سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب‌غرب کشور:
مجهزترین تانک‌های روز دنیا در خوزستان ساخته می‌شود

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب‌غرب کشور گفت: در حال حاضر مجهزترین تانک‌های روز دنیا در خوزستان در حال ساخت است.

خبرگزاری فارس: مجهزترین تانک‌های روز دنیا در خوزستان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرعلی ظریفی‌یگانه ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر مجهزترین تانک‌های روز دنیا در خوزستان در حال ساخت است اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی در ارتش به روز رسانی تجهیزات و مهمات نظامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سلاح‌های موجود در اختیار ارتش قدیمی هستند اما در جهاد خودکفایی، نیروی زمینی ارتش با بهینه‌سازی سیستم‌های داخلی به روز شده‌اند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب‌غرب کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای به روز رسانی تجهیزات و ادوات مورد نیاز ارتش تصریح کرد: در حال حاضر کارخانجات تانک‌سازی مسجدسلیمان در حال تولید انبوه انواع تانک بر اساس تجهیزات روز دنیا است.

ظریفی‌یگانه ادامه داد: با توجه به تعبیر فرمانده کل قوا مبنی بر اینکه «به سلاح‌ها عمر انقلابی دهیم»، با اقدامات صنایع دفاع و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، سیستم‌های ارتباطی به روز شده است.

وی به مین‌زدایی در مناطق آلوده و عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش پس از جنگ تحمیلی در حوزه‌های پاکسازی میادین آلوده به مین در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و خوزستان با تقدیم صدها شهید و جانباز، پیشگام بوده و امروز در نتیجه این حضور، فعالیت‌های صنعتی، دامپروری و نفتی در مرزهای کشور در جریان است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 90 درصد زمین‌های آلوده استان‌های ایلام و خوزستان از مین پاکسازی شده و تا نقطه صفر مرزی فعالیت‌های کشاورزی در حال انجام است ادامه داد: در سال آینده می‌توانیم اعلام کنیم که این دو استان از مین پاک شده‌اند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب‌غرب کشور با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده سالروز ارتش در سطح استان خوزستان گفت: رژه 29 فروردین در شهرهای اهواز و دزفول با حضور یگان‌های نمونه ارتش شامل زمینی، هوایی، پدافند و بسیج، نیروهای انتظامی و سپاه به منظور نمایش اقتدار این نیروها برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای ارتش، سپاه و هشت سال دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان به نیابت از فرمانده کل قوا و تجدید بیعت با ایشان به منظور ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های فرهنگی این مناسبت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد