سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار خوزستان:
همه دستگاه​‌های امنیتی، نظامی و انتظامی ما در چهارچوب وظایف خود تجهیز شده‌‌اند

استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه‌​های امنیتی، نظامی و انتظامی ما در چهارچوب وظایف خود تجهیز شده‌‌اند.

خبرگزاری فارس: همه دستگاه​‌های امنیتی، نظامی و انتظامی ما در چهارچوب وظایف خود تجهیز شده‌‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور، با حضور مسئولان استانی و نیروهای مسلح استان خوزستان در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان استان از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان حضور داشتند.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از فراز و فرودی که داشت، به مرحله​ای رسید که در تمام ماموریت‌های خود به همه تجهیزات و آموزش​های لازم مجهز شد به گونه‌​ای که اکنون در منطقه به لحاظ امنیت داخلی و امنیت خارجی در هوا و در زمین، حکومتی هستیم.

عبدالحسن مقتدایی اضافه کرد: همه دستگاه‌​های امنیتی، نظامی و انتظامی ما در چهارچوب وظایف خود تجهیز شده‌ و همچنین آموزش‌های​ لازم را دیده و کاملا به روز و مسلط هستند و بدین ترتیب، اکنون تبدیل به یک قدرت تعیین‌کننده همراه با منطق و نه با زور و تعرض شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار یکدیگر بودن ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی در یک میدان، مهر تاییدی بر استمرار وحدت و همبستگی است گفت: 29 فروردین‌ماه بهانه​ای است تا به تحلیل موضوعاتی پرداخته شود که منجر به اتخاذ تصمیمی سرنوشت‌ساز توسط امام خمینی(ره) شد، در روزهایی که هم بر ملت و هم ارتش جمهوری اسلامی ایران سخت می‌گذشت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دستگاه‌​های امنیتی، نظامی و انتظامی در کنار هم و با برآیند مثبت و اثرگذار تحت فرماندهی مقام معظم رهبری پیش می​‌روند و این در کنار هم بودن​‌ها و با موازات هم با اقتدار عمل کردن، نشان می​‌دهد که ماموریت​‌ها مشخص و اهداف تعیین و تعریف شده است.

وی در پایان بیان کرد: با تقویت، تثبیت و استمرار چنین امنیتی می​‌توانیم الگویی برای منطقه و جهان باشیم و نشان دهیم که یک حکومت می​‌تواند هم مقتدر و هم مجهز باشد ولی تعرض نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد