سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بندر امام (ره)

  بخشدار بندر امام خبر داد:

ایلنا: بخشدار بندر امام خمینی گفت: در جلسه‌ای که پیش از ظهر امروز در محل این بخشداری برگزار شد، نرخ حمل بار توسط کامیون‌های کفی در پایانهٔ حمل و نقل بندر امام مشخص گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سیدمهران رفیعی افزود: در این جلسه که با حضور معاون پایانه‌های استان، نمایندگان اصناف حمل و نقل و رانندگان، مدیر پایانه بندر امام و برخی از مسئولین امنیتی شهرستان برگزار گردید، مقرر شد که نرخ حمل بار برای کامیون‌های کفی نسبت به سال ۹۳، ۱۵ درصد رشد داشته باشد. البته چنانچه برخی شرکت‌ها در سال ۹۳ نسبت به افزایش نرخ اقدام ننموده بودند موظف هستند که این میزان را ۳۰ درصد افزایش دهند.

بخشدار بندر امام تأکید کرد: پایانه بندر امام با ورودی نزدیک به ۴ هزار و خروجی ۳۷۰۰ کامیون بطور میانگین روزانه حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر راننده و کمک راننده را در خود جای می‌دهد که لازم است از نظر امنیت و امکانات رفاهی، همهٔ دست اندرکاران، اهتمام جدی بعمل آورند.

نماینده عالی دولت در بندر امام گفت: پایانه بندر امام بعنوان بزرگ‌ترین پایانه حمل و نقل کشور، نقش بسزایی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده و می‌بایست مشکلات موجود با تفاهم و همدلی از طرف انجمن‌های صنفی موجود و اداره پایانه ایجاد گردد.

خزئلی معاون اداره کل پایانه‌های استان خوزستان نیز گفت: در خصوص تخلفاتی که تا کنون در بخش حمل و نقل‌ها ایجاد می‌شده و بمنظور کنترل آن، تا شهریور ماه سیستم اعلام بار به شرکت‌های حمل و نقل وصل می‌شود تا از فروش بار و واسطه‌گری جلوگیری گردد.

خزئلی از شرکت‌های حمل و نقل خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به ایجاد سیستم‌های لازم اقدام کرده و نتیجه را به اداره پایانه اعلام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد