سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

سرلشکر فیروزآبادی در دزفول:
مردم دزفول با مقاومت خود موشک‌های رِژیم بعثی را خوار کردند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم دزفول با مقاومت خود موشک‌های رِژیم بعثی را خوار کردند.

خبرگزاری فارس: مردم دزفول با مقاومت خود موشک‌های رِژیم بعثی را خوار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی امشب در همایش بزرگداشت «چهارم خرداد، روز مقاومت دزفول» که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار شد با ذکر خاطراتی از حضور خود در دزفول در زمان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: به جرأت می‌توان گفت امام زمان(عج) در تمام اطلاعات عملیاتی جبهه یار و یاور مردم دزفول بودند. 

وی ادامه داد: زمانی که شهید سرلشکر احمد سوداگر مسئول عملیات در جبهه بود به‌ شدت به‌ دنبال راهی برای حضور در بستان می‌گشت، اما راهی پیدا نمی‌کرد تا اینکه یک روز مولا امام زمان(عج) به خواب وی تشریف آوردند و فرمودند برای ورود به بستان باید از زیر پل اقدام کنی. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم دزفول در تمام دوران مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی، سیدمجدالدین قاضی‌دزفولی و همراهی امام زمان(عج) را در کنار خود داشتند، عنوان کرد: شاهد این حرف شعاع نوری است که بر قلب شهید سوداگر تابید. 

سردار سرلشکر فیروزآبادی اظهار کرد: خداوند از چندهزار سال پیش عدالت را به زمین آورد تا مردم دزفول مقاومت کرده و چهارم خرداد را برای دولت و ولایت فقیه خود خلق کنند. 

وی ادامه داد: این حکمت پیامبران و ائمه اطهار(ع) است که از منزل پیامبر(ص) به شهر دزفول آمدند و با رشد روحانیت و مقاومت در دزفول، چشمه‌های حکمت را در این شهرستان جاری کردند. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی، مردم دزفول با شجاعت به دل دشمن می‌رفتند، تبیین کرد: این شجاعت مردم دزفول بود که به دشمن اجازه نداد به این شهر تجاوز کنند و کار خوزستان را تمام کنند و با همین صحنه‌ها است که مقاومت دزفول مفهوم پیدا می‌کند. 

سردار سرلشگر فیروزآبادی با تأکید بر اینکه اگر دزفولی‌ها مقاومت و ایستادگی نمی‌کردند، جنگ تحمیلی به نفع صدام به پایان می‌رسید، اظهار کرد: به برکت حکمت پیامبر اسلام(ص)، مراجع و مجتهدین فراوان دینی که در دزفول حضور داشتند کار به جایی رسید که مردم دزفول با شجاعتی مثال‌زدنی با موشک‌ها زندگی کردند و آن‌ها را خوار کردند. 

وی در پایان وجود بقاع متبرکه فراوان، حوزه‌های علمیه، حضور چشمگیر روحانیت و سادات در دزفول را گنج گرانبهای این شهر برشمرد و عنوان داشت: حضور این گنجینه‌ها سبب شده تا دزفول به دارالمؤمنین شهرت یابد، اما من معتقد هستم که دزفول علاوه بر این نام، دزفول مجدالدین قاضی‌زاده‌دزفولی نیز هست و این شهرستان مایه عظمت دین خداوند است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد