سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان:
مطالبات فرهنگیان خوزستان منعکس شده است
علمی و آموزشی  9:50:52 1393/12/13

9312-4176-5 کد خبر

معاون پژوهش و برنامه​ریزی آموزش و پرورش خوزستان گفت:​ حل مشکلات معلمان و فرهنگیان نیازمند همکاری تمام دستگاه​های اجرایی است.

حرج چلداوی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و ​آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، با اشاره به تجمع فرهنگیان مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اظهارکرد:​ تا زمانی که مطالبات صنفی از نظر مقامات قانونی منعی نداشته باشد به حق است و باید جواب مناسبی به آن داده شد.

وی افزود: آنچه که ممکن است به تجمعات آسیب وارد کند انحراف و بهره​برداری سیاسی و جناحی از آن است و همکاران باید هوشیار باشند.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که پیام فرهنگیان به مدیران اداره رسیده است،​ تصریح‌کرد:​ گزارشی از خواسته‌های فرهنگیان تهیه و به مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیم شد و نمایندگانی از طرف مدیرکل با آرامش و احترام با معلمان گفت‌وگو کردند.

چلداوی ادامه‌داد:​ خواسته فرهنگیان افزایش حقوق، پرداخت مطالبات و ایجاد امکانات رفاهی و درمانی است و اداره آموزش و پرورش پیگیر این خواسته‌ها است و مدیرکل آموزش و پرورش استان اکنون در جریان مطالبات فرهنگیان هست و تمام این مطالبات و خواسته‌ها را به وزارت انتقال داده است.

وی با بیان این‌که هرگونه تصمیم در مورد وضعیت معیشتی فرهنگیان و اضافه حقوق در اختیار وزارت است و ادارات استان تنها انعکاس دهنده آن به مقامات بالاتر هستند،​ عنوان‌کرد: جامعه فرهنگیان یک خانواده بسیار بزرگ است و حل مشکلات آن‌ها نیاز به زمان و همکاری مسوولان چه در دولت و چه در مجلس دارد.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که پرداخت حقوق عقب‌مانده فرهنگیان استان در حال پیگیری است، خاطرنشان‌کرد:​ مبلغ اضافه کار دو ماه معلمان آماده و دو ماه دیگر متعاقبا پرداخت خواهد شد و به‌زودی فرهنگیان و معلمان خبرهای خوبی خواهند شنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد