سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

علت حریق زمینهای اطراف فرودگاه اهواز نامشخص است

آتش سوزی
شناسهٔ خبر: 2561227
اهواز ـ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: زمین های اطراف فرودگاه اهواز طعمه حریق شدند که تاکنون علت آن مشخص نشده است.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راس ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه شب گذشته از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گزارش حریقی در اطراف فرودگاه اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت محل حریق آتش نشانان بلافاصله در محل حاضر شده و مشاهده کردند که بخش وسیعی از زمین های اطراف فرودگاه که دارای پوشش خار و خاشاک بودند به دلیل نامعلومی دست خوش حریق شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به شدت باد این حریق هر لحظه در حال گسترش و انتقال به اطراف بود که بلافاصله عملیات اطفا حریق توسط ماموران آتش نشانی شروع شد.

حق شناس یادآور شد: راس ساعت دو و ۴۷ دقیقه بامداد امروز اطفاء حریق به صورت کامل انجام شد اما متاسفانه علت حریق هنوز مشخص نیست.

وی در پایان گفت: در این عملیات چهار دستگاه خودرو اطفاء حریق و سه دستگاه تانکر آب را به کار گرفتیم زیرا خاموش کردن آتش خار و خاشاک به آب فراوانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، این آتش سوزی چهارمین حریق رخ داده در روزهای پایانی هفته گذشته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد