سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

ابن‌قاسم: برخی‌ها مغرضانه علیه ما صحبت می‌کنند/با 3 بازیکن خارجی‌مان به توافق نهایی رسیدیم
ورزشی  10:55:56 1394/03/04
943-3281-5 کد خبر
خبر آرشیوی

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با استعفای  اعضای هیات مدیره باشگاه، خیلی​ها که منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شایعه پراکنی می​کنند و این موجب ضربه خوردن باشگاه خواهد شد.

حسین ابن​قاسم در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره استعفای اعضای هیات مدیره این باشگاه، اظهار کرد: آقای صیادنژاد، دهکردی و فرهادزاده به خاطر مشکلاتی که وجود دارد، استعفا دادند و روز گذشته هم به باشگاه نیامدند. در هر صورت این استعفاها به ضرر باشگاه است و خیلی​ها هم که منتظر هستند باشگاه ما ضربه بخورد، شروع به شایعه پراکنی می​کنند و طبیعی است که باشگاه متضرر خواهد شد.

 وی در ادامه درباره زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران و آغاز تمرینات این تیم، گفت:‌ هنوز زمان برگشت اسکوچیچ به ایران مشخص نیست ولی با توجه به این‌که تمرینات ما از 27 خردادماه آغاز می​شود، او نهایتا یک هفته قبل از شروع تمرینات به ایران می​آید. از شروع تمرینات‌مان که در اهواز است تا یک هفته مانده به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر، هفت بازی تدارکاتی برای تیم پیش​بینی شده است. سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان همچنین با ابراز ناراحتی از شایعه​های مبنی بر حضور اسکوچیچ در ایران و دعوت قلعه​نوعی از وی، گفت: متاسفانه آن‌هایی که این اخبار را می​دهند مغرضانه این کار را انجام می‌دهند. حتی مدتی پیش نیز لیست مازاد و درخواستی اسکوچیچ اعلام شد در حالی که اصلا اشتباه بود و چنین لیستی در کار نبود. به هر حال من نمی​دانم جریان چیست که این کارها را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: درباره خبر مربوط به این میهمانی هم باید بگویم، زمانی که قرار بود ما برای بازی با ملوان به تهران برویم، اسکوچیچ یک روز قبل از پرواز تیم، به تهران رفت و مهمان آقای قلعه​نوعی بود و سپس صبح روز بعد که ما به فرودگاه تهران رسیدیم و می​خواستیم به انزلی برویم او نیز به فرودگاه آمد و همراه با تیم به انزلی رفت و این موضوع مربوط به آن زمان می​شود و کسی که این خبر را اکنون منتشر می‌کند یا خواب است یا مغرضانه کار می​کند. آن‌ها به این صورت می​خواهند برای تیم ما مشکل درست کنند. وی از توافق نهایی باشگاه با سه بازیکن خارجی این تیم خبر داد و عنوان کرد: با چاگو، مساریج و نانگ به توافق نهایی رسیدیم. این بازیکنان مورد نیاز اسکوچیچ بودند و به درخواست خود وی نیز در این‌جا ماندند. نانگ نیم‌فصل دوم به تیم ما اضافه شد و توانست 9 گل برای ما به ثمر برساند که آمار خوبی بود.

استقلال خوزستان یک قدم به لیگ برتر نزدیکتر شد
ورزشی  20:36:0 1394/03/04
943-3981-5 کد خبر
خبر آرشیوی

دیدار رفت دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان از مرحله پلی آف لیگ برتر کشور با پیروزی شاگردان ویسی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این دیدار که از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد به سود آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید.تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه این دیدار برای باز کردن دروازه ها ثمری نداشت تا این که مهدی مومنی در دقیقه 95 برای استقلالی ها گلزنی کرد. شاگردان ویسی با این برد خود را به لیگ برتر نزدیکتر کردند.دیدار برگشت این دو تیم نیز دهم خردادماه به میزبانی مس کرمان برگزار خواهد شد.

حواشی دیدار استقلال خوزستان و مس کرمان
ورزشی  21:6:19 1394/03/04
943-4081-5 کد خبر
خبر آرشیوی

دیدار رفت تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و مس کرمان ار مرحله پلی آف لیگ برتر با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

*بلیت این بازی از سوی باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده بود و نزدیک به 2000 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد آن بودند.

*برای این بازی تمام هواداران خوزستانی فارغ از هر رنگی به وزشگاه غدیر اهواز آمده بودند و جالب این بود که این هواداران به همراهی لیدرهای فولاد خوزستان، استقلال را تشویق می کردند.

*عادل کلاه کج، بازیکن خوزستانی تیم راه آهن نیز با حضور در ورزشگاه غدیر از نزدیک نظاره گر این بازی بود.

*در طول نیمه اول، بازیکنان مس کرمان بارها به اتلاف وقت پرداختند که این کار آنها موجب عصبانیت تماشاگران شد و آنها با سر دادن شعار "مس کرمان، مس بحرین حیا کن حیا کن" ناراحتی خود را نسبت به این کار مسی ها نشان دادند.

*در دقیقه 35 این بازی نیز اکبر میثاقیان پس از این که داور، گل آنها را آفساید اعلام کرد؛ بطری آبی را به سمت رودنیل، نماینده فدراسیون پرتاب کرد که این کار وی موجب ناراحتی رودنیل شد.

*پس از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول نیز دستیار اکبر میثاقیان با یکی از توپ جمع کن های ورزشگاه غدیر در حالی که می خواست به زور توپ را از او بگیرد تا در اختیار بازیکنان ذخیره شان بگذارد تا در بین دو نیمه به تمرین بپردازند، درگیر شد که باز هم این حرکت، موجب ناراحتی هواداران شد.

*اتلاف وقت مسی ها در نیمه دوم نیز همچنان ادامه داشت تا جایی که داور این بازی هفت دقیقه وقت اضافه برای این دیدار در نظر گرفت.*هواداران هم با شعار "اکبر ضدفوتبال" ناراحتی و عصبانیت خود را به اتلاف وقت مسی ها نشان دادند.

*این باری با تک گل مهدی مومنی در دقیقه 95 به سود آبی پوشان خوزستانی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به مردم کرمان قول می دهم که در بازی برگشت، تیم استقلال خوزستان را شکست دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان با تبریک به تیم حریف، اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان واقعا یک تیم خوب و یکدست است که از یک مربی فهیم و دانا نیز بهره می برد.

وی بیان کرد: حق این تیم این نبود که به پلی آف بیاید و به نظر من جای این تیم در رده هفتم هشتم جدول لیگ برتر بود و بدشانسی موجب شد که این تیم به پلی آف بیاید.سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه گفت: داور این بازی گل صددرصد درست ما را آفساید اعلام کرد و خطای پنالتی روی اسلامی را برای ما نگرفت ولی می دانم که داوران تحت فشار هستند.وی عنوان کرد: تاکنون شش تیم را به لیگ برتر آورده ام و اکنون هم مس کرمان را که هفتمین تیم است به لیگ برتر خواهم آورد چرا که همیشه خدا به من کمک کرده است.میثاقیان ادامه داد: امروز گرمای هوا روی تیم ما بسیار تاثیر گذاشت و بازیکنانم را از نفس انداخت ولی متاسفانه دیگر در دقایق پایانی کم آوردند و گل را دریافت کردیم.

وی بیان کرد: بازیکنان ما امروز با شرافت و وفاداری بازی کردند و من این قول را به مردم کرمان می دهم که در بازی برگشت تیم استقلال خوزستان را شکست دهیم و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئن هستم بازیکنانم با شهامت، بازی برگشت را خواهند برد و دل مردم خوزستان را شاد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: بازیکنان ما امروز با شهامت بازی کردند. ما در اولین دیدار به پیروزی رسیدیم و یک بازی دیگر را هم داریم و مطمئن هستم بازیکنانم با شهامت بازی برگشت را خواهند برد و دل مردم خوزستان را شاد خواهند کرد.وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که میثاقیان گفته است داور یک پنالتی ما را نگرفت، نظر شما در این خصوص چیست؟ گفت: او نظر خودش را گفته است؛ داوری امروز خیلی خوب بود و داور به خوبی قضاوت کرد. او یکی از داوران قابل احترام این مملکت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: من از تمام پیشکسوتان ورزش و رسانه ها که در طول روزهای گذشته رهنمودهای لازم را به من دادند، تشکر می کنم. بازیکنان من امروز هم دل و هم قسم شده بودند که این بازی را ببرند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نبود سیدصالحی و پرویز کریمی چقدر در این بازی تاثیر داشت؟ عنوان کرد: نبود این بازیکنان در کارهای تاکتیکی و تکنیکی ما کمی تاثیر داشت ولی در روند تیمی ما تاثیر لازم را نگذاشت و سایر بازیکنانم با شهامت، جای خالی آن ها را پر کردند.

ویسی گفت: من به مردم خوزستان قول می دهم که در بازی برگشت با ارائه یک بازی خوب، نتیجه لازم را خواهیم گرفت و در لیگ برتر خواهیم ماند.سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان با تشکر از هواداران عنوان کرد: از تماشاگران عزیز که در گرمای امروز به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند، تشکر می کنم.

سوارکاران خوزستانی در مسابقات استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابتها هشتم خردادماه و به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)، به میزبانی آبادان برگزار خواهد شد. وی با بیان این که این رقابت‌ها در ماده کورس برگزار می شود، عنوان ‌کرد:‌ در این مسابقات، سوارکاران شهرستانهای شوش، دزفول، دشت آزادگان، اهواز، رامهرمز، شادگان، خرمشهر و آبادان با یکدیگر به رقابتها می پردازند.رییس هیات سوارکاری خوزستان در پایان گفت: اسپانسر این رقابتها منطقه آزاد اروند است و خوشبختانه آن‌ها همیشه به ما در برگزاری مسابقات کمک می کنند. خوشبختانه همه مسئولان در برگزاری رقابتهای سوارکاری، هیات استان را یاری می کنند و این موجب میشود ما بتوانیم به خوبی کار کنیم و هیات فعالی داشته باشیم.

دو وزنه بردار خوزستانی با عضویت در تیم‌ملی جوانان، در رقابتهای جهانی لهستان شرکت می‌کنند.

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه بردای استان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: سیدایوب موسوی و رضا دهدار به ترتیب در دسته های 85 و 94 کیلوگرم با عضویت در تیم‌ملی به رقابتهای جهانی لهستان اعزام می شوند. وی با بیان این‌که تیم‌ملی با چهار وزنه‌بردار در پیکارهای جهانی شرکت می‌کند، عنوان ‌‌کرد: از این تعداد، دو نفر آن خوزستانی هستند و مسابقات نیز دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان درباره آمادگی دو وزنه بردار اعزامی خوزستان به این مسابقات، گفت: موسوی و دهدار از آمادگی خوبی برخوردار هستند و مدتها است که در اردوی تیم‌ملی به سر می برند و وضعیت بدنی‌شان نیز مطلوب است. وی افزود: خود من زمانی که این دو وزنه بردار در اردو‌ها شرکت داشتند به آن‌‌ها سرکشی داشته ام و با توجه به این‌که مدیرفنی تیمهای ملی نوجوانان و جوانان شده ام، باز هم با حضور در اردو از این دو وزنه بردار و سایر وزنه‌برداران سرکشی خواهم داشت.

قریشی درباره شانس مدال آوری دو وزنه بردار خوزستانی در مسابقات جهانی، عنوان کرد: این رقابتها از سطح بالایی برخوردار است و وزنه برداران خوبی در آن شرکت می کنند. شانس مدال آوری دو وزنه بردار خوزستانی نیز 50 - 50 است و امیدوارم آن‌ها با دعای مردم بتوانند به مدال دست پیدا کنند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این‌که برای پیروزی در هر بازی از مرحله پلی‌آف‏ پاداش ویژه​ای برای اعضای تیم در نظر گرفته‌ایم، گفت: با توجه به پیروزی روز گذشته‏، این پاداش به اعضای تیم داده خواهد شد.

 علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره بازی روز گذشته این تیم برابر مس کرمان، اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود؛ ما باید گل‌های بیشتری می​زدیم و قطعا از مس کرمان برتر بودیم. یک بازی سالم و جوانمردانه انجام شد و من به عنوان یک خوزستانی به فوتبال خوزستان تبریک می​گویم. وی با اشاره به در نظر گرفته شدن پاداش برای برد در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل مس کرمان در مرحله پلی‌آف، گفت: قطعا مدیرعامل باشگاه همان‌طور که در گذشته به قول​های خود عمل کرده است، در خصوص پاداش برد در مرحله پلی‌آف نیز به قول خود عمل می‌‌کند. برای پیروزی در هر بازی، پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که با توجه به پیروزی روز گذشته، این پاداش به اعضای تیم داده خواهد شد و قول پرداخت پاداش سر جای خودش است. قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: جا دارد از همدلی و حضور فرماندار اهواز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات فوتبال استان و همچنین تلاش اصحاب رسانه و هواداران فوتبال خوزستان که تیم ما متعلق به آن‌ها است و در هوای گرم روز گذشته به ورزشگاه غدیر آمدند و تیم را مورد حمایت قرار دادند‏، تشکر کنم. وی بیان ‌کرد: در بازی روز گذشته حضور پررنگ کانون هواداران استقلال اهواز، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان موجب شد که هواداران، فارغ از هر رنگی به خوبی از استقلال خوزستان حمایت کنند و در نهایت هم ما بتوانیم به این پیروزی دست پیدا کنیم. یک‌رنگی، همدلی و انسجام هواداران خوزستانی در بازی روز گذشته ما را به این برد رساند و آن‌ها نشان دادند هر زمان که هواداران خوزستانی انسجام داشته باشند، موفقیت تیم‌های استان نیز محقق می‌شود. جا دارد از پیشکسوتان اهوازی نیز که سر تمرینات ما حاضر می​شدند و به تیم روحیه می‌دادند هم قدردانی کنم.  

پورکیانی عنوان ‌کرد: استقلال خوزستان با پشتوانه مدیران شرکت، اعضای هیات مدیره، تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی و اجرایی به این پیروزی مهم دست پیدا کرد و امیدوارم در بازی برگشت نیز این روند ادامه داشته باشد و در نهایت تیم استقلال و هواداران خوبش در لیگ برتر کشور باقی بماند. امیدوارم با انسجام تیمی و حمایت بی​دریغ اعضای هیات مدیره باشگاه، تیم ما بقای خودش را در لیگ برتر به اثبات برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد