سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز




مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از همکاری دو شرکت ترکیش‌ایر و فلای‌دبی در اسفندماه جاری با فرودگاه اهواز خبر داد.

محمدسعید شرفی امروز اظهار کرد: فرودگاه اهواز برای اینکه از وضعیت فعلی خارج شود و بتواند نقش موثر در توسعه جامعه استان به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نقش موثری داشته باشد، نیاز به استراتژی جامع و به‌روز دارد.

وی افزود: برای توسعه فرودگاه اهواز استراتژی‌هایی در نظر گرفته‌ایم که نخستین استراتژی ایمنی است؛ در این خصوص فرودگاه اهواز باید از ایمنی لازم برخوردار باشد و ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

شرفی با بیان اینکه باید بتوان بالاترین میزان رضایتمندی را در میان مشتریان خود ایجاد کرد، ادامه داد: برای جلب رضایت مشتریان باید نگاهمان به جامعه باشد و برای مشتری‌مداری نیز باید کیفیت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح خود باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: رساندن فرودگاه اهواز در سال 2018 میلادی به برترین فرودگاه کشور از نظر کیفیت خدمات و سومین فرودگاه کشوراز نظر ترافیک هوایی از اهداف ما در این فرودگاه است که در حال حاضر چهارمین فرودگاه از نظر میزان ترافیک هوایی هستیم.

وی در بیان استراتژی دیگر برای پیشرفت فرودگاه اهواز تصریح کرد: تا سال 2018 میلادی چهار میلیون مسافر از طریق این فرودگاه جابه‌جا خواهد شد که برای رسیدن به این میزان هر سال باید نیم میلیون مسافر به تعداد مسافران ما اضافه شود.

شرفی اضافه کرد: قصد داریم تا سال 2018 میلادی با پنج شرکت خارجی و بین‌المللی با استانداردهای بالا همکاری داشته‌ باشیم که تاثیرات شگرفی بر ایجاد اشتغال، گسترش فرصت‌های گردشگری و فرصت‌های اقتصادی استان خواهد داشت؛ در این خصوص باید سطح خدمات فرودگاه اهواز افزایش یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان یادآور شد: در اسفندماه جاری دو شرکت خارجی را وارد اهواز می‌کنیم که شرکت فلای دبی از 23 اسفند و شرکت ترکیش‌ایر از 25 اسفند آغاز به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی فلای دبی با داشتن 44 هواپیمای برد متوسط هفته‌ای سه پرواز به اهواز خواهد داشت که اهواز را به صورت غیرمستقیم به 90 نقطه دنیا متصل می‌کند.

شرفی خاطر نشان کرد: شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایر نیز هفته‌ای چهار پرواز به فرودگاه اهواز خواهد داشت که اهواز را به 268 نقطه در 108 کشور وصل می‌کند؛ این شرکت بسیار پیشرفته و بهترین شرکت هواپیمایی در پنج سال گذشته در اتحادیه اروپا بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: شرکت هواپیمایی ترکیش‌ایر در سال گذشته 25 هزار توریست را بازاریابی و وارد ایران کرد که شهرهای اصفهان، مشهد و تهران از آن بهره‌مند بودند و امسال نیز اهواز به این لیست اضافه شد؛ این شرکت برای امسال پیش‌بینی 35 هزار توریست برای ایران را کرده است که تعداد قابل توجهی از این توریست‌ها با توجه به زیبایی شهر اهواز و توریست‌پذیری این شهر، وارد اهواز خواهند شد.

وی در پایان قیمت بلیط‌های رفت و برگشت شرکت فلای دبی را 350 هزار تومان و شرکت ترکیش‌ایر را 500 هزار تومان اعلام کرد.
مرجع / فـارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد