سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی رقابت​های سوپرلیگ گلف کشور با صدرنشینی ملی​حفاری به پایان رسید.

غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت​‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور تیم​های ملی​حفاری، نفت و گاز مسجدسلیمان، پرسپولیس مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان که چهار تیم خوزستانی راه‌یافته به این مرحله از مسابقات هستند، برگزار شد.وی بیان‌کرد: ملی​حفاری توانست با حساب 5 بر یک از سد میهمان خود آزادگان مسجدسلیمان بگذرد و نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با همین نتیجه برابر پرسپولیس مسجدسلیمان به برتری رسید.

دبیر هیات گلف خوزستان گفت: در هفته پایانی دور برگشت مرحله نهایی سوپر لیگ کشور، دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه نفت و گاز مسجدسلیمان میزبان ملی​حفاری است و پرسپولیس مسجدسلیمان نیز به مصاف آزادگان مسجدسلیمان دیگر تیم همشهری خود می‌رود. وی عنوان‌کرد: تا اینجای رقابت​ها، ملی‌حفاری که با تیم نفت و گاز مسجدسلیمان هم ​امتیاز است به دلیل تعداد برد‌های بیشتر در جایگاه نخست قرار دارد و نماینده مسجدسلیمان دوم است. پرسپولیس مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان نیز به ترتیب در رده​های سوم و چهارم قرار دارند.

موسوی در پایان خاطرنشان‌کرد: سطح این رقابت​ها بسیار عالی است و خوزستان در این رشته در کشور حرف اول را می​زند و تقریبا تمام ملی​پوشان نیز در این چند تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از عملکرد تیمم در بازی با استقلال خوزستان اصلا راضی نیستم و به نظرم نسبت به دیدارهای قبلی‌ اصلا بازی خوبی ارائه ندادیم.

بهروز مکوندی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- درباره دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان، اظهارکرد: می​دانستیم شرایط تیم ما و استقلال خوزستان در جدول به صورتی است که هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا بتوانند وضعیت​شان را در جدول بهبود بخشند، البته وضعیت استقلال نسبت به ما بهتر بود.

وی خاطرنشان‌کرد: حریف با توجه به این‌که در خانه ما بازی می​کرد تمام تلاشش ارائه یک بازی بسته بود تا با ضدحملات به کسب نتیجه مطلوب دست پیدا کند. تیم ما در نیمه اول این مسابقه کمی صاحب توپ و میدان بود و توانست یکی، دو موقعیت هم ایجاد کند که البته موقعیت​‌های خیلی مهمی نبودند. استقلال هم یک موقعیت بسیار خوب داشت که از آن استفاده نکرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: در نیمه دوم نیز استقلالی​ها بیشتر چشم به پیروزی داشتند و  ما هم هجومی بازی کردیم ولی در کل من از عملکرد تیمم اصلا راضی نیستم و نسبت به دیدارهای قبلی‌مان اصلا بازی خوبی ارائه ندادیم. تیم استقلال هم با توجه به این‌که به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود، به نتیجه دلخواهش دست پیدا کرد و تیم ما را در پایان جدول نگه داشت.

وی بیان‌کرد: متاسفم که نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم و باید بگویم این نتیجه کار ما را برای ادامه مسابقات جهت ماندن در لیگ بسیار سخت کرد. این مسابقه حکم شش امتیاز برای ما داشت چرا که استقلال یکی از رقبای ما در انتهای جدول بود.

مکوندی گفت: از سه بازی آیندمان با تیم​های سپاهان، ذوب آهن و ملوان به دو پیروزی نیاز داریم تا بتوانیم در لیگ بمانیم و این در حالی است که سپاهان و ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیایی می​جنگند. در کل بازی‌های سختی پیش‌رو داریم ولی تمام تلاش​مان را با تمام مشکلاتی که داریم، می​کنیم و اگر به اندازه سر سوزن امید باشد، تلاش​مان را برای کسب بهترین نتیجه انجام می​دهیم و امیدوارم خداوند نیز کمک کند تا در لیگ بمانیم.

وی عنوان‌کرد: ما به جز بازی روز گذشته برابر استقلال به نظرم در سایر مسابقات​مان مانند دیدار با فولاد‌خوزستان، نفت تهران و تراکتور بازی​های خوبی ارائه داده بودیم و امیدوارم در سه بازی‌های آینده هم ارائه‌گر یک بازی خوب باشیم و هم نتایج لازم را برای ماندن در لیگ به دست آوریم.

هفته​های ششم و هفتم از دور رفت لیگ برتر نونهالان و هفته سوم از دور رفت لیگ برتر جوانان و بزرگسالان خوزستان با شناخت تیم​های برتر به پایان رسید.

مهرداد رکنی، مسوول برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان، در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات در هر سه رده سنی پنچشنبه و جمعه (سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد. وی بیان کرد: لیگ نونهالان استان متشکل از 11 تیم و جوانان و بزرگسالان استان متشکل از 5 تیم است که در پایان هفته​های ششم تا هفتم لیگ نونهالان، هیات خرمشهر در جایگاه اول قرار گرفت، آکادمی تکواندو رکنی مکان دوم را به خود اختصاص داد و شادمهر در رده سوم قرار گرفت.

مسوول برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان، گفت: در پایان هفته سوم لیگ جوانان و بزرگسالان نیز تیم‌های شهدای ماهشهر، قهرمانان شوش و مبارز اهواز، به ترتیب در جایگاه​های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان با قهرمانی ورزشکار آبادانی به پایان رسید. عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: این مسابقات سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد. وی بیان‌کرد: در این مسابقات 47 تنیسور نونهال خوزستانی از شهرستان‌های اهواز، رامهرمز، ایذه، خرمشهر، آبادان، ماهشهر و شوش با یکدیگر به رقابت پرداختند. دبیر هیات تنیس روی میز استان گفت: پس از انجام 132 مسابقه انفرادی، ارشیا عنایت‌زاده از آبادان با 21 امتیاز قهرمان شد، حسام فاطمی‌زاده از خرمشهر با 20 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و سیدمهدی پورمحمد از آبادان با 19 امتیاز مکان سوم را به دست آورد. وی افزود: علیرضا بابادی‌وند، امیرحسین بیرگانی و مبین قراچه همگی از اهواز، ارسلان جعفری از آبادان، علی قراچه از اهواز، احسان افضلی و رضا نوروزاصل هر دو از ماهشهر، اردوان رحمانی از ایذه و یوسف بدخشان از ماهشهر به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا دوازدهم را کسب کردند. هشت نفر اول در دسته برتر باقی ماندند و چهار نفر پایانی از دسته برتر حذف شدند.

ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های قهرمانی اسکواش کشور در هر دو بخش پسران و دختران به مدال‌های رنگارنگ دست پیدا کردند.

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این رقابت​ها در هر دو بخش پسران و دختران از یکم تا پنجم اردیبهشت‌ماه به ترتیب به میزبانی تهران و مازندارن برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در بخش دختران، نرگس خضری در رده سنی زیر 17 سال، رقیه بوسویط در رده سنی زیر 15 سال و ملیکا نریمان در رده سنی زیر 11 سال همگی به نشان برنز دست پیدا کردند.

رییس هیات اسکواش خوزستان به مدال‌آوری اسکواش‌بازان استان در بخش پسران اشاره کرد و گفت: فرزان حبیب​پور در رده سنی زیر 19 سال به نایب قهرمانی رسید و مهدی جادری جایگاه سوم رده سنی زیر 13 سال را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان‌کرد: جا دارد از زحمات خانم‌ها احمدی​نژاد و رحیمی‌فرد به ترتیب مربی و سرپرست تیم بانوان و سینا فروتن و حسین بایمانی به ترتیب مربی و سرپرست تیم پسران، بابت کسب این عناوین تشکر کنم.

آران در پایان با قدردانی از زحمات خانواده​های این ورزشکاران و سایر مربیان استان، عنوان‌کرد: برای اولین‌بار است که کاروان خوزستان به ویژه در بخش بانوان این همه پرافتخار بوده است.

ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی نوجوانان فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- میلاد شایانی از استان خوزستان به این اردو دعوت شده است.

اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی از فردا (ششم اردیبهشت‌‌ماه) به مدت 9 روز در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود.شایانی باتوجه به  کسب مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی کادرفنی تیم‌ملی ساحلی به این اردو دعوت شده است.

پیش از ظهر امروز صورت گرفت
آغاز مسابقات جایزه بزرگ بیلیارد کشور در آبادان

مسابقات بیلیارد جایزه بزرگ کشور، پیش از ظهر امروز با حضور 108 ورزشکار مرد در آبادان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات جایزه بزرگ بیلیارد کشور در آبادان                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، 108 ورزشکار از سراسر کشور برای برگزاری مسابقات بیلیارد جایزه بزرگ کشور از امروز در آبادان با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

این رقابت‌ها از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری به مدت پنج روز در آبادان برگزار خواهد شد.

به دلیل سطح بالای این مسابقات، بهترین داوران و کادر اجرایی برای برگزاری این مسابقات به آبادان سفر کرده‌اند. 

مسابقات جایزه بزرگ بیلیارد کشور در مجموعه ورزشی کوثر آبادان، سالن شهید رخ زیور برگزار می‌شود. 

شهر آبادان برای دومین سال پیاپی میزبان این رقابت‌ها است، این رقابت‌ها همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی کوثر آبادان برگزار می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد