سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس:

اعتبارات فاضلاب آبادان و خرمشهر صرف خرید خودروهای لوکس شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چند میلیارد ریال توسط منطقه آزاد اروند به آب و فاضلاب استان خوزستان کمک شده است، اما این پول صرف ماشین‌های لوکس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، سیدحسین دهدشتی امروز در نشست مسئولان خرمشهر با رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: در مجلس هر وقت صحبت از خرمشهر می‌شود نمایندگان همراهی می‌کنند و اعضای فراکسیون دفاع مقدس هم به طور ویژه‌ای کمک می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات و عقب ماندگی‌های عمرانی در آبادان و خرمشهر افزود: این مشکلات با مدیریت هزینه برطرف می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد ما این است که اگر منطقه آزاد اروند در جهت اهداف خودش حرکت کند که‌‌ همان جذب و حمایت از سرمایه گذار است همه مسائل حل خواهد شد.

وی بیان کرد: مشکل آب، فاضلاب و زیرساخت‌ها را داریم اما مشکل عمده مردم بحث اشتغال است، یعنی اگر جوان‌های این شهر مشغول به کار شوند حاضرند مشکلات دیگر را تحمل کنند.

وی عنوان کرد: چند میلیارد ریال توسط منطقه آزاد اروند به آب و فاضلاب استان خوزستان کمک کرده است، اما این پول صرف ماشین‌های لوکس شد و پروژه‌ها ناتمام ماند.

دهدشتی با بیان اینکه قانون نظارت بر هزینه کرد در مناطق آزاد وجود ندارد، گفت: اگر مناطق آزاد براساس برنامه حرکت کنند و براساس برنامه ارزیابی شوند به صورت طبیعی عملکرد بهتری ارائه و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: آبادان و خرمشهر دو شهر کارگری است که با قانون کار منطقه آزاد مشکلات اساسی دارند، بدون شک این مشکلات به مرور بیشتر خواهند شد و امیدواریم فراکسیون در بحث قانون‌گذاری به ما کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد