سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

فراخوان هیات اسکواش خوزستان جهت استعدادیابی
ورزشی  13:28:27 1394/03/12
943-10181-5 کد خبر

هیات اسکواش خوزستان جهت استعدادیابی از علاقه‌مندان در هر دو بخش پسران و دختران، ثبت‌نام می​کند.

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: جهت استعدادیابی از علاقه‌مندان به این رشته در هر دو بخش دختران و پسران در سنین 6 تا 11 سال ثبت​نام می​کنیم. 

وی بیان‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کلاس​های استعدادیابی هیات می​توانند به دفتر هیات استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 33339886 تماس بگیرند.

رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: پس از ثبت​نام، شرکت​کنندگان در 10 جلسه عمومی این رشته شرکت می​کنند و پس از پایان کلاس از آن‌ها تست گرفته خواهد شد و برترین​ها انتخاب و وارد کلاس‌های خصوصی​تر می​شوند.

وی بیان‌کرد: پایان سال جاری جشنواره استعدادیابی کشور برگزار خواهد شد و نفراتی که در این کلاس به عنوان استعداد شناخته می​شوند، در این جشنواره شرکت خواهند کرد و امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات نتیجه بگیریم.

آران گفت: خدا را شکر ما امسال با تلاش بازیکنان​مان مقام​های خوبی در کشور به دست آوردیم و ان​شاالله استعدادیابی هم که صورت گرفت، طی سال‌های آینده نتیجه می‌دهد و ان‌شاالله بتوانیم بازهم برای خوزستان مقام کسب کنیم. این استعدادیابی برای سال‌های آینده استان است. هیات کار در هر دو بخش آقایان و بانوان را با یکدیگر پیش می​برد و تفاوتی قائل نشده​ است.

لامینه دیاوارا، بازیکن اهل مالی استقلال خوزستان با این تیم فسخ قرارداد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، لامینه دیاوارا امروز (سه​شنبه) با حضور در هیات فوتبال استان، با تیم استقلال خوزستان فسخ قرارداد کرد و رسما از این تیم جدا شد.

دیاوارا فصل گذشته قراردادی به مدت دو فصل با استقلال خوزستان به امضا رسانده بود.

این بازیکن در بازی برگشت پلی‌آف لیگ برتر برابر مس کرمان موفق به زدن دو گل برای استقلال خوزستان شده بود.

تکواندوکاران خردسال خوزستانی در مسابقات کشوری در دو بخش دختران و پسران به روی شیاپ‎چانگ می‎روند.

شکوه ثامری، نایب‌رییس هیات تکواندو استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: تیم دختران هجدهم خردادماه جهت این رقابت​ها به تهران اعزام می​شود و 19 و 20 خردادماه نیز مسابقات خود را برگزار می​کند.

وی ادامه داد: تیم پسران نیز 20 خردادماه به مسابقات اعزام شده و 21 و 22 خردادماه به روی شیاپچانگ میرود.

نایب‌رییس هیات تکواندو خوزستان با بیان این‌که هر یک از تیم​های دختران و پسران متشکل از 10 تکواندوکار، ​یک سرپرست و سه مربی است، افزود: این تکواندوکاران در مسابقات انتخابی استان که ماه گذشته برگزار شد، شرکت داشتند و 10 نفر برتر در هر یک از بخشهای دختران و پسران‏ جهت رقابت​های کشوری انتخاب شدند.

وی با اشاره به آمادگی کامل تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات، گفت: کادر فنی با بازیکنان بسیار خوب کار می‌کند و امیدوار هستیم بتوانند مقام کسب کنند؛ با وجود این، با توجه به این‌که رده سنی آن‌ها پایه و خردسال است، واقعا نمی​توانیم پیش​بینی دقیقی از نتیجه کار داشته باشیم. در رده​های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تا حدودی می​توان پیش​بینی کرد اما رده خردسال رده​ای است که واقعا پیش​بینی کسب مقام در آن مشکل است.

وزنه‌بردار خوزستانی تیم‌ملی جوانان که برای اولین بار در مسابقات برون‌مرزی شرکت خواهد کرد، هدفش از حضور در رقابت‌های جهانی لهستان را کسب مدال طلا دانست.

سیدایوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره آمادگی‌اش جهت حضور در مسابقات جهانی، اظهار‌کرد: مسابقات جهانی از 16 تا 23 خردادماه در لهستان برگزار می‌شود و من در دسته 85 کیلوگرم با حریفان خود رقابت می‌کنم. از آمادگی‌ بسیار خوبی برخوردار هستم و می‌توانم بگویم صد درصد آماده هستم.

وی بیان‌کرد: برای شرکت در این مسابقات سه اردو را طی شش ماه در ایران پشت سر گذاشتیم که اردوهای خیلی خوبی بودند و سطح تمرینات بسیار بالا بود. با تمریناتی که آقای توکلی برای ما در نظر گرفته بود، توانستیم به وزنه‌های خوبی برسیم.

ملی‌پوش خوزستانی دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان ایران در ارزیابی‌اش از حریفان خود در این دسته، گفت:‌ من برای اولین بار است که در مسابقات برون‌مرزی شرکت می‌کنم و این اولین تجربه من است و از حریفانم شناختی ندارم. البته وزنه‌برداران کشورهای چین و روسیه از رقبای من محسوب می‌شوند.

وی درباره هدفش در این مسابقات، عنوان‌کرد: ‌هدف من کسب مدال و با دست پر برگشتن به کشور است. من برای کسب مدال طلا به این رقابت‌ها می‌روم و این آمادگی را برای کسب مدال در خودم می‌بینم.

موسوی بیان‌کرد: ‌من تقریبا از سال 89 تاکنون ملی‌‌پوش هستم ولی برای اولین بار است که موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌ملی در مسابقات برون‌مرزی شده‌ام و این می‌تواند نوید خوبی برای آینده من در این رشته باشد.

وی خاطر‌نشان‌کرد: علاوه بر من، رضا دهدار در دسته 94 کیلوگرم دیگر وزنه‌بردار خوزستانی اعزامی تیم‌ملی جوانان به مسابقات جهانی است. خوزستان با دو ملی‌پوش، بیشترین تعداد نفرات را در تیم‌ملی جوانان دارد. تیم‌‌ملی قرار است با چهار وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کند.

این ملی‌پوش خوزستانی در ادامه درباره وزنه‌برداری خوزستان، گفت‌: ‌سطح این رشته در خوزستان بسیار بهتر شده و در استان شاهد پیشرفت وزنه‌برداری بوده‌ایم. پیشرفت هر چه بیشتر این رشته نیز به خود ورزشکاران و مربیان استان بستگی دارد.

دختران تنیسور خوزستانی در مسابقات خردسالان استان به مناسب گرامی‌داشت "خدیجه ثقفی" همسر امام راحل(ره) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات 15 خردادماه در سالن تنیس‌روی‌میز ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود. وی با بیان این‌که سال گذشته در بخش بانوان، سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، گفت:‌ اکنون تنیسورهای استان در باشگاه​ها زیر نظر مربیان در حال کار کردن هستند و مربیان نیز با ما هماهنگ هستند و از مربیان فعالی برخوردار هستیم.نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان عنوان‌کرد: هیات امسال نیز برای رده​های سنی پایه بخش بانوان برنامه دارد و قصد داریم مسابقات مختلفی را در این رده​ها جهت پیشرفت بیشتر برگزار کنیم. ما به صورت مرتب مسابقاتی را برگزار خواهیم کرد. وی با اشاره به اعزام چهار بانوی خوزستانی جهت شرکت در کلاس مربیگری سطح یک بین​المللی، گفت: شهین بابادی‌وند، فرح سیستانی، فرزانه منجزی و فرزانه کرم​زاده در این کلاس که از نهم خردادماه در تهران آغاز شده است و سیزدهم همین ماه به پایان می​رسد، شرکت دارند. با تلاش‌هایی که در این زمینه شد، خوزستان بیشترین شرکت​کننده را در این کلاس دارد.

سایت باشگاه فولادخوزستان در خبری که روی خروجی خود قرار داده است، رسما موافقت مسوولان شرکت فولادخوزستان با استعفای سیف‌الله دهکردی، مدیرعامل این باشگاه و دو تن از اعضای هیات مدیره را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این خبر آمده است:

“طبق اطلاع واصله، مسوولان شرکت فولادخوزستان با استعفای رییس هیات مدیره (صیادنژاد)، مدیرعامل (سیف‌الله دهکردی) و قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان (محمدعلی فرهادزاده) موافقت کردند.

در نشستی که روز یکشنبه بین مدیران باشگاه فولاد و مسوولان این شرکت برگزار شد، دو طرف به توافق نرسیدند، در نتیجه مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد از سمت خود استعفا دادند

سیف‌الله دهکردی در مدت هشت سال حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به اتفاق همکارانش (صیادنژاد و فرهادزاده) علاوه بر کسب مقام قهرمانی در جام سیزدهم لیگ برتر، دو دوره جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند

همچنین تیم های پایه فولاد خوزستان در طول این مدت یک رشد کیفی چشم‌گیر داشتند؛ به نحوی که در فصل‌های اخیر عناوین متعدد قهرمانی کشور در لیگ های زیر 13، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را برای فولاد و فوتبال خوزستان به ارمغان آوردند

باشگاه فولادخوزستان در فصل گذشته علی‌رغم وجود مشکلات بسیار با رهبری دهکردی توانست این موفقیت ها را ادامه دهد؛ تیم بزرگسالان او در یک رقابت نابرابر و با کوچ چهره های شناخته شده آن پنجم شد، تیم فولادنوین قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد، تیم امید برای اولین بار قهرمانی این لیگ حساس را به دست آورد، جوانان اش برای دومین سال پیاپی قهرمان کشور شدند و نوجوانان هم توانستند به خوبی از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد