سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

بازیکن خوزستانی تیم‌ملی جوانان گفت: باتوجه به این‌که من عضو باشگاه فولاد خوزستان بوده‌ام، برای پیوستن به تیم آمیانس فرانسه منتظر جواب نهایی این باشگاه هستم.

علی هزامی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره پیشنهاد یک تیم فرانسوی به وی، اظهار کرد: تیم آمیانس فرانسه که در لیگ دسته 2 فرانسه است به من پیشنهاد داده و دعوتنامه فرستاده است. وی افزود: در حال حاضر من مشکل حق رشد را با باشگاه فولاد دارم و البته مدیر برنامه‌هایم در حال صحبت با باشگاه است تا ببینیم این باشگاه می​تواند از حق رشد من بگذرد یا خیر. فعلا منتظر جواب نهایی باشگاه فولاد هستم.

این بازیکن خوزستانی اظهار کرد: این تیم فرانسوی از بازی​های جام جهانی جوانان تاکنون پیگیر جذب من بوده است. پیش از این هم تیم‌های اسپورتینگ و ژیل‌ویسنته پرتغال دعوتنامه رسمی برای من فرستاده بودند که باشگاه به دلیل این‌که با آن قرارداد داشتم، به من رضایت​نامه نداد و البته مشکل حق رشد هم داشتم. همچنین از تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی نیز پیشنهاد داشتم.وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر قراردادم با باشگاه فولاد به پایان رسیده است و فقط رفع مشکل حق رشد من باقی مانده است. من در تیم امید فولادخوزستان بودم که با توجه به اتمام قراردادم، اکنون بازیکن آزاد محسوب می​شوم.  هزامی افزود: من ملی​پوش تیم​های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده​ام، جزو آکادمی فولاد هستم و از نوجوانان این باشگاه، کارم را شروع کرده​ام و پنج سال است که در این باشگاه هستم.  این فوتبالیست خرمشهری خاطرنشان‌کرد: هر بازیکنی بازی در اروپا را دوست دارد و من هم آرزو دارم که لژیونر شوم و همچنین به تیم​ملی بزرگسالان دعوت شوم.

ورزشکار خوزستانی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نونهالان رومی‌کیدز ترکیه تنها مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نونهالان رومی‌کیدز ترکیه از سوم تا پنجم اردیبشت‌ماه در ترکیه برگزار شد که ایمان محمدی تنها ملی‌پوش خوزستانی تیم‌ملی توانست با شکست تمامی رقبایش به مدال طلای وزن 38 کیلوگرم دست پیدا کند تا او تنها  مدال طلای کاروان ایران را رقم زده باشد.عبدالکریم کاکاحاجی مدیر تیم‌های ملی پایه کشتی فرنگی نیز به عنوان سرمربی، هدایت تیم‌ملی را در این رقابت‌ها برعهده داشت.همچنین اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از امروز (یکشنبه) تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود که شش خوزستانی در آن حضور دارند.

بر این اساس در وزن71  کیلوگرم رامین طاهری و عظیم گرمسیری، در وزن75  کیلوگرم پیام بویری، در وزن85 کیلوگرم حبیب‌الله اخلاقی و مجتبی کریم‌فر و در وزن98  کیلوگرم سیدمصطفی صالحی‌زاده به این اردو فراخوانده شده‌اند. این اردو جهت شرکت تیم‌ملی در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شده است.

چهار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر 12 سال فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- قاسم جمشیدی، هیثم ناصری، محمدامین حزباوی و امیرحسین عبیاوی از خوزستان به این اردو دعوت شده‌اند.اولین مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر 12 سال از هفتم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فولادی‌ها بدانند که ذوب آهن مقابل تیمشان به دنبال سه امتیاز است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهارکرد: این دیدار برای دو تیم حساس است چرا که این بازی قهرمانی را برای فولاد و تعیین سهمیه آسیایی را برای ذوب آهن می تواند رقم بزند.

 وی ادامه داد: شخصا امیدوارم این دیدار به تساوی نرسد چرا که تساوی به ضرر دو تیم است. تیم ما از هر لحاظ آماده است و البته ما نگران 4 بازیکن مصدوم‌مان به نام‌های کاوه رضایی، ایمانی، فرهادی و صادقی هستیم.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: البته در تیم ما جوانان خوب و آتیه سازی وجود دارد و مطمئنا برای اثبات شایستگی خودشان جایگزین خوبی برای غایبان خواهند بود. ما در این دیدار چیزی نداریم که به خاطر آن بخواهیم ریسک کنیم و همین عامل آرامش درونی تیمی ما خواهد شد.

 وی گفت: من صراحتا اعلام می‌کنم تا این‌جا که در لیگ آمده‌ایم کار بزرگی صورت داده‌ایم و فولادی‌ها بدانند که ذوب آهن مقابل تیمشان به دنبال کسب سه امتیاز است. ما به دنبال حفظ روند رو به رشد تیم‌مان هستیم.

 گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه شما در تیم‌های نفت، پرسپولیس و ذوب آهن موفق کار کردید با توجه به شرایط کنونی پرسپولیس نظرتان در این باره چیست؟ گفت: فعلا در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد وضعیت پرسپولیس نظر بدهم چراکه سرمربی تیم ذوب آهن هستم اما آرزو می‌کنم شرایط فعلی تیم پرسپولیس زودتر به پایان برسد و همان تیمی شود که روزگاری به آن پرسپولیس زلزله می‌گفتند.

 وی در پایان گفت: ذوب آهن در لیگ برتر شانس کمتری برای قهرمانی دارد ولی برعکس تیم ما، فولاد شانس بیشتری دارد و امیدوارم دیدار ما فوتبالی تماشاگرپسند و پرگل باشد و به سود ذوب آهن رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی تیمش مقابل ذوب آهن را یک فینال بزرگ توصیف کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهارکرد: دیدار با ذوب آهن برای ما یک فینال بزرگ محسوب می‌شود و انتظار دارم کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هوادران با یک انسجام خاص در مقابل ذوب آهن پیروزی سرورانگیزی را رقم بزنند.

 وی بیان کرد: هرچند تیم ذوب آهن تیم خوبی است و احترام خاصی برای سرمربی این تیم قائل هستم، اما در این دیدار ذوب آهن نمی‌تواند همانند گذشته راحت امتیازآوری کند، چراکه ما محکوم به پیروزی هستیم.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: این بازی برای فولاد و همه فولادی‌ها یک بازی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است. در دیدار با ذوب آهن ما باز هم جماعتی و چند بازیکن دیگر را نخواهیم داشت. من دیگر خجالت می‌کشم در مقابل خبرنگاران از کمبود بازیکن صحبت کنم. 

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: تیم ما به جای تمرین‌های تاکتیکی تمرین‌های توانبخشی انجام می‌دهد. خوشبختانه چهره من به دلیل اینکه خندان است کاستی و مشکلات تیم ما دیده نخواهد شد و این بزرگ‌ترین امتیاز ما در فوتبال است. امیدوارم خدای بزرگ ما را تا پایان لیگ برتر حمایت کند تا مقابل هواداران خجالت‌زده نشویم.

وی افزود: باید قبول کنیم موجودی فولاد همین است که شاهد آن هستیم و برای هرگونه قضاوت در مورد این تیم باید واقع‌بین باشیم. من شخصا از بهانه‌گیری متنفر هستم.وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما در فولاد ماندنی هستید گفت: با وجود پیشنهادهایی که از تیم‌های ایرانی و خارجی داشته و دارم ولی پیشنهاد همکاری تیم فولاد را برای ماندن در این تیم برای فصل آینده به صورت شفاهی پذیرفته‌ام ولی هنوز مکتوب نشده است.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال دیگری درخصوص وضعیت محمد قاضی خاطرنشان کرد: اجازه دهید درباره او فعلا صحبتی نکنم ولی بعدا همه چیز را خواهم گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد