سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مستندی با موضوع معضل ریزگردهای غرب کشور در یک قسمت 50 دقیقه ای در شبکه مستند سیما ساخته می شود.

روابط عمومی شبکه مستند: غلام عباس امینی تهیه کننده این مستند ، ضمن اعلام این خبر ، گفت : این مستند قرار است برای اولین بار  به طور کارشناسانه به معضل ریزگردهای غرب کشور بخصوص ریزگردهای استان خوزستان در چند سال اخیر بپردازد . بررسی علت این رویداد و  این که چگونه طی گذشت سال ها تبدیل به معضلی بزرگ شده است و راهکارهای لازم برای رفع آن از اهداف ساخت این مستند است.

امینی ادامه داد : تصویر برداری این مستند از هفته آینده شروع می شود. سعی داریم در این مستند از حضور تمام مسئولان و کارشناسان صاحب نظر استفاده کنیم و بخصوص از حضور سر کار خانم ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ، استان دار خوزستان و تمام مسئولینی که به نحوی با این موضوع مرتبط اند در مستند بهره ببریم.

این تهیه کننده مستند درباره مراحل پیش تولید این برنامه گفت : حدود یک ماه قبل پژوهش کتابخانه ای این مستند توسط من و خانم فاطمه طوسی شروع شد. ایشان ساکن اهواز هستند و در حال حاضر پژوهش میدانی مستند را آغاز کرده اند .

غلام عباس امینی درباره انگیزه ساخت این مستند توضیح داد : این موضوع ابتدا از طرف شبکه مستند به من پیشنهاد شد . آن هم با توجه به اینکه اهل آبادانم و با جغرافیای این محیط آشنا هستم.  اما به هر حال این موضوع دغدغه اصلی من نیز هست زیرا شاهد رنجی هستم که مردم این ناحیه بابت این معضل متحمل می شوند.


امینی ساختار این مستند را  مستندگزارشی پیش بینی کرد و افزود : موضوعاتی که این مستند به آن می پردازد موضوعاتی است که خیلی ها معتقدند جنجالی و چالش برانگیز خواهد بود.

امیدوارم این مستند دچار سانسورها و خط قرمزهای شخصی آدم ها نشود تا بتواند تاثیرگزار باشد.


هدف ما این است که نشان دهیم این معضل به مدیریت کلان و بلند مدت بر می گردد و هشدار دهیم که نسل آینده ما ممکن است چه سرنوشتی در پیش رو داشته باشند.


غلام عباس امینی در پایان ابراز امیدواری کرد این مستند تا پایان تابستان امسال آماده پخش از شبکه مستند شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد