سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک حادثه در اهواز

آتش سوزی خیابان امام اهواز بدون تلفات جانی مهار شد

آتش سوزی در اهواز
شناسهٔ خبر: 2560318
اهواز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار این آتش سوزی با اقدام به موقع ماموران این سازمان بدون تلفات جانی خبر داد.

 مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: صبح امروز به دنبال اعلام خبر وقوع حریق در فروشگاه کفش ملی واقع در خیابان امام خمینی(ره) غربی اهواز، ماموران اتش نشانی اهواز به سرعت به محل اعزام شدند که پس از تلاش بسیار بالاخره توانستند این آتش سنگین و مهیب را بدون تلفات جانی مهار کنند.

وی افزود: دلیل گسترش این آتش سوزی که هنوز علت اصلی آن مشخص نیست، وجود مواد آتش زا مانند مواد تمیز کننده و براق کننده و همچنین کفش های موجود در این مغازه بود که شعله های آتش به سمت انبار کفشها کشیده شده بود ولی با حضور به موقع از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه 13 خودرو آتش نشان و امداد و نجات و تانکر پشتیبانی را به محل اعزام کردیم که خوشبختانه با اقدام به موقع این حادثه هیچگونه تلفات و مصدومی نداشت در حال حاضر  ماموران آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری هستند.

حق شناس عنوان کرد: دلیل اصلی وقوع این حریق و میزان خسارت مالی وارد شده آن پس از اتمام کامل عملیات، از سوی کارشناسان مربوطه اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد