سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورزشکاران خوزستانی در رقابت​های قهرمانی اسکواش کشور در هر دو بخش پسران و دختران به مدال‌های رنگارنگ دست پیدا کردند.

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این رقابت​ها در هر دو بخش پسران و دختران از یکم تا پنجم اردیبهشت‌ماه به ترتیب به میزبانی تهران و مازندارن برگزار شد.وی بیان‌کرد: در بخش دختران، نرگس خضری در رده سنی زیر 17 سال، رقیه بوسویط در رده سنی زیر 15 سال و ملیکا نریمان در رده سنی زیر 11 سال همگی به نشان برنز دست پیدا کردند.

رییس هیات اسکواش خوزستان به مدال‌آوری اسکواش‌بازان استان در بخش پسران اشاره کرد و گفت: فرزان حبیب​پور در رده سنی زیر 19 سال به نایب قهرمانی رسید و مهدی جادری جایگاه سوم رده سنی زیر 13 سال را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان‌کرد: جا دارد از زحمات خانم‌ها احمدی​نژاد و رحیمی‌فرد به ترتیب مربی و سرپرست تیم بانوان و سینا فروتن و حسین بایمانی به ترتیب مربی و سرپرست تیم پسران، بابت کسب این عناوین تشکر کنم.

آران در پایان با قدردانی از زحمات خانواده​های این ورزشکاران و سایر مربیان استان، عنوان‌کرد: برای اولین‌بار است که کاروان خوزستان به ویژه در بخش بانوان این همه پرافتخار بوده است.

ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی نوجوانان فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- میلاد شایانی از استان خوزستان به این اردو دعوت شده است.اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی از فردا (ششم اردیبهشت‌‌ماه) به مدت 9 روز در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود.شایانی باتوجه به  کسب مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی کادرفنی تیم‌ملی ساحلی به این اردو دعوت شده است.

ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی نوجوانان فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- میلاد شایانی از استان خوزستان به این اردو دعوت شده است.اردوی تیم‌ملی کشتی ساحلی از فردا (ششم اردیبهشت‌‌ماه) به مدت 9 روز در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود.شایانی باتوجه به  کسب مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور، از سوی کادرفنی تیم‌ملی ساحلی به این اردو دعوت شده است.

برترین‌های رقابت​های قهرمانی موتورکراس خوزستان با عنوان ”جام خلیج همیشه فارس” معرفی شدند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (جمعه) در پیست موتورکراس شهدای خوزستان در منطقه پردیس 2 اهواز برگزار شد.وی با بیان این‌که 30 موتورسوار از سراسر استان در این رقابت​ها به مصاف یکدیگر رفتند، گفت: این رقابت​ها در دو کلاس 250 و 450 سی​سی برگزار شد که در کلاس 250 سی‌سی بیژن یوسفی از بهبهان به قهرمانی رسید، حیدر فراهانی‌عرب از آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد قنواتی از جایزان سوم شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان به نفرات برتر کلاس 450 سی‌سی این مسابقات اشاره و عنوان‌کرد: در این کلاس، نعمت​الله کریمی و احسان کوثری هر دو از بهبهان به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و حسن عباسی از اهواز مکان سوم را به خود اختصاص داد.وی خاطرنشان‌کرد: این رقابت​ها اولین دوره مسابقات قهرمانی موتورکراس استان و به مناسبت ولادت امام علی(ع) و بزرگداشت روز ملی خلیج همیشه فارس برگزار شد و نفرات برتر آن به عنوان تیم منتخب استان در رقابت​های قهرمانی کشور پیش‌رو شرکت خواهند کرد.

جوانمردی با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت​ها، گفت: از 10 شهرستان شرکت​کننده داشتیم که این بسیار خوب و تقریبا می​توان گفت یک رکورد بود. موتورسواران نیز در سطح بسیار خوبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.وی در پایان از میزبانی خوزستان در مسابقات موتورکراس جنوب‌غرب کشور در آینده نزدیک خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: استقلال خوزستان بازی بسته‌ای برابر ما ارائه داد و چشم به ضد حملات داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: هر دو تیم در موقعیت خوبی قرار نداشتند و البته وضعیت ما نسبت به استقلال خوزستان بدتر بود. استقلالی‌ها آمده بودند تا با یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشته باشند و به دنبال یک امتیاز بودند. حریف بازی بسته‌ای انجام داد که در نهایت هم بازی به تساوی کشیده شد.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد:‌ اگر بازی را می‌بردیم شرایط‌مان بهتر می‌شد اما نیاز بود پیش از این‌ها به فکر می‌بودیم و امروز نشان داده شد که مشکل ما همچنان پابرجاست و نمی‌توانیم گل بزنیم. ما در این دیدار موقعیت نصفه و نیمه‌ای نسبت به بازی‌های قبلی‌مان به دست آوردیم اما نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با ابراز رضایت از خط حمله تیمش، گفت: خط حمله خوبی داریم اما خط هافبک ما در خلق نکردن موقعیت گلزنی، مقصر بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این نتیجه ما را به بازی آینده امیدوار کرد و امیدوارم نفت مسجدسلیمان هم از بازی‌های آینده‌اش امتیاز بگیرد و سهمیه‌های خوزستان حفظ شوند.

 وی بیان کرد: ما در این شرایط بد، دو موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم و باید بگویم مسایل روحی روانی در این بازی خیلی مهم بود. حریف هم نتوانست موقعیت گلزنی درست کند و شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم. دوندگی خط حمله ما خوب بود اما در عدم خلق موقعیت گلزنی، خط هافبک ما مقصر بود.

 وی در پاسخ به سوالی که مشکل نفت مسجدسلیمان را چه می‌دانید؟ گفت: مشکلات، مربوط به مسایل مالی، ضعف مدیریتی و بازیکن نیست بلکه تمام تیم‌های ما برای ماندن بسته شده‌اند و تیم‌هایی مانند نفت تهران، سپاهان، فولاد و تراکتور برای قهرمانی و گرفتن سهمیه می‌جنگند و باید گفت هنوز هم نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها سهمیه کسب می‌کنند و کدام تیم‌ها می‌افتند. اول فصل به مسجدسلیمان آمدم و با مدیران نفت صحبت کردم که آن‌ها گفتند ما می‌خواهیم تیم‌مان بماند، پس باید برای ماندن جنگ کنیم. ویسی ادامه داد: تیم‌هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر است، شرایط‌شان بسیار سخت و خطرناک است و برای ماندن می‌جنگند. تیم پیکان تهران هزینه‌های بسیار هنگفتی داشت ولی الان برای ماندن می‌جنگد پس باید شاکله تیم‌ها حفظ شود. تیمی مانند سایپا که 14 – 15 سال است در لیگ حضور دارد امسال می‌خواهد تیم را آسیایی کند، پس تیم‌هایی که سال اول حضورشان است باید زجر بکشند تا بمانند و این کاری است که سال گذشته ما کردیم. تمام تیم‌های دنیا که به لیگ برتر می‌آیند و سال اولشان است نیز باید برای ماندن زجر بکشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. وی در ادامه بیان کرد: خط هافبک ما روز خوبی نداشت. وقتی دیدیم نفت استرس زیادی دارد و نمی‌تواند موقعیت خلق کند ما می‌خواستیم به سه امتیاز برسیم که البته به این صورت نشد.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره داوری این بازی خاطر نشان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. هفته‌های پایانی مسابقات است و داوران بسیار خوب سوت می‌زنند و امیدوارم در سایر بازی‌ها نیز به همین صورت باشد.

 وی گفت: ما از شش بازی که تا پایان لیگ پیش رو داشتیم برای ماندن به 6 امتیاز نیاز داشتیم که از سه بازی که انجام دادیم به سه امتیاز دست پیدا کردیم و برای ماندن از سه بازی آینده‌مان به سه امتیاز دیگر نیاز داریم ولی نفت مسجدسلیمان باید حتما به دو پیروزی دست پیدا کند. ویسی ادامه داد: آن تیمی که از نظر روانی بر بازی مسلط شود می‌تواند برنده باشد و بازیکنان نباید استرس داشته باشند. به هر حال باید جای من و مکوندی باشید تا بتوانید شرایط را درک کنید.

دیدار دو تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (جمعه) با برگزاری مسابقه سپاهان – راه آهن و دیدار دو تیم هم استانی نفت مسجدسلیمان – استقلال خوزستان پیگیری شد.تقابل دو تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در حالی برگزار شد که دو تیم برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند اما از در پایان 90 دقیقه تلاش، از پس هم برنیامدند و بازی با تساوی بدون گل، خاتمه یافت.

با یک امتیاز این بازی برای هر یک از دو تیم، شاگردان مکوندی با 22 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفتند و آبی پوشان خوزستان هم 26 امتیازی شدند و بدون تغییر در رتبه سیزدهم باقی ماندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد