سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نوروزی خوزستان

بیشترین میزان گردشگر و مسافر نوروزی در استان های خراسان رضوی و خوزستان

کارون پرس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: استان خوزستان پس از استان خراسان رضوی بیشترین میزان گردشگر و مسافر نوروزی را داشته است.
  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی افزود: تاکنون بیش از 2 میلیون مسافر، گردشگر و رائران کاروان‌های راهیان نور از استان خوزستان دیدن کرده و تعداد زیادی از آنان به زیارت بقاع متبرکه و حرم امامزادگان رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زیارت بقاع متبرکه و حرم امامزادگان در استان خوزستان در راستای طرح فرهنگی مذهبی «آرامش بهاری» که تا 15 فروردین 1394 نیز ادامه دارد بوده است.
طباطبایی با اشاره به حضور مسافران، گردشگران و کاروان‌های راهیان نور در بقاع متبرکه استان خوزستان بیان کرد: 30خیمه معرفت در بقاع شاخص خوزستان به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی زائران برپا شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: برای این منظور 65 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و 22 مبلغ بومی خوزستان آماده پاسخگویی به سوالات زائران هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهارکرد: در سه نقطه تجمع و ورود کاروان‌های راهیان نور از جمله شلمچه و منطقه عملیاتی فتح‌المبین در شوش دانیال خیمه‌های معرفت برای پاسخگویی به سوالات شرعی تا 15 فروردین 1394برپا خواهد بود.
در استان خوزستان به عنوان یکی از دروازه‌های اصلی ورود تشیع به ایران 726 بقعه متبرکه و زیارتی وجود دارد که 12بقعه متبرکه از جمله حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی (ع)، محمدبن موسی الکاظم معروف به سبزقبا (ع) و حرم مطهر دانیال نبی(ع) در شوش از مهمترین بقاع زیارتی خوزستان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد