سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

با شکست سنگین سپاهان اصفهان در فینال؛

                   

 

ایلنا: تیم نوجوانان فولاد خوزستان با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی پرونده فصل 94 -1393 لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور را بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تیم با انگیزه و بدون ادعای فولاد خوزستان در دیدار فینال رقابت‌های لیگ بر‌تر نوجوانان کشور، سپاهان اصفهان را با نتیجه پرگل ۴ بر صفر شکست داد و عنوان ارزشمند قهرمانی را برای فوتبال استان خوزستان و باشگاه پرافتخار فولاد به ارمغان آورد.

در این دیدار که با برتری کامل شاگردان موسی سواری همراه بود، یوسف کی شمس ۳ بار برای فولاد خوزستان گلزنی کرد و یک هتریک ماندگار از خود در فینال لیگ بر‌تر نوجوانان به یادگار گذاشت. دیگر گلزن این دیدار دانیال مومنی نام داشت که همواره در طول رقابت‌های لیگ در خدمت تیم بود.

در پایان این دیدار جام قهرمانی در حضور مقاماتی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از جمله آقایان بهروان و عبدی، سویلمی (مدیر آکادمی فولاد)، اژدری‌زاده (مدیر عامل فولادنوین) به محمود صالحی (سرپرست تیم نوجوانان فولاد) تحویل داده شده و جشن قهرمانی و شادی در بین اعضای این تیم و تماشاگران حاضر در زمین اختصاصی فولاد خوزستان شکل گرفت.

در دیگر دیدار رده بندی، تیم مقاومت تهران و صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت دادند که با توجه به امتیاز بیشتر مقاومت، این تیم عنوان سومی این رقابت‌ها را که به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد از آن خود کرد.

 تیم فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌ها یک آمار فوق العاده از خود بر جای گذاشت و حتی بدون داشتن یک شکست در مجموع دیدارهای برگزار شده خود شامل مرحله گروهی، نیمه نهایی و نهایی به عنوان قهرمانی دست یافت.

اسامی کادر فنی تیم نوجوانان فولاد:

 موسی سواری (سرمربی)، محمود صالحی (سرپرست)، رضا باقری نیا و رضا مهدی‌پور (مربی)، احمد هاشمی (پزشکیار) و علی هاشمی (تدارکات)

اسامی بازیکنان تیم نوجوانان فولاد:

علی غلامزاده گماری، محمد رضا گلی، معراج اسماعیلی (دروازبان)، مهدی فرهانی، وحید نامداری، علی حسین ایزدی، مهدی بساک، سید عبدالله شبانی، میثم داود پورفرهانی، میثم داود پورفرهانی، مهرداد توفیقیان (مدافع)، محمد شریفی، علیرضا سواری، امیر رضا افشاری، میثم ناصری، دانیال مومنی، امید صیدالی لیر، یوسف کی شمس، بهزاد دودانگه، مهدی طهماسبی، عبدالکریم بریهی (هافبک)، علی عالی نجات، عبداله بهمئی، محسن پایا، محمد علی حیدری (مهاجم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد