سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

منطقه 3 هم تکان خورد

کارون پرس: عزل و نصب در منطقه 3 شهرداری اهواز انجام شد.

  

سرویس شهری؛ به دنبال عزل و نصب های گذشته در شهر اهواز و شهرداری این شهر و آغاز یک دوره گسترده در عزل و انتصاب مدیران جدید در این شهرداری "مجتبی گلستانی" به عنوان شهردار منطقه 3 اهواز معرفی شد تا شهردار سابق منطقه به دور از اینکه با محل کار جدیدش آشنایی پیدا کرده باشد؛ فعلا چند ماهی را در اختیار خود و خانواده باشد.

ضمنا، ظاهرا "کاوه پور" نیز قرار است به عنوان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز، جایگزین "مجتبی گلستانی" شود.

لازم به ذکر است، در هفته گذشته نیز "موسوی ممبینی" مدیرعامل سابق تاکسیرانی شهرداری اهواز به عنوان شهردار منطقه 8 این شهر معرفی شد.

شهرداری، بزرگترین سد معبر کننده شهر

کارون پرس: شهرداری اهواز درحالی با ایجاد کنندگان سدمعبر مبارزه می کند و نیروهای خدمات شهری را مامور جمع آوری آنها کرده که خود بزرگترین ایجاد کننده سد معبر در راه مردم است.
  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس، در تمام دنیا راه اندازی و جانمایی تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه به زیبایی و نمای شهر کمک می کند، عاملی برای کسب درآمد شهرداری جهت تامین برخی از مخارج خواهد شد؛ اما در شهر اهواز تابلوهای تبلیغاتی صرفا جهت کسب درآمد کانون های تبلیغاتی و شهرداری، نصب و راه اندازی می شوند.

این تابلوهای تبلیغاتی که هر روز بر متراژ و کرایه آنها افزوده می شود علاوه بر اینکه تا کنون به زیبایی شهر اهواز کمک نکرده است به عاملی بزرگ برای سدمعبر شهروندان تبدیل شده است.

پیاده روها، فضاهای سبزو پل های عابر پیاده از جمله مکان هایی هستند که شهرداری و سازمان زیباسازی در آنها سازه های بزرگ و عظیمی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی راه اندازی کرده است و آنها را به برخی از کانون های تبلیغاتی کرایه داده است.

در کنار اینکه چرا این تابلوها به صورت انحصاری به برخی از کانون های تبلیغاتی واگذار می شود، شهرداری اهواز باید به این سوال هم پاسخ دهد که هزینه حاصل از کرایه این تابلوها چگونه و در کجا هزینه می شود و آیا کرایه هنگفت این تابلوها همچنان صرف پاداش و حقوق مدیران این نهاد عمومی می شود و یا برای زیباسازی محلات و معابر از محل کرایه آنها، اعتباری اختصاص یافته است؟

اگر پاسخ مدیران شهرداری این باشد که چنین اعتباری در جهت زیباسازی فضای شهری هزینه شده است، پس چرا زیبایی های شهر اهواز به چشم کسی نمی آید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد