سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از نمایندگان استان

نمایندگان خوزستان و چهارمحال وبختیاری در مجلس از طرح های انتقال آب به اصفهان دیدن می کنند

آبادان-ایرنا-نمایندگان مردم استان های خوزستان و چهارمحال بختیاری در مجلس شورای اسلامی از طرح های انتقال آب به اصفهان و فلات مرکزی ایران بازدید می کنند.

نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا گفت:این دیدار به منظور بررسی دو طرح انتقال آب موسوم به گلاب و بهشت آباد برگزار می شود.

عبدالله سامری اضافه کرد:این دیدار، فردا پنجشنبه در استان اصفهان برگزار می شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای اصول علمی و کارشناسی در طرح های انتقال آب به ویژه در طرح انتقال آب به فلات مرکزی ایران، افزود:اگر این طرح ها کارشناسی نباشد، مردم استان های چهارمحال وبختیاری و خوزستان آسیب های جدی می بینند.

سامری اضافه کرد:برخی پروژه های انتقال آب نظیر تونل های گلاب و بهشت آباد در حال انجام است که به گفته کارشناسان، اجرای کامل این طرح ها، زندگی مردم در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری را با مشکل مواجه می کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:این نشست مشترک به منظور بررسی نحوه اجرای این پروژه ها برگزار می شود.

عضو مجمع نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش همچنین با بیان سفر وزیر نیرو به استان در روزهای پایانی هفته جاری، افزود:انتظار می رفت که این سفر، زمانی انجام شود که نمایندگان مردم در مجلس نیز بتوانند وزیر را همراهی کنند.

سامری با بیان مشکلات شهرستان خرمشهر در بخش زیرساخت ها به ویژه تامین آب شرب و دفع فاضلاب شهر، افزود:در جلسه ای که با حضور وزیر نیرو در کمیسیون کشاورزی برگزار شد، مقرر شد که این موارد در سفر وزیر بررسی و تعیین تکلیف شود.

سامری در پایان گفت:در آن نشست مقرر شد که وزیر محترم در خصوص مشکلات مردم خرمشهر، دستور دهند تا کار به طرح پرسش در صحن علنی کشیده نشود.

طرح های انتقال آب از سرچشمه های کارون به فلات مرکزی ایران طی سال های گذشته انتقادهای مردم استان های چهارمحال وبختیاری و خوزستان را به همراه داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد