سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز

در این اطلاعیه از رسانه های گروهی و فعالان رسانه های اجتماعی خواسته شده است که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه ای، انتشار اخبار مرتبط با محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند.

آفتاب: دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه ای شایعات اخیر در خصوص سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد. 
 به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: اخیرا شایعاتی مبنی بر سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه ها منتشر شده است که بدینوسیله تکذیب می شود. دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام همانطور که بارها اعلام کرده اند خود را سرباز رهبر عظیم الشان انقلاب می دانند و هم اکنون در حال مشاوره و کمک به نیروهای مسلح هستند و هیچ تصمیم دیگری گرفته نشده است. 
 در این اطلاعیه از رسانه های گروهی و فعالان رسانه های اجتماعی خواسته شده است که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه ای، انتشار اخبار مرتبط با محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند. 
 در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری قابل استناد است و دفتر دکتر محسن رضایی در صورت ادامه تخلفات و شایعه پراکنی ها، پیگرد رسانه های خاطی، را از حقوق قانونی خویش می داند.

انتخاب زیر سایه پول صهیونیستی
دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا درحالی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آماده می‌کنند که روی کمک میلیاردرهای یهودی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. حمایت مالی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همواره یکی از موضوعات مهم در عرصه سیاسی این کشور به شمار رفته است.

سرویس بین الملل شفاف: حمایت مالی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همواره یکی از موضوعات مهم در عرصه سیاسی این کشور به شمار رفته است. نگاهی به حامیان مالی نامزدهای انتخابات 2014 بیانگر یک واقعیت عجیب و تکان دهنده است: یک‌سوم از 50 حامی مالی سخاوتمند در این انتخابات یهودی بوده‌اند. در واقع میلیاردرهای یهودی بین 10 نفر اول این لیست قرار دارند. فعالان سیاسی سالهاست به این مسئله واقفند که جامعه یهودیان آمریکا علاقه زیادی به صرف پول‌های کلان در عرصه سیاسی دارند.

حال با افزایش فعالیت‌ها برای انتخابات 2016 این حامیان مالی یهود به هیچ وجه از ذهن نامزدها خارج نخواهند شد. در سال 2014 برخی از کمکهای مالی به‌صورت مستقیم به احزاب یا نامزدها اعطا می‌شد اما  پس از آن اکثر پول‌ها به کمیته فعالیت‌های سیاسی موسوم به (Super PACs)  انتقال یافت که نیروی محرک انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 به شمار می‌روند.بین دموکرات‌ها با توجه به اینکه حضور هیلاری کلینتون به‌عنوان نامزد نهایی این حزب قطعی به نظر می‌رسد حامیان مالی پولهای خود را برای مبارزه نهایی با جمهوری‌خواهان حفظ کرده‌اند. بسیاری از اعضای این تیم در انتخابات سنای سال 2000 و همچنین انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2008 ــ هرچند با شکست کلینتون همراه بود ــ کنار هیلاری حضور داشتند.

هایم سابان

هایم سابان یک میلیارد یهودی فعال در عرصه انیمیشن هالیوود است که طی سالهای اخیر در حلقه حامیان مالی کلینتون حضور داشته و میلیون‌ها دلار خرج برنامه‌های انتخاباتی وی کرده است. هرچند سابان در لیست حامیان برتر مالی سال 2014 حضور ندارد اما تمام فعالان دموکرات از وی به‌عنوان یکی از حامیان اصلی خود در انتخابات 2016 نام می‌برند. سابان که سرمایه وی حدود 3.5 میلیارد دلار برآورد شده است در سال 2012 حدود 1.3 میلیارد دلار کمک مالی به حزب دموکرات داشته است. وی که دارای اصلیتی مصری است از حامیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و مدت زیادی است که از خانواده کلینتون حمایت می‌کند و از دوستان خانوادگی آنها به شمار می‌رود. طبق اظهار نظر خود سابان از زمانی که خانواده کلینتون وارد عرصه سیاست شده‌اند حدود 30 میلیون دلار کمک مالی از وی دریافت کرده‌اند.

 

دیوید گیفن

البته در این میان هیلاری کلینتون باید نظر افرادی را جلب کند که هرچند از حامیان حزب دموکرات به شمار می‌روند اما چندان موافق سیاست‌هایش نیستند. دیوید گیفن یکی از این افراد است که در انتخابات سال  2008 باراک اوباما را به هیلاری کلینتون ترجیح داد. گیفن که از فعالان پرنفوذ در عرصه موسیقی و فیلم به شمار می‌رود سرمایه‌ای معادل 6.9 میلیارد دلار داشته و در سال 2012 رقمی معادل 120هزار دلار به حزب دموکرات کمک مالی کرد. وی از حامیان حقوق همجنس‌بازان و درعین حال تحقیقات در زمینه مبارزه با بیماری ایدز به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد با توجه به نهایی شدن هیلاری کلینتون به‌عنوان نامزد حزب دموکرات گیفن دست‌کم برای ادامه حضور این حزب در عرصه قدرت آمریکا چاره‌ای جز حمایت از کلینتون نداشته باشد.

نورمن برامان

میان جمهوری‌خواهان رقابت برای حمایت مالی از نامزدها به‌ویژه از طرف یهودیان با نهایت قدرت پیش می‌رود. البته با توجه به نزدیک بودن نظرات جمهوری‌خواهان به یهودیان به‌خصوص در مسائل مربوط به سیاست خارجی و حفظ منافع اسرائیل این موضوع چندان عجیب نیست. سناتور مارک روبیو، نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نفر اول در لیست افرادی به شمار می‌رود که نورمن برامان یهودی قصد حمایت از آنها را دارد. طبق گزارشات منتشر شده برامان با صرف 10 تا 15 میلیون دلار کمک مالی به روبیو و اطمینان از انتخاب وی به‌عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 موافقت کرده است. جب بوش زمانی که فرماندار فلوریدا بود با کمک مالی به کلینیک بیماران سرطانی که برامان مؤسسش بود مخالفت کرد و همین مسئله این سرمایه‌دار یهودی را به یکی از دشمنان بوش تبدیل کرد. برامان نمونه‌ای از حامیان مالی یهود جمهوری‌خواه است که  سرمایه وی او را از یک حامی سخاوتمند به یک بازیگر برجسته در عرصه سیاست تبدیل کرده است. برامان که مالک تیم فوتبال "Philadelphia Eagles" است و در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، دارای سرمایه خالصی معادل 1.88 میلیارد دلار بوده و در سال 2012 از جمهوری‌خواهان معادل 100هزار دلار حمایت مالی کرد. وی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی نیز به شمار می‌رود.

پاول سینگر

نامزدهای دیگر حزب جمهوری‌خواه همچنان امیدوارند که نظر موافق سرمایه‌گذاران را جلب کنند. یکی از این حامیان مالی پال سینگر است که هرچند در انتخاب نامزد مورد نظر خود تصمیم نهایی نگرفته و یا دست‌کم به‌صورت رسمی اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد گزینه نهایی وی  نیز مارک روبیو خواهد بود. ارزش خالص دارایی‌های وی معادل 1.9 میلیارد دلار برآورد شده و در سال 2012 مبلغ 2.3 میلیون دلار به حزب جمهوری‌خواه کمک مالی کرد.  سینگر از حامیان اسرائیل و ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه است. وی که دارای فرزندی همجنس‌باز است کمکهای مالی به گروه‌های مدافع حقوق همجنس‌بازان داشته است.

 

شلدون آدلسون

شلدون آدلسون که یک فعال تجاری و سرمایه‌گذار برجسته به شمار می‌رود مدیر اجرایی ارشد شرکت Las Vegas Sand به شمار می‌رود. طبق آخرین آمار ارائه شده در سال جاری میلادی ارزش دارایی‌های وی 31.4 میلیارد دلار برآورد شده است. طبق آمار ارائه شده در مجله فوربس آدلسون در سال 2014 با 36.4 میلیارد دلار دارایی هشتمین فرد ثروتمند دنیا به شمار می‌رفت. او که جمهوری‌خواهان امید زیادی به کمک مالی‌اش دارند همانند دیگر یهودیان از حامیان اسرائیل به شمار می‌رود و در یکی از اظهاراتش از لزوم حمله هسته‌ای آمریکا به ایران به‌عنوان یک تاکتیک برای مذاکره نام برده بود.

مایکل بلومبرگ

مایکل بلومبرگ، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری و رسانه‌ای بلومبرگ با 35.4 میلیارد دلار دارایی خالص  برترین حامی یهودی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به شمار می‌رود. وی شهردار سابق نیویورک به شمار می‌رود و در انتخابات 2012 بیش از 11میلیون دلار کمک مالی داشت. به گزارش تسنیم، بلومبرگ درمورد انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 هنوز موضع‌گیری خاصی نداشته است و اعلام کرده که هم جب بوش و هم هیلاری کلینتون نامزدهایی حائز شرایط هستند. وی در عرصه سیاسی ابتدا از حزب دموکرات حمایت می‌کرد اما در انتخابات شهرداری سال 2000 به‌سمت جمهوری‌خواهان تغییر موضع داد. وی که در سال 2014 دومین حامی مالی  برتر در عرصه سیاسی به شمار می‌رفت اکنون مستقل بوده و به‌اعتقاد برخی امکان حضور وی به‌عنوان نامزد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 وجود دارد.

وی درباره توافق امنیتی میان عربستان و جیبوتی هم گفت به زودی کشورش با عربستان توافقنامه امنیتی امضاء می کند و جیبوتی به جز عربستان کشور حامی دیگری ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور جیبوتی در گفتگو با روزنامه الحیات با اشاره به سفر احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران به این کشور و درخواست وی برای افتتاح سفارت ایران در جیبوتی گفت، ما چنین چیزی نمی خواهیم تا شر ایران به کشورمان نرسد!

به گزارش «انتخاب»، اسماعیل عمر گیله رئیس جمهوری جیبوتی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره بهار عربی در کشورهای عربی چیست گفت ما «بهار عربی» نمی گوئیم و چنان چه در قرآن کریم آمده است می گوئیم سفر زمستانی و تابستانی(رحله الشتاء و الصیف).

وی افزود به عقیده او بهار عربی مصیبت بوده است چون عراق، ‌مصر، تونس، ‌لیبی، ‌سوریه و یمن را ویران کرده است. گیله افزود اکنون قدرت کشورهای عربی ضعیف شده است و اگر حمایت عربستان از امت عربی نبود برخی (دیگر) از کشورهای عربی هم نابود می شدند.

وی در پاسخ به این سوال که اسرائیل، ‌در قرن گذشته تلاش کرده است از طریق واسطه ها، ‌در جیبوتی نمایندگی ایجاد کند آیا اسرائیل همچنان به این تلاشها ادامه می دهد؟ گفت: در زمان اسحاق رابین، بعد از توافقنامه اسلو در سال هزار و نهصد و نود و سه و بعد از طرح صلح عربی و سخنرانی ملک عبد الله (پادشاه قبلی عربستان) در کنفرانس بیروت در سال دوهزارو دو ،‌ تلاشهائی برای عادی سازی روابط (میان جیبوتی و اسرائیل) صورت گرفت و به عقیده من برخی کشورهای عربی، ‌عبارت ممنوعیت سفر به اسرائیل را از گذرنامه های خود حذف کردند و اسرائیل در این کشورها نمایندگی ایجاد کرد.
گیله در پاسخ به این سوال که چه کسی تلاش کرد برای باز کردن نمایندگی اسرائیل در جیبوتی میانجی گری کند گفت بعد از توافق اسلو برخی از اعراب قصد داشتند نمایندگیهای اسرائیل را افتتاح کنند ولی این امر بعد از کشته شدن رابین متوقف شد. اسرائیلها هم بارها در این خصوص تلاش کردند و میانجی گریهائی هم دراین خصوص صورت گرفت که گاهی مربوط به ژاپنی ها و گاهی اوقات برای فرانسویها بود ولی جیبوتی با این درخواست‌،‌ موافقت نکرده و نخواهد کرد.
وی درپاسخ به این سوال که جیبوتی در دمشق، ‌بیروت و تهران سفارتخانه ندارد و اکنون اکثر کشورهای عربی سفارتهای خود را در دمشق بسته اند و تهران سرزنش می کند که چرا دراین کشورها (دمشق ، بیروت) سفارتخانه افتتاح نمی کنید تصریح کرد: واقعیت این است که امکانات ما کم است.
گیله در پاسخ به این سوال که آیا صرفا به خاطر امکانات است و آیا مسائل سیاسی دراین خصوص مطرح نیست گفت: صادقانه بگویم که سوریه از مخالفان عضویت جیبوتی در اتحادیه عرب بعد از استقلالش (جیبوتی) بوده است. علت این که جیبوتی در بیروت سفارتخانه ندارد به خاطر مسائل مالی است و قضیه تهران هم همین (مساله مالی) است هرچند اهمیتی هم به آن (داشتن سفارت در تهران) نمی دهیم.
رئیس جمهور جیبوتی افزود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران در سفری به جیبوتی خواستار باز شدن سفارت تهران در جیبوتی شد ولی جیبوتی چنین چیزی نمی خواهد تا شر ایران به این کشور نرسد!
گیله با بیان این که روابط جیبوتی با اریتره بد است درباره روابط این کشور با مصر گفت روابط جیبوتی با مصر خیلی بهتر شده است. قبلا، حسنی مبارک به کشورهای آفریقائی پشت کرد و به آمریکا و اروپا متمایل شد ولی در دوره عبد الفتاح السیسی،‌ نه تنها روابط بهتر شده است بلکه پیشرفت هم کرده است.
وی درباره توافق امنیتی میان عربستان و جیبوتی هم گفت به زودی کشورش با عربستان توافقنامه امنیتی امضاء می کند و جیبوتی به جز عربستان کشور حامی دیگری ندارد.
جیبوتی با ۸۱۸٬۱۵۹ نفر جمعیت در سرشماری سال ۲۰۰۹ و ۲۳٬۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت از کوچک‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین کشورهای آفریقاست.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
العرب ادعا کرده است که اسد به طور جدی در حال رایزنی با نیروهای مخالف است تا در صورت انتقال از دمشق به مناطق علوی نشین از تعقیب او دست بکشند و جنگ را متوقف کنند.
 
منابع آگاه به روزنامه العرب، چاپ لندن گفتند که تحرکات بسیاری در میان صفوف نیروهای ارتش سوریه در جریان است و آنها در حال تجمیع یگان های نظامی خود هستند تا بر اساس دستورالعملی تازه که گویا بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه قصد دارد به مرحله اجرا بگذارد، این یگان ها را در مناطق ساحلی به ویژه لاذقیه و طرطوس متمرکز کنند.
 
این منابع همچنین گفتند که عملیات تجمیع یگان ها و توزیع دوباره سربازها در مناطق ساحلی در پی توصیه اسرائیلی ها مبنی بر ترک پایتخت از سوی بشار اسد و استقرار در مناطق ساحلی که عموما علوی نشین هستند و حامی خانواده اسد محسوب می شوند، صورت گرفته است.
 
وضاح عبدربه، رئیس تحریریه روزنامه سوری الوطن، نزدیک به دولت سوریه در این باره می گوید: «عقب نشینی ارتش سوریه از اریحا در راستای تعریف مجدد خطوط بزرگ دفاعی از شهرهای مهم سوریه صورت گرفته است. اولویت ارتش در مورد ادلب حمایت از راه های منتهی به شهرهای ساحلی و محافظت از شهر حماه و اکثریت ساکنین آن به همراه حمص و دمشق است.»
 
روزنامه العرب چند روز پیش به نقل از یک منبع عالی رتبه فرانسوی گزارش داده بود که اسرائیلی ها به واسطه فرانسوی ها به بشار اسد توصیه کردند که عقب نشینی نیروهایش از دمشق به مناطق ساحلی الجیب را آغاز کند مادامی که ارتش و نیروی هوایی سوریه توانایی تامین امنیت لازم برای انجام این عقب نشینی را دارند و می توانند زمینه های خروج امن او و اعضا و ارکان حکومت او را از دمشق فراهم کنند.
 
العرب ادعا کرده است که اسد به طور جدی در حال رایزنی با نیروهای مخالف است تا در صورت انتقال از دمشق به مناطق علوی نشین از تعقیب او دست بکشند و جنگ را متوقف کنند. این تلاش ها با تحرکات اخیر روسیه و امریکا که بارزترین آن سفر جان کری، وزیر امور خارجه امریکا به مسکو بود، هم زمان شده است. در مسکو جان کری بعد از دیدار با همتای روسی اش، سرگی لاوروف گفت که مواضع دو طرف در مورد پرونده سوریه بسیار به هم نزدیک شده است.
 
العرب در ادامه همچنین ادعا می کند آن چه باعث شده تا اسد به دنبال پذیرفتن این راه حل باشد، عدم جدیت هم پیمانان سنتی او در تامین نیازهای نظامی و مالی برای ادامه جنگ است. به ویژه از سوی ایران که علی رغم تاکید مقام های ایرانی بر ادامه حمایت ها از رئیس جمهوری سوریه و حفظ بشار اسد در مسند قدرت عملا نتوانسته اند کمک چندانی به او بکنند تا او بتواند جلوی پیشروی نیروهای مخالف را بگیرد یا نیروهای دولتی بتوانند مناطق بیشتری را آزاد کنند.
 
اسد به هیچ وجه اعتمادی به تضمین های روسیه و ایالات متحده ندارد برای همین خود را آماده رویارویی طولانی مدت در اردوگاه علویان با مخالفانش کرده است. در همین رابطه دفتر گارد جمهوری در قرداحه، زادگاه بشار اسد نیز اعلام کرد گارد ساحلی جدیدی توسط نیروهای داوطلب از اهالی طایفه علوی برای حمایت از بشار اسد تشکیل شده است.
 
گفته می شود در هفته های اخیر نیرو و منابع مالی و لجستیکی مورد نیاز ارتش سوریه به شدت کاهش یافته و این مساله سبب شده است تا مقامات ارشد سوریه تدابیر تازه ای را برای دفع مخاطرات بیندیشند.
 
این در حالی است که برخی در صفحات اجتماعی تبلیغات گسترده روانی برای کوچک شمردن نیروهای داوطلب علوی آغاز کرده اند. در صفحات اجتماعی ادعا شده است که به دلیل طولانی شدن جنگ داخلی در سوریه و کمبود منابع مالی و همچنین کشته شدن بسیاری از علوی ها در جنگ با مخالفان حکومت در سال های اخیر استقبال از گارد ساحلی جدید علوی ها چندان بالا نیست و انتظار نمی رود که این گارد بتواند انتظارات دولت سوریه را برآورده کند.

منبع: دیپلماسی ایرانی

معاون وزیر خارجه خبر داد:

در جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند ، دادستان جده در کیفرخواست خود ، " مجازات اعدام " را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون وزیر امور خارجه گفت: در جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند ، دادستان جده در کیفرخواست خود ، " مجازات اعدام " را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد.
 
به گزارش «انتخاب»، حسن قشقاوی گفت: جلسه محاکمه این دو پلیس خاطی صبح امروز در شعبه هفت دادگاه جنایی جده برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که آقای زارع سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده نیز حضور داشت کیفرخواست دادستان جده علیه دو متهم قرائت شد.

قشقاوی که با صداوسیما گفتگو می کرد، افزود: این دو پلیس خاطی به خیانت در امانت، انجام ندادن صحیح وظیفه به عنوان پلیس و انجام دادن عمل شنیع جنایی متهم شدند.

وی اضافه کرد : جلسه بعدی محاکمه این دو پلیس خاطی عربستان به منظور استماع دفاعیات وکیلشان به چهارشنبه هفته آینده موکول شد.
قشقاوی در پایان اظهار داشت: برداشت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده حاکی از جدی بودن طرف سعودی در محاکمه و برخورد قانونی با دو متهم است و دادگاه نیز همکاری خوبی با سرکنسولگری کشورمان در جده داشته است.

معاون وزیر خارجه خبر داد:

در جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند ، دادستان جده در کیفرخواست خود ، " مجازات اعدام " را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون وزیر امور خارجه گفت: در جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند ، دادستان جده در کیفرخواست خود ، " مجازات اعدام " را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد.
 
به گزارش «انتخاب»، حسن قشقاوی گفت: جلسه محاکمه این دو پلیس خاطی صبح امروز در شعبه هفت دادگاه جنایی جده برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که آقای زارع سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده نیز حضور داشت کیفرخواست دادستان جده علیه دو متهم قرائت شد.

قشقاوی که با صداوسیما گفتگو می کرد، افزود: این دو پلیس خاطی به خیانت در امانت، انجام ندادن صحیح وظیفه به عنوان پلیس و انجام دادن عمل شنیع جنایی متهم شدند.

وی اضافه کرد : جلسه بعدی محاکمه این دو پلیس خاطی عربستان به منظور استماع دفاعیات وکیلشان به چهارشنبه هفته آینده موکول شد.

قشقاوی در پایان اظهار داشت: برداشت نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده حاکی از جدی بودن طرف سعودی در محاکمه و برخورد قانونی با دو متهم است و دادگاه نیز همکاری خوبی با سرکنسولگری کشورمان در جده داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد