سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

ادامه فتنه‌انگیزی قومی بی‌بی‌سی در خوزستان

کارون پرس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه حوادث پس از بازی فولاد خوزستان و الهلال عربستان هیچ مصدومی نداشت، گفته: تعدادی از تماشاگران بازداشت شدند که بلافاصله با اخذ تعهد از آنان آزاد شدند.
  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس، سرهنگ سید رحمان موسوی درباره حوادث پس از بازی فولاد خوزستان در برابر الهلال عربستان اظهار داشته: پس از پایان بازی، عده‌ای تماشاگر نما اقدام به پرتاب سنگ کردند که نیروهای انتظامی مستقر به ورزشگاه جهت پراکنده کردن آن‌ها وارد عمل شد.

سرهنگ موسوی، گفت: پس از ورود نیروی انتظامی این اقدامات خلاف شأن ورزشی به پایان رسید اما متأسفانه بر اثر پرتاب «ترقه» به سوی خودروی پلیس، یک دستگاه خودروی سمند متعلق به نیروی انتظامی خوزستان دچار آتش سوزی شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان درباره بحث مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر زخمی شدن بیش از ۸۱ نفر از نیروهای انتظامی گفت: این موضوع صحت ندارد و این اتفاقات هیچ مصدومی از دو طرف بر جای نگذاشته است.

وی در پاسخ به این موضوع که برخی از تماشاگران به دلیل پوشیدن دشداشه، «لباس عربی» بازداشت شده‌اند، عنوان کرد: این موضوع برای فتنه گری دشمنان است چرا که به تن کردن لباس عربی برای شهروندان عرب خوزستان امر مرسومی است و در بازی‌های گذشته که هیچ اتفاقی رخ نداد، هموطنان عرب ما در ورزشگاه حاضر شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد