سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

ساکنان مناطق حاشیه آبادان از عملکرد شهرداری رضایت ندارند

آبادان
 2540123
آبادان - رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر آبادان گفت: ساکنان مناطق حاشیه و مناطق محروم آبادان از اقدامات شهرداری این شهر ناراضی هستند.

ناصر کعبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتظاراتی که هم اکنون از شهردار آبادان داریم با امکاناتی که در اختیار وی است همخوانی دارد و تاکنون هر اظهار نظری را در این خصوص مطرح کرده ایم با توجه به امکانات شهرداری این شهر است.

کعبی با تاکید بر اینکه برخی ها انتقادات سازنده اعضای شورای شهر به عملکرد شهرداری را سازمان یافته و تخریبی عنوان می کنند، تصریح کرد: این موارد صرفا مواردی انحرافی است که با هدف دور کردن افکار عمومی از صورت مسئله است و من به شخصه اعلام می کنم این دیدگاه، کاملا اشتباه است.

وی با اشاره به اقدامات شهردار آبادان در سال های اخیر افزود: شهردار آبادان زمین چمن مصنوعی و اقداماتی را در طی مدیریت خود در شهر آبادان انجام داده است ولی آیا آبادان فقط نیازمند زمین چمن مصنوعی است؟ در حاشیه شهر و مناطق محروم اقدامی انجام نشده است و مردم این مناطق ناراضی هستند.

وی در خصوص تحصیلات پرسنل شهرداری آبادان توضیح داد: شهردار آبادان با توجه به مدت مدیریت خود می توانست سمت هایی که پرسنل شهرداری این شهر دارند را ساماندهی کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: عزل مدیران تحصیلکرده و جایگزینی نیروهای کم سواد با آنها در شهرداری آبادان مورد قبول ما نیست. تجربه برای ما کافی نیست زیرا همه توانمندی های یک فرد را ارزیابی می کنیم.

کعبی، پرداخت عوارض آلایندگی را از دستاوردها و پیگیری های دومین دوره شورای اسلامی شهر آبادان دانست و گفت: فقط در سال ۹۳ از فروردین تا بهمن ۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی دریافت شده است و این رقم به غیر از سایر درآمدها است.

وی تاکید کرد: شهردار آبادان نمی تواند از رسانه ها به عنوان سکوی پرتاب خود استفاده کند و این موضوع تخلف است. رسانه ها وظیفه اطلاع رسانی از مردم به مسئولان و همچنین از مردم به مسئولان را بر عهده دارند و مطالبه گران مردم نیز هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد