سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی استان

رهیاب نوشت: 

عده ای از اصلاح طلبان اهوازی از هادی خامنه ای که دبیر شورای اصلاح طلبان است دعوت کرده اند تا به مناسبت دوم خرداد در اهواز سخنرانی کند.

برگزاری چنین برنامه هایی توسط احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به انسجام لازم طبیعی است اما آنچه موجب تعجب است همراهی برخی مدیران دولتی با برنامه های حزبی است.

همانطور که در تصاویر زیر دیده می شود محسن اورکی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان که بناست یکی از ارکان اجرایی یک انتخابات سالم باشد در کنار حجت الاسلام هادی خامنه ای دیده می شود که گویا میزبان این فعال سیاسی است.

علامت سوال جلوی بی طرفی برگزار کننده انتخابات در خوزستان؟

علامت سوال جلوی بی طرفی برگزار کننده انتخابات در خوزستان؟

بدیهی است حضور سیاسیون مرکزنشین در مجامع استانی در شرایط کنونی تقویت جریان ها و گروه ها برای شرکت در انتخابات آتی می باشد.

پیش از این استاندار خوزستان و معاون سیاسی استاندار از برخورد جدی با مدیران دولتی خبرداده بود که وارد بازی های انتخاباتی شوند.

استاندار خوزستان در این خصوص گفته بود:امکانات دولتی نباید برای تبلیغ کاندیدای انتخابات به کار گرفته شود هر چیزی که در آن شبهه است باید از آن پرهیز شود.

پیشنهاد می شود جناب استاندار  گوشی را دست سایر مدیران و مسئولان استانی بدهند تا از جریان و گروهی خاصی برای انتخابات حمایت نکنند و دوره دنبال این و آن راه نیفتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد