سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدارهای پزشکی را جدی بگیرید

نشانه‌های سرطان که نسبت به آنها بی‌تفاوت هستیم 

   

حدود 50% سرطان ریه که در مراحل اولیه تشخیص داده می شوند، نسبت به نوع گسترش یافته آن قابل درمان خواهند بود
 به گزارش مشرق، اغلب بیماری هااگر شما غالبا به آنفولانزا، سرماخوردگی و یا برونشیت مبتلا می شوید، لازم است بدانید که اینها باعث کاهش ایمنی بدنتان شده و متاسفانه سرطان ریه را به همراه خواهد داشت.اگر به مدت طولانی علائم سرماخوردگی در بدنتان باشد، بایستی سریعا به دکتر مراجعه کنید.

کاهش اشتها و وزن بدن

اگر بدون هیچ دلیلی دچار کاهش وزن شدید، باید آن را جدی بگیرید. برخی افراد به سادگی خوردن غذا را فراموش کرده و یا بعد از خوردن مقدار اندکی غذا احساس سیری می کنند. برخی نیز نسبت به غذاهای مورد علاقه خود احساس تنفر پیدا می کنند که لازم است در این مواقع از علم پزشکی کمک بگیرند.

خستگی

خستگی یکی از علائم اولیه سرطان سینه به شمار می رود. احساسی که در زمان سرماخوردگی دارید، با این تفاوت که این خستگی ثابت است.موادی که با سرطان همراه هستند، در میان رگ های گردش خون حرکت کرده و بر میزان اکسیژن بدن اثر می گذارد. همچنین سلامت سلولهای قرمز خون، غده آدرنال و تمام ارگانهای بدن را درگیر می کند.گفتنی است که علت خستگی می تواند بی خوابی، استرس، کار بیش از حد و علائم دیگر باشد.

تنگی نفس

15% افراد مبتلا به سرطان ریه، افراد غیرسیگاری هستند. علت اصلی تنگی نفس سیگار کشیدن انفعالی و قرارگیری در معرض هوای آلوده و مواد شیمیایی است. تنگی نفس اغلب با اکثر بیماری ها چون سرطان سینه همراه است.

ناخوشی و ورم انگشتان دست

درد و ورم انگشتان دست می تواند علل مختلفی داشته باشد، اما در اغلب موارد نشانه ای از سرطان ریه هستند. این اتفاق با تورم، قرمز شدن و گرمی انگستان دست همراه بوده و مهارت های حرکتی فرد را کاهش می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد