سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر انتظامی

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:
حادثه پس از بازی فولاد و الأهلی هیچ مصدومی و کشته‌ای نداشت

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه حادثه پس از بازی فولاد و الأهلی هیچ مصدومی نداشته است گفت: این حادثه مصدوم و کشته نداشته و موارد منعکس شده تکذیب می‌شود.

خبرگزاری فارس: حادثه پس از بازی فولاد و الأهلی هیچ مصدومی و کشته‌ای نداشت

سید رحمان موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص تشویشی که پس از بازی فولاد و الأهلی در اطراف استادیوم الغدیر اهواز اتفاق افتاد، اظهار کرد: پس از پایان این بازی، تعدادی از تماشاگران با هم درگیر شدند و منجر به پرتاب سنگ و ترقه در خیابان شد.

وی افزود: یگان ویژه برای آرام کردن وضعیت وارد عمل شد و اوضاع را آرام کرد؛ این درگیری‌ها هیچ مصدومی نداشت و تنها با پرتاب ترقه یک دستگاه خودروی سواری پلیس آتش گرفت و به سرعت خاموش شد.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: در این حادثه، شبکه‌های بیگانه برای ایجاد التهاب بین مردم و تشویش اذهان عمومی اخبار کذبی از این حادثه منعکس کردند.

موسوی با تاکید بر اینکه در این درگیری‌ها تعدادی از افراد دستگیر شدند تصریح کرد: تعدادی به صورت میدانی خارج از محوطه استادیوم رها شدند و تعدادی نیز با ضمانت آزاد شدند؛ تعدادی نیز با ضمانت آزاد خواهند شد که در حال انجام است.

وی در پایان عنوان کرد: این حادثه مصدوم و کشته نداشته و موارد منعکس شده تکذیب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد