سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک

دادستان اندیمشک:عوامل نشر اکاذیب در فضای مجازی در اندیمشک دستگیر شدند

دزفول - ایرنا -دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری عوامل نشر اکاذیب در فضای مجازی در اندیمشک خبر داد و گفت:این افراد با هدف ‏ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی در سطح شهرستان اقدام به انتشار اخبار کذب ‏در فضای مجازی کرده بودند.

انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در هفته گذشته مبنی بر درگیری در اندیمشک و کشته شدن ‏تعدادی در این رابطه موجب نگرانی مردم این شهرستان شده بود.

صادق جعفری چگنی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ‏افزود:دو نفر عامل اصلی نشر اخبار کذب در فضای مجازی با تلاش دستگاههای امنیتی دستگیر شده و پرونده آنها پس از تحقیقات تکمیلی با صدور ‏کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال می شود تا حکم قضایی برای آنان صادر شود.

وی اظهار کرد: انتشار هر گونه مطلب کذب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که آسایش ‏و امنیت ‏عمومی را به مخاطره بیندازد نشر اکاذیب بوده و جرم محسوب می شود.‏

جعفری چگنی با اشاره به فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی در جامعه گفت:در این راستا پخش شایعه و اخبار کذب ‏نیز در شبکه های اجتماعی گسترش یافته است.

دادستان اندیمشک از شهروندان و خانواده ها خواست با هوشیاری اخبار را تنها از منابع ‏رسمی پیگیری کرده و در ارسال مطالب دریافتی از شبکه های اجتماعی و منابع غیر رسمی دقت نمایند.‏

شهرستان اندیمشک با 170 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد