سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث جاده ای در خوزستان

یک کشته و ۲۴ مصدوم نتیجه تصادفات چند روز اخیر در خوزستان

تصادف
شناسهٔ خبر: 2566732 -
اهواز ـ رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در تصادفات رانندگی چند روز اخیر استان ۲۴ نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشتم اردیبهشت ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو پژو پارس در سه راهی کوپال رامهرمز برخورد کرد که در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه روز ۹ اردیبهشت نیز یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور مسجدسلیمان به هفتکل واژگون شد که در این تصادف چهار نفر مصدوم شدند.

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه روز ۱۰ اردیبهشت حادثه ای نداشتیم اما ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه روز ۱۱ اردیبهشت یک دستگاه خودرو پراید در محور ماهشهر به سربندر واژگون و در نتیجه چهار نفر مصدوم شدند.

رفیعی بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه روز ۱۱ اردیبهشت یک دستگاه خودرو پراید در محور بهبهان به رامهرمز واژگون شد. این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شد. در این روز همچنین ساعت ۱۱ و یک دقیقه انفجار گاز را در اهواز پردیس منازل نیروی انتظامی طبقه چهار داشتیم. این حادثه نیز منجر به مصدومیت سه نفر شد.

وی عنوان کرد: ساعت هشت و ۱۰ دقیقه روز ۱۲ اردیبهشت یک دستگاه خودرو وانت مزدا با یک دستگاه خودرو وانت پیکان در صحرای هندیجان برخورد کرد. متاسفانه در این تصادف دو نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان در پایان گفت: ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۲۰ محور اهواز به رامهرمز واژگون شد. این تصادف منجر به مصدومیت چهار نفر شد. همچنین ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۲۰ کمربندی اهواز به ماهشهر واژگون و سه نفر مصدوم شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد