مریم گرناوی بدون نتیجه بود و نامبرده که از روز بستری شدن  در بخش «I.C.U»این بیمارستان در حالت کما بود، صبح امروز(آدینه۲۲خرداد۱۳۹۴)درگذشت.

به گزارش خبرنگار معتدلان،«مریم گرناوی»،که ساعت8:45 دقیقه صبح روز پنج شنبه 14 خرداد1394در سانحه دلخراش رانندگی در مسیر آبادان-اهواز،به شدت مجروح شده بود،بعد از گذشت هشت روز بستری بودن در بیمارستان گلستان اهواز،بر اثر شدت جراحات و آسیب های وارده،جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار حق شتافت.مریم گرناوی،خبرنگار فعال و پرتلاش پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان در خرمشهر،۲۴ سال سن بیشتر نداشت و در مدت همکاری کوتاه خود با معتدلان،با دلسوزی و جدیت زیاد نسبت به انعکاس اخبار و مشکلات مردم خوب، مهربان و مهمان نواز خرمشهر،تلاش می کرد.

پایگاه خبری و تحلیلی معتدلان،درگذشت این فعال عرصه رسانه را به خانواده محترم آن مرحومه،مردم خوب و صمیمی خرمشهر و همکاران مطبوعاتی و رسانه ای در سراسر کشور تسلیت عرض می گوید و برای آن مرحومه از درگاه ایزد منان،علو درجات و رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم و بویژه خانواده محترمش،صبر جمیل و اجر جزیل خواهان است.روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد