سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

از سوی معاون استاندار خوزستان صورت گرفت
انتقاد از فقدان بانک اطلاعات مبارزان سیاسی پیش از انقلاب در خوزستان

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از فقدان بانک اطلاعات هنرمندان انقلاب و مبارزان سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در استان انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد از فقدان بانک اطلاعات مبارزان سیاسی پیش از انقلاب در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرج‌الله خبیر ظهر امروز در نشست بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی در سرسرای اداری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار کرد: جمع‌آوری آثار مکتوب و ملموس دوران مبارزاتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و شناسایی افراد شاخص که برخی از آنان دوران کهولت و بیماری را سپری می‌کنند امری بسیار مهم و ارزشمند است که باید به آن توجهی خاص کرد.

وی افزود: این خلأ فرهنگی در خوزستان به خوبی به چشم می‌خورد ولی چنانچه با برنامه‌ریزی و اهتمام مسئولان فرهنگی و رسانه‌ها بتوانیم این تاریخ شفاهی را ثبت و ضبط کنیم می‌توان به پرباری برنامه‌های فرهنگی و هنری سالروز ایام دهه فجر در خوزستان کمک کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: در همین راستا راه‌اندازی موزه انقلاب اسلامی و تامین اعتبار آن امری ضروری شمرده می‌شود که بر آن تاکید ویژه داریم.

خبیر تصریح کرد: با احداث این موزه در خوزستان و برخورداری از مخزن کتابخانه، ضبط و ثبت آثار هنری و تاریخ شفاهی دوران انقلاب اسلامی می‌توان نسل‌های آینده را با چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن نهضت اسلامی به رهبری امام (ره) آشناتر کند.

وی در ادامه همچنین از فقدان بانک اطلاعات هنرمندان انقلاب و مبارزان سیاسی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انتقاد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد