سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز

فرمانده انتظامی رامهرمز خبر داد
دستگیری سارق خودرو با 16 فقره سرقت در رامهرمز

فرمانده انتظامی رامهرمز از دستگیری سارق خودرو با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق خودرو با 16 فقره سرقت در رامهرمز                

حجت‌اله سفیدپوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش برای شهروندان از سوی این نیرو و با تلاش‌های گسترده‌ای که در سطح شهرستان صورت می‌گیرد به نتایج قابل قبولی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته موفق به کشف چندین قبضه سلاح و دستگیری یک نفر سارق خودرو شدیم که این سارق تاکنون به 16 نفر سرقت اعتراف کرده است.با طرح حضور پلیس با لباس شخصی اقدام به توقیف چندین دستگاه موتورسیکلت متخلف که حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دادند، کردیم.

سفیدپوست در راستای اجرای ممنوعیت عدم ورود کامیون‌ها و بونکرها به داخل شهر افزود: 30 دستگاه بونکر را که رعایت ممنوعیت ورود به شهر را نکرده بودند توقیف و فک پلاک کردیم که این طرح ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: طرح حضور پلیس در نقاط آلوده به حضور سارقان و برخورد با پاتوق‌ها، جهت ارتقای اجتماعی شهروندان نیز در حال پیگیری و اجراست و در اجرای طرح خلع سلاح در نقاط مختلف شهرستان چندین قبضه سلاح غیرمجار و سلاح کمربندی نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان، ضمن درخواست از مردم برای همکاری با نیروی انتظامی و ارسال اطلاعات و اخبار به موقع، اظهار امیدواری کرد با همکاری متقابل بین مردم و نیروی انتظامی بتوان آسایش و امنیت بیشتری را در جامعه ایجاد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد