سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار خوزستان بیان کرد
معرفی شرکت نفت فعال در تالاب هورالعظیم به مراجع قضایی

استاندار خوزستان گفت: باید شرکت توسعه نفت و مسئول هماهنگی پروژه‌های نفتی را به دلیل تمرد، حضور نیافتن در کارگروه‌های استانی و پایبند نبودن به تعهدات در تالاب هورالعظیم به دادگستری معرفی شود.

خبرگزاری فارس: معرفی شرکت نفت فعال در تالاب هورالعظیم به مراجع قضایی                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در سومین نشست ستاد استانی مقابله با ریزگردها در استانداری خوزستان اظهار کرد: ظرف دو تا سه روز آینده کار شرکت نفت در هورالعظیم باید متوقف شود چون فعالیت این شرکت در هورالعظیم مسائل و مشکلاتی را در پی داشته و نماینده شرکت نفت به منظور چاره اندیشی در این جلسات حضور پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان باید شرکت توسعه نفت و مسئول هماهنگی پروژه‌های نفتی را به دلیل تمرد، حضور نیافتن در کارگروه‌های استانی و پایبند نبودن به تعهدات در تالاب هورالعظیم به دادگستری معرفی کند.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود، از اجرایی شدن ماده 19 استانداردسازی ساختمان‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از راه‌های مقابله با اثرات ریزگردها، استانداردسازی ساخت و سازها از جمله در و پنجره‌های ساختمان‌ها است.

مقتدایی با تاکید بر اینکه رعایت استانداردها از امسال در مراکز دولتی و ساخت و سازهایی که با بودجه دولتی اجرا می‌شود، تصریح کرد: استانداردسازی در و پنجره‌ها در ساخت و سازهای مراکز آموزشی و مسکونی از سال آینده در دستور کار خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین تسهیلات ارزان قیمت برای استانداردسازی ساختمان و ایمن سازی در مقابل گرد و غبار به متقاضیان در نظر گرفته می‌شود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: در کنار وام مسکن، وام کم بهره را به مردم بدهند تا شهروندان خوزستانی در و پنجره‌های منازل خود را دوجداره کنند و مانع نفوذ گرد و غبار شوند.

مقتدایی در پایان افزود: برنامه ششم توسعه از سال آینده آغاز می‌شود و سند جامع مقابله با ریزگردها باید در برنامه ششم مورد توجه قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد