سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های آزاد دستجات اسکیت سرعت کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

علی آریان​نژاد، دبیر هیات اسکیت استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات در دو بخش جوانان و بزرگسالان، 18 و 19 اردیبهشت‌ماه در پیست شیان تهران برگزار می​شود.وی با بیان این‌که این رقابت​ها انتخابی تیم‌ملی نیز است، گفت: از خوزستان در رده سنی جوانان سجاد گاتعی، افشین جویدراوی و احسان اخلاصی و در رده سنی بزگسالان حمید خلیلی و محسن ممبینی در این مسابقات شرکت می​کنند. دبیر هیات اسکیت خوزستان خاطرنشان‌کرد: اسیکت​بازان در ماده​های 300، 500، 5000 و 10000 متر برای رسیدن به تیم‌ملی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. وی گفت: آمادگی نفرات اعزامی استان به این مسابقات عالی است و امید داریم که ورزشکاران استان ضمن کسب مدال، به اردوی تیم‌ملی دعوت شوند.

دبیر هیات فوتبال خوزستان جزییات مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال استان در سال 93 را تشریح کرد.

علی طرفی در گفت​‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: طی این مراسم قرار است از قهرمانان تمام رده‌های سنی لیگ​های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین از داوران، ناظران و مربیان برتر استان تقدیر شود.وی با بیان این‌که این مراسم برای اولین بار در سطح استان خوزستان اتفاق می‌افتد و کاری کم‌نظیر است، گفت: این مراسم روز سه‌شنبه (22 اردیبهشت‌ماه) در تالار شرکت نفت اهواز برگزار خواهد شد و طی آن به قهرمانان و برترین‌ها، مدال و جام قهرمانی اهدا می‌شود.دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: از حسنی​خو مشاور وزیر ورزش و جوانان، کاشانی مسوول هماهنگی‌های فدراسیون​های وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، تاج رییس سازمان لیگ، بهروان مسوول کمیته مسابقات فدراسیون، بهاروند مسوول کمیته استانی فدراسیون، اسدی مسوول واحد استان‌های فدراسیون، استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تمامی مدیران کل، فرمانداران، شورای شهر، نمایندگان استان و پیشکسوتان فوتبال استان برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌ایم.وی با قدردانی از زحمات عوامل هیات فوتبال استان در سال 93، افزود: در سال گذشته 20 لیگ در تمام رده‌های سنی رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم. همچنین تغییرات اساسی‌ای داشتیم و راه​اندازی سیستم جامع در برگزاری مناسب مسابقات بسیار به ما کمک کرد. 

طرفی خاطرنشان‌کرد: برای اولین بار صدور ID کارت‌های تیم​های استانی را خود هیات انجام داد. همچنین ما با بررسی​هایی که داشتیم‏، توانستیم در رده​های پایه با متخلفین، یعنی کسانی که از بازیکنان تقلبی در مسابقات استفاده می​کردند، برخورد کنیم و حتی در مواردی نیز تیم از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

بهترین بازیکن دیدار فولاد و لوکوموتیو ازبکستان گفت: امیدوارم در نتایج تیم فولاد بازیکنی تاثیرگذار باقی بمانم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ماتیاس چاگو، بازیکن تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با لوکوموتیو ازبکستان، اظهار کرد: ما در نیمه دوم، میدان دار بازی شدیم و خوشحالم که به یک پیروزی رفع خستگی رسیدیم.وی گفت: امیدوارم در دو بازی آینده تیم مان در لیگ برتر ایران نیز این موفقیت در مقابل حریفان ایرانی مان تکرار شود.این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: من از حضور در تیم فولاد و در میان هواداران این تیم خوشحال و بسیار راضی هستم و امیدوارم بازیکنی تاثیرگذار در نتایج تیم فولاد باقی بمانم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید پیروز شدن برابر لوکوموتیو برای تیم فولاد علی رغم حذف شدن از بازی های آسیایی، بسیار لذت بخش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با لوکوموتیو ازبکستان، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که بازی را بردیم اما از نحوه بازی بازیکنانم در نیمه اول راضی نبودم. در نیمه دوم با بهره بردن از نیروی جوانی توانستیم به یک پیروزی آرام بخش و امیدوارکننده برسیم.

وی افزود: هر چند کار ما در آسیا به پایان رسید اما حضور جوانان در ترکیب تیم ما، مطمئنا در آینده تیم فولاد را حمایت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: از هواداران تیم فولاد به خاطر حمایت و حضور در مسابقات تشکر می کنم و از آن ها می خواهم که در دو بازی آینده تیم ما در لیگ برتر ایران نیز ما را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی گفت: به عنوان یک مربی فوتبال حرفه ای هرگز هراسی از حضور و استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب ثابت تیم ندارم و فکر می کنم این جوانان پشتوانه فوتبال هستند.

سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان گفت: اشتباه فردی بازیکنان ما و گرمای شهر اهواز، عامل شکست مان مقابل فولاد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ودیم آبراموف در نشست خبری پس از بازی با فولاد ایران اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و بازیکنان دو تیم 80 دقیقه شانه به شانه هم دویدند و عادلانه ترین نتیجه، مساوی بود.وی بیان کرد: اما اشتباه فردی بازیکنان ما و گرمای شهر میزبان که برای ما طاقت فرسا محسوب می شد، عامل شکست تیم ما شد.وی با قدردانی از ایرانی ها، خاطر نشان کرد: از استقبال و نحوه برخورد ایرانی ها و مردم خوزستان طی مدت اقامت تیم مان در این جا تشکر می کنم.سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان در پایان گفت: تیم فولاد را یک تیم حرفه ای و توانمند با پتانسیل بسیار جوان دیدم.

دیدار تیم‌های فولاد ایران و لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدارهای گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 35 دقیقه امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. این در حالی بود که تکلیف تیم‌های صعود کرده از این گروه از قبل مشخص شده بود. فولاد ایران و لوکوموتیو ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و الهلال عربستان و السد قطر به دور بعدی راه یافتند.فولاد در آخرین دیدار آسیایی‌اش برابر لوکوموتیو ازبکستان به برتری رسید تا فصل جاری لیگ قهرمانان را با کسب 6 امتیاز به پایان ببرد. این تیم البته این شانس را دارد که از طریق لیگ برتر فوتبال ایران بار دیگر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.در دیگر دیدار این گروه، الهلال عربستان 2 بر یک السد قطر را برد تا به عنوان تیم نخست گروه، به دور بعدی راه یابد.در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال با 13 و السد با 10 امتیاز به دور بعدی صعود کردند و فولاد با 6 و لوکوموتیو با 4 امتیاز حذف شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد