سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

       

هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور
جدال خوزستانی‌ها در کویر

در هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، آبادانی‌ها در یزد به مصاف فولاد می‌روند، فولاد در اهواز میزبان سپاسی است و استقلال اهواز یک دیدار سخت را در کرمان برابر مس برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: جدال خوزستانی‌ها در کویر
           

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و طی آنها، خوزستانی‌ها در شهرهای اهواز، کرمان و یزد به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 

در همین چارچوب صنعت نفت آبادان، فردا در حالی به مصاف فولاد یزد می‌رود که در این دیدار آبادانی‌ها محکوم به پیروزی هستند تا از جدال با مدعیان بالانشین جدول جا نماند و بتواند از غفلت احتمالی این تیم‌ها بهره لازم را ببرد. 

نفتی‌ها که در هفته گذشته توانستند شهرداری تبریز را در آبادان از پیش روی بردارند، این هفته به دنبال عبور از سد فولادین یزدی‌ها برای رسیدن به صدر جدول هستند. 

نفتی‌ها در این هفته بهترین فرصت را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی مسابقات در اختیار دارند و می‌توانند با غلبه بر میزبان خود، از نتیجه بازی دو تیم اول و دوم جدول در رفسنجان ‌‌نهایت بهره را ببرند. 

همان گونه که مطرح شد، دیدار دو تیم اول و دوم گروه «ب» یک تیغ با دو لبه برنده برای دو تیم است و آبادانی‌ها در صورتی که بتوانند از سد میزبان خود عبور کنند، یک دیدار 6 امتیازی را به سود خود به پایان خواهند برد. 

در صورتی که دیدار مس رفسنجان و سیاه جامگان به مساوی بیانجامد، زردپوشان آبادانی به رتبه دوم جدول صعود خواهند کرد و در یک قدمی صدر جدول رده بندی مسابقات قرار خواهند گرفت و این بهترین خبر ممکن برای کارلوس مانوئل پرتغالی خواهد بود. 

نفت آبادان هم اکنون با 27 امتیاز از 15 مسابقه، در رده سوم جدول رده بندی مسابقات در گروه دوم به سر می‌برد و فردا از ساعت 14 و 45 دقیقه در یزد به مصاف فولاد رده نهمی خواهد رفت، دیدار رفت این دو تیم در آبادان با حساب دو بر صفر به سود زردپوشان آبادانی خاتمه یافته بود. 

در همین چارچوب یک دیدار سخت نیز در کرمان برگزار خواهد شد که طی آن، استقلال اهواز به مصاف شاگردان اکبر میثاقیان خواهد رفت. 

آبی‌پوشان شهر اهواز که از ابتدای نیم فصل روند نزولی داشته، فردا در حالی به کرمان سفر خواهد کرد که بار دیگر دست خوش تغییراتی در کادر فنی شده است. 

این تیم پس از کنار گذاشتن حبیب خدریان، اکنون با هدایت فریدون حردانی در حالی به مصاف مس می‌رود که از بخت بد، مسی‌ها چند صباحی است که با اکبر میثاقیان خوب نتیجه گرفته و خود را به رتبه‌های بالای جدول می‌رسانند. 

حردانی که حالا با افت شدید تیمش در جدول روبه‌رو شده، وظیفه دارد تا این تیم را به روزهای خوش نیم فصل اول برساند و برای این کار با از دست دادن چند بازیکن کلیدی آبی‌ها، راه سختی را در پیش دارد. 

آبی شهر اهواز با 22 امتیاز و نزولی چهار پله‌ای، اکنون در رده ششم جدول در حسرت روزهای از دست رفته به سر می‌برد. 

فولاد نوین اهواز نیز با درخشش خود در لیگ دسته یک، حالا با حاشیه امنیت خوبی که برای خود ساخته، فردا میزبان فجر سپاسی است تا بتواند ناکامی هفته‌های گذشته را در کسب پیروزی جبران کند. 

این تیم با سید کوروش موسوی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و تساوی در دو دیدار آخر این تیم در برابر گیتی پسند و استقلال اهواز، به لحاظ روحی می‌تواند لطماتی را برای این تیم به همراه داشته باشد که با سومین میزبانی متوالی این تیم در اهواز می‌تواند خط پایانی باشد بر حرف و حدیث‌های نیامده بر سر این تیم. 

فولادی‌ها هم اکنون با 29 امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، فردا از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان، در اندیشه تداوم صدرنشینی با اختلاف امتیاز از رقیبان است. 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، فردا پیگیری خواهد شد که طی آن، فولاد نوین در اهواز میزبان فجر سپاسی است، نفت آبادان در یزد به مصاف فولاد می‌رود و استقلال اهواز میهمان مس کرمان است. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931209000824#sthash.WCUHimmL.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد